Bokt censuur

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 22:37

slimmerik schreef:
Maar ik heb me al zo vaak over het meten met 2 maten verbaasd. Ze hebben hun redenen. Maar op de een of andere manier komt de communicatie daarover niet bij de leden over.

idd hoeveel topics op FZ zijn er wel niet over geweest :Z
maargoed wij weten het inmiddels wel ;)

NicoleWHS

Re: Bokt censuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 19:56

Waar ik inderdaad moeite mee heb dat is, dat er bokkers permanent gebant zijn die hier echt een meerwaarde aan bokt toevoegde. Over de 100 pagina's en dan weg. Vind dit erg jammer omdat ik veel van deze persoon kon leren.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:09

Ik herhaal mezelf nog even.

Amanda schreef:
Moderatoropmerking:
Zoals eerder genoemd is het niet de bedoeling te speculeren of hints te plaatsen. Die berichten zijn verwijderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:10

nicole3939 schreef:
Waar ik inderdaad moeite mee heb dat is, dat er bokkers permanent gebant zijn die hier echt een meerwaarde aan bokt toevoegde. Over de 100 pagina's en dan weg. Vind dit erg jammer omdat ik veel van deze persoon kon leren.

Hier ben ik het mee eens. Op zulke momenten denk ik ook, 'was hier maar met 2 maten gemeten', sommige mensen hebben inderdaad een sterk karakter, maar die zijn ook ontzettend waardevol voor een forum. Die bepaalde mensen maken het forum.

Rijthof

Re: Bokt censuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 23:04

Toch ook raar dat ik toen straks een bericht hierop schreef wat geen hint is of een verwijzing naar de betreffende naam, maar toch is mijn bericht verwijderd. Dat is ook een absurde manier van censuur. Op een ander forum, geen paardenforum, wordt uitgebreid verteld door mensen wat hun ervaring was met de handelaar zonder dat de naam genoemd werd. Het zijn schreinende verhalen uit de 1e hand die eigenlijk iedere paardenliefhebber zou moeten lezen.
Bokt moderator, waarom dat ook tegenhouden?

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-10 11:09

FaberSmid schreef:
Nee daar bent u niet de enige in, de ware naam van sjef(vul zelf maar in) janssen is ook niet toegestaan. Dat kan niet alleen mij een ow en ban kosten. Waarom vraag ik me niet meer af, het is nu eenmaal zo gerecht of niet pech hebben.
Wat betreft met 2 maten meten, uit eigen ervaring weet ik dat het echt wel zin heeft het gesprek met bokt aan te gaan.
Mensen zo maar verdenken, beschuldigen en veroordelen, begeeft risico dat het om de verkeerde persoon gaan en onwaar. Men zal dus ook voorzichtig moeten zijn, met in het wilde weg maar te pas en te onpas te reageren.
Gaat het wel om de betreffende persoon, dan komen de bokkers er toch wel achter en wordt het bekend gemaakt per pb, of bokt dat nu wil of niet achter de schermen en achter bokt zijn rug. Dat is nu eenmaal niet tegen te houden, verstandiger is dan dat bokt het correct geleid zodat er geen onwaarheden en valse beschuldigingen en veroordelingen ontstaan. En juist dat is zo moeilijk, waar is de grens? Persoonlijk denk ik dat op slot gooien, niet de oplossing is.

Ik ben het grotendeels met je eens. Maar toch heb jij erg lang alles over Sjef Janssen kunnen schrijven. En heeft het erg lang geduurd voor de modjes er wat aan deden en dan ging het nog alleen over het woord sjefke als ik me niet vergis.
Nu gaat het over een oplichtster waar paarden in zeer slechte omstandigheden staan. En bokt doet er alles aan om te zorgen dat de naam geheim blijft. Ze hadden ook kunnen zorgen dat meteen de juiste naam naar buiten gebracht werd. Dan zouden er ook geen mensen vals beschuldigt worden.

Edit: Ik lees net dat dit geen goede vergelijking is. Toch gaat het in dit geval ook over een bedrijf. En het lijkt me dat er geen gebrek is aan verhalen uit eerste hand hier op bokt.
Laatst bijgewerkt door sporter op 17-05-10 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-10 11:11

Bramasole schreef:
Als er iemand vals wordt beschuldigd via pb, kan Bokt daar toch niets aan doen. Stel er gaan 10 pb's per week de deur uit die anderen vals beschuldigen moet Bokt daar dan steeds uitleg over geven. Dan moeten ze eerst gaan uitzoeken of de beschuldiging wel of niet klopt en dat gaat niet lukken.

Bokt had moeten zorgen dat de juiste naam bekend was dan zouden mensen ook niet vals beschuldigd worden.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 13:33

De juiste naam bekend maken is niet mogelijk omdat deze niet officieel bekend is. Zoals al eerder genoemd.
Bokt had dus niet moeten zorgen een naam bekend te maken, maar het televisieprogramma/producent/SBS 6. Wanneer zij dit bekend hadden gemaakt was het controleerbaar geweest en hadden we dit ook op bokt kunnen doen.
Zoals ThePast03 overigens al eerder aangaf.

Rijthof schreef:
Toch ook raar dat ik toen straks een bericht hierop schreef wat geen hint is of een verwijzing naar de betreffende naam, maar toch is mijn bericht verwijderd. Dat is ook een absurde manier van censuur. Op een ander forum, geen paardenforum, wordt uitgebreid verteld door mensen wat hun ervaring was met de handelaar zonder dat de naam genoemd werd. Het zijn schreinende verhalen uit de 1e hand die eigenlijk iedere paardenliefhebber zou moeten lezen.
Bokt moderator, waarom dat ook tegenhouden?

Ook verwijzingen naar andere fora zijn niet de bedoeling. Dit was ook al in het andere topic aangegeven. :)
En ook heeft ThePast03 dit al eerder in dit topic aangegeven.