Manier van reageren........

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 15:50

Heb inmiddels vertrouwen dat zo iemand op vervelend/storend gedrag aangesproken zal worden, (zoals het ook hoort) dus wat mij betreft is dit afgedaan :)

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 15:51

Raja schreef:
Scum schreef:
Ik kan je verzekeren dat mods geen pb's kunnen openen en lezen :) (behalve die ze zelf toegestuurd krijgen..)

Ok, ja, had het ook maar ergens gelezen hoor.. :)

Maar toch fijn om te weten dat het niet kan eigenlijk!
Hoewel het in sommige gevallen best wel eens zou mogen...

Bijv bij bedreigingen ofzo!

Ik zou het totaal geen probleem vinden of mods wel of geen PB kunnen lezen.
Heb niets te verbergen.

Maar dat mensen elkaar bedreigingen gaan toesturen vind ik ongehoord en not done.

Raja

Re: Manier van reageren........

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 15:52

Nouja, asl ik met iemand zit te pb-en over een postadres ofzo, dan hoeft niet iedereen dat mee te kunnen lezen eerlijk gezegd...

heb verder ook niks t everveberegen maar er gaan weleens persoonlijke dingen over pb...

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 15:53

En het is inderdaad te hopen, dat mensen bewuster gaan posten.

Raja schreef:
Nouja, asl ik met iemand zit te pb-en over een postadres ofzo, dan hoeft niet iedereen dat mee te kunnen lezen eerlijk gezegd...

heb verder ook niks t everveberegen maar er gaan weleens persoonlijke dingen over pb...

Ik bedoelde ook niet dat het "openbaar" moet zijn.
Maar mods kunnen dan wel in bepaalde zaken vlugger ingrijpen.
Laatst bijgewerkt door Revanches op 03-05-10 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 2 berichten samengevoegd tot 1.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 15:56

modie schreef:
Raja schreef:

Ik bedoelde ook niet dat het "openbaar" moet zijn.
Maar mods kunnen dan wel in bepaalde zaken vlugger ingrijpen.

Ja, natuurlijk!

Of dat je een mod toestemming kan geven om pb-s te lezen....

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:04

modie schreef:
Ik zou het totaal geen probleem vinden of mods wel of geen PB kunnen lezen.
Heb niets te verbergen.

Maar dat mensen elkaar bedreigingen gaan toesturen vind ik ongehoord en not done.

Dat laatste ben ik met je eens. Gelukkig nooit last van gehad :o
Echter over het niets verbergen te hebben....sommige dingen zijn prive en kan je door het te weten wel een ander beeld van iemand krijgen waar je onbewust wel naar handeld.
Kan ook allemaal spel of sarcastisch bedoeld zijn onderling, wat een ander die ze niet kent niet zal begrijpen.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:09

CtjeLief schreef:
Heb inmiddels vertrouwen dat zo iemand op vervelend/storend gedrag aangesproken zal worden, (zoals het ook hoort) dus wat mij betreft is dit afgedaan :)

Dat zou betekenen dat een van de mods jou dat gemeld heeft. Dit lijkt me een heel prettig berichtje om eens te bewaren en te gebruiken mocht het nodig zijn. Anders kon jij dit nooit weten!!!
Nu rustig afwachten hoe dat af gaat lopen

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:12

Ik geef alleen maar aan dat ik er nu vertrouwen in heb.. Vertrouwen kun je door heel veel dingen krijgen :) Nogmaals: is voor mij nu dus afgedaan..

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:14

Springert schreef:
CtjeLief schreef:

Dat zou betekenen dat een van de mods jou dat gemeld heeft. Dit lijkt me een heel prettig berichtje om eens te bewaren en te gebruiken mocht het nodig zijn. Anders kon jij dit nooit weten!!!

Of van 1 van de andere leden die het van de mods heeft.......
Of van 1 van de andere leden die het van een ander lid heeft die het van een mod heeft.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:17

CtjeLief schreef:
Ik geef alleen maar aan dat ik er nu vertrouwen in heb.. Vertrouwen kun je door heel veel dingen krijgen :) Nogmaals: is voor mij nu dus afgedaan..

Maakt niks uit...ik weet hoe het zit, dus heb deze pagina maar eens opgeslagen in office.
Die ga ik fijn kunnen gebruiken later.
Bedankt voor de info. -:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:20

Mijn hemel Springert, wat wil je nou eigenlijk?
Ik word hier echt ontzettend moe van.

De TS opent dit topic met een redelijke vraag en jij draait het inmiddels weer zo dat er weer steken onder water komen en dat het topic weer naar jou hand gaat.

Wat wil je hier nou eigenlijk mee bereiken?

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:20

Brainless schreef:
Springert schreef:

Of van 1 van de andere leden die het van de mods heeft.......
Of van 1 van de andere leden die het van een ander lid heeft die het van een mod heeft.

Hoe het ook zij...het beheer van Bokt zal willen weten welke mod dat was, en voor het beheer is het een koud kunstje om dat uit te vinden. Hoeven ze alleen maar na te gaan welke mods er vandaag het afgelopen uur PB's hebben doen uitgaan.
En ik weet zeker dat beheer dat wil weten, want die kunnen het niet accepteren dat mod's maatregelen bespreken met andere gebruikers!!!

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:22

Kanelly schreef:
Mijn hemel Springert, wat wil je nou eigenlijk?
Ik word hier echt ontzettend moe van.

De TS opent dit topic met een redelijke vraag en jij draait het inmiddels weer zo dat er weer steken onder water komen en dat het topic weer naar jou hand gaat.

Wat wil je hier nou eigenlijk mee bereiken?

Nou wordt ie helemaal fraai...maar goed...we zullen wel zien hoe dit afloopt.
Ik denk nog heel leuk.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:22

Blijkbaar voelt meneer zich aangesproken, zegt genoeg dan toch? Bij een zuiver geweten zou dit niet het geval zijn: simpel als wat!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:24

er zijn er toch echt 2 nodig...
alleen kun je geen ruzie maken.

Op pb's hoef je niet te reageren...
en snap het soms niet helemaal, blijf 'normaal' reageren en lees over 'steken onder water heen'
en snap het nooit helemaal wat de mensen die roepen dat anderen een topic 'bederven' het niet in de gaten hebben dat juist zij het topic bederven door te reageren.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:25

CtjeLief schreef:
Blijkbaar voelt meneer zich aangesproken, zegt genoeg dan toch? Bij een zuiver geweten zou dit niet het geval zijn: simpel als wat!

Meneer heeft een heel zuiver geweten, en ik zeg je dat ik geen OW ga krijgen en ook geen ban. Let maar heel goed op de komende dagen!!
Ook Mevrouw kan daar niet voor zorgen.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:26

En daarbij: nu open je weer meteen een aanval op de mods, maar als iemand een melding doet, is het toch normaal dat een mod hierop reageert? Of zeg ik nu iets heeeel erg raars? Dus als er op mijn melding wordt gereageerd (en ik wellicht ook hoor dat er op anderen wordt gereageerd) dan geeft mij dat het vertrouwen dat er dus wordt geluisterd naar deze signalen. Dat is alles wat ik zeg, niets verkeerds aan..

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:28

Springert schreef:
Hoe het ook zij...het beheer van Bokt zal willen weten welke mod dat was, en voor het beheer is het een koud kunstje om dat uit te vinden. Hoeven ze alleen maar na te gaan welke mods er vandaag het afgelopen uur PB's hebben doen uitgaan.
En ik weet zeker dat beheer dat wil weten, want die kunnen het niet accepteren dat mod's maatregelen bespreken met andere gebruikers!!!

Waarom mag dat niet?

Ik heb ook weleens overleg met een mod gehad over bepaalde zaken.
Dan kunnen en mogen ze gewoon melden dat ze ergens werk van gaan maken.

En als ik dan als lid daar een fijn/vertrouwd gevoel bij/van krijg is dat toch geen probleem?
Ik zie niet in waarom een mod geen dingen mag bespreken met een "gewoon" lid, want volgens mijn beleving zijn ze daar juist voor.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:30

gelijk hebben of gelijk krijgen?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:32

Ik geloof niet dat je snel gelijk krijgt van een mod, wel dat ze zullen inzien waar je tegenaan loopt.
Ook dat ze er alles aan willen doen om Bokt gezellig te houden. Niemand zit te wachten op een ongezellig forum.

Vaak gaat het ook niet om gelijk krijgen/hebben, maar om gehoord te worden.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:34

CtjeLief schreef:
En daarbij: nu open je weer meteen een aanval op de mods, maar als iemand een melding doet, is het toch normaal dat een mod hierop reageert? Of zeg ik nu iets heeeel erg raars? Dus als er op mijn melding wordt gereageerd (en ik wellicht ook hoor dat er op anderen wordt gereageerd) dan geeft mij dat het vertrouwen dat er dus wordt geluisterd naar deze signalen. Dat is alles wat ik zeg, niets verkeerds aan..

Ik open geen enkele aanval op niemand.
Maar ik heb aan een half woord genoeg om situatie's gelijk te doorzien.
Zelfs als je temt mogen mod's absoluut niet aan wie dan ook laten weten dat daar iets mee gedaan wordt.
Het feit dat jij dat blijkbaar wel weet, zegt alles.
Ik ben er van overtuigd dat de bewuste mod je zeer dankbaar is voor het openbaren van deze info.

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 16:35

Alane schreef:

Je onderschrift klopt helemaal.

Ruzie begint ook altijd met het antwoord.

Maar heel erg vaak, wordt dat antwoord uitgelokt en is de beantwoorder inderdaad echt stom.
Maar dat is ook vaak het probleem.
Want daarop komt weer een antwoord en ga zo maar door.

Maar om nog even op "gelijk hebben of gelijk krijgen" terug te komen.
Als iemand een eigen beleving heeft, wie is de ander dan om dat af te kraken.

Er even vanuit gaand, dat het WELZIJN niet in het geding komt.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:38

Alane schreef:

In discussie's is het bijna altijd zo dat geen van beide partijen gelijk krijgt.
Vandaar dat ze stemmingen hebben uitgevonden.
En gelijk hebben is eigenlijk ook zelden het geval.
Aan ieder verhaal zitten bijna altijd 2 kanten.
Een ander heeft zijn/haar ideeen, ik de mijne, en beiden zullen zelden overtuigd zijn van andermans argumenten.
Maar ik ben het met je eens...waar er meerderen vechten hebben meerderen schuld. Altijd.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:38

@Springert
Als je temt kunnen mods daar gewoon op reageren.
Vaak krijg je "bedankt, ik kijk er naar" terug.
Soms " ik heb het bekeken en reacties verwijderd" terug.
Of zelfs: "ik heb bepaalde leden op hun gedrag aangesproken".

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 16:39

Springert schreef:
CtjeLief schreef:

Ik open geen enkele aanval op niemand.
Maar ik heb aan een half woord genoeg om situatie's gelijk te doorzien.
Zelfs als je temt mogen mod's absoluut niet aan wie dan ook laten weten dat daar iets mee gedaan wordt.
Het feit dat jij dat blijkbaar wel weet, zegt alles.
Ik ben er van overtuigd dat de bewuste mod je zeer dankbaar is voor het openbaren van deze info.

Springert, je kan inderdaad aanklikken of je informatie terug wilt hebben op een TEM.

Heb net even de TEM-knop bekeken, had dit eigenlijk nooit eerder gedaan.

Maar, nogmaals, het kan dus inderdaad, informatie terug krijgen van een mod