Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Raja schreef:Scum schreef:Ik kan je verzekeren dat mods geen pb's kunnen openen en lezen(behalve die ze zelf toegestuurd krijgen..)
Ok, ja, had het ook maar ergens gelezen hoor..
Maar toch fijn om te weten dat het niet kan eigenlijk!
Hoewel het in sommige gevallen best wel eens zou mogen...
Bijv bij bedreigingen ofzo!
Raja schreef:Nouja, asl ik met iemand zit te pb-en over een postadres ofzo, dan hoeft niet iedereen dat mee te kunnen lezen eerlijk gezegd...
heb verder ook niks t everveberegen maar er gaan weleens persoonlijke dingen over pb...
modie schreef:Raja schreef:Nouja, asl ik met iemand zit te pb-en over een postadres ofzo, dan hoeft niet iedereen dat mee te kunnen lezen eerlijk gezegd...
heb verder ook niks t everveberegen maar er gaan weleens persoonlijke dingen over pb...
Ik bedoelde ook niet dat het "openbaar" moet zijn.
Maar mods kunnen dan wel in bepaalde zaken vlugger ingrijpen.
modie schreef:Ik zou het totaal geen probleem vinden of mods wel of geen PB kunnen lezen.
Heb niets te verbergen.
Maar dat mensen elkaar bedreigingen gaan toesturen vind ik ongehoord en not done.
CtjeLief schreef:Heb inmiddels vertrouwen dat zo iemand op vervelend/storend gedrag aangesproken zal worden, (zoals het ook hoort) dus wat mij betreft is dit afgedaan
Springert schreef:CtjeLief schreef:Heb inmiddels vertrouwen dat zo iemand op vervelend/storend gedrag aangesproken zal worden, (zoals het ook hoort) dus wat mij betreft is dit afgedaan
Dat zou betekenen dat een van de mods jou dat gemeld heeft. Dit lijkt me een heel prettig berichtje om eens te bewaren en te gebruiken mocht het nodig zijn. Anders kon jij dit nooit weten!!!
Nu rustig afwachten hoe dat af gaat lopen
CtjeLief schreef:Ik geef alleen maar aan dat ik er nu vertrouwen in heb.. Vertrouwen kun je door heel veel dingen krijgenNogmaals: is voor mij nu dus afgedaan..
Brainless schreef:Springert schreef:
Dat zou betekenen dat een van de mods jou dat gemeld heeft. Dit lijkt me een heel prettig berichtje om eens te bewaren en te gebruiken mocht het nodig zijn. Anders kon jij dit nooit weten!!!
Nu rustig afwachten hoe dat af gaat lopen
Of van 1 van de andere leden die het van de mods heeft.......
Of van 1 van de andere leden die het van een ander lid heeft die het van een mod heeft.
Kanelly schreef:Mijn hemel Springert, wat wil je nou eigenlijk?
Ik word hier echt ontzettend moe van.
De TS opent dit topic met een redelijke vraag en jij draait het inmiddels weer zo dat er weer steken onder water komen en dat het topic weer naar jou hand gaat.
Wat wil je hier nou eigenlijk mee bereiken?
CtjeLief schreef:Blijkbaar voelt meneer zich aangesproken, zegt genoeg dan toch? Bij een zuiver geweten zou dit niet het geval zijn: simpel als wat!
Springert schreef:Hoe het ook zij...het beheer van Bokt zal willen weten welke mod dat was, en voor het beheer is het een koud kunstje om dat uit te vinden. Hoeven ze alleen maar na te gaan welke mods er vandaag het afgelopen uur PB's hebben doen uitgaan.
En ik weet zeker dat beheer dat wil weten, want die kunnen het niet accepteren dat mod's maatregelen bespreken met andere gebruikers!!!
CtjeLief schreef:En daarbij: nu open je weer meteen een aanval op de mods, maar als iemand een melding doet, is het toch normaal dat een mod hierop reageert? Of zeg ik nu iets heeeel erg raars? Dus als er op mijn melding wordt gereageerd (en ik wellicht ook hoor dat er op anderen wordt gereageerd) dan geeft mij dat het vertrouwen dat er dus wordt geluisterd naar deze signalen. Dat is alles wat ik zeg, niets verkeerds aan..
Alane schreef:gelijk hebben of gelijk krijgen?
Alane schreef:gelijk hebben of gelijk krijgen?
Springert schreef:CtjeLief schreef:En daarbij: nu open je weer meteen een aanval op de mods, maar als iemand een melding doet, is het toch normaal dat een mod hierop reageert? Of zeg ik nu iets heeeel erg raars? Dus als er op mijn melding wordt gereageerd (en ik wellicht ook hoor dat er op anderen wordt gereageerd) dan geeft mij dat het vertrouwen dat er dus wordt geluisterd naar deze signalen. Dat is alles wat ik zeg, niets verkeerds aan..
Ik open geen enkele aanval op niemand.
Maar ik heb aan een half woord genoeg om situatie's gelijk te doorzien.
Zelfs als je temt mogen mod's absoluut niet aan wie dan ook laten weten dat daar iets mee gedaan wordt.
Het feit dat jij dat blijkbaar wel weet, zegt alles.
Ik ben er van overtuigd dat de bewuste mod je zeer dankbaar is voor het openbaren van deze info.