Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hannah_Menno schreef:Ik vind het ook niet kunnen.Naast dat het om aandachttrekkerij gaat is het ook nog eens erg grof.
En je krijgt wel een OW of ban als je aan cyberpesten doet maar dit mag wel gewoon? Beetje vreemd..
laura1987 schreef:Onbedoeld ja, maargoed daar kan ik mee leven.
Maar mijn bedoeling is dus om te laten zien wat bokt denk van dit soort acties. Hiermee bedoel ik dus dat in mijn ogen de regels niet kloppen en ik hoop dat meer mensen dit ook vinden en in het vervolg (of alsnog) dit soort berichten direct worden verwijderd en de persoon minimaal een bericht krijgt dat dit soort berichten niet zijn toegestaan.
laura1987 schreef:@bramasole, er is al diverse keren op getemd maar er is ons dus medegedeeld dat mods niks kunnen met dit soort berichten.
laura1987 schreef:Aaronyve, het zou inderdaad waar KUNNEN zijn, maar zou jij in zo'n geval een bericht op het internet plaatsen met "ik zit nu met een mes in mijn hand en ga mijn polsen doorsnijden vaarwel". Ikzelf denk dat of je eerst een bericht neer zou zetten dat je niet lekker in je vel zit of zo "ziek/wanhopig" ben dat je niet eens meer aan het internetforum denkt en het gewoon doet.