Gaat hier nog iets mee gebeuren?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie_86

Re: Gaat hier nog iets mee gebeuren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 07:26

ik hoop dat het goed opgelost word ik heb het topic toen ook gevolgd met veel bewondering voor frozenstar en kbk en ook ik vind dat de ts hiervoor gestraft moet worden er is hier misbruik gemaakt van iemand vertrouwen en goede wil

dit is wel even erger dan een teugel vergeten mee te sturen bij een EA toch?????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 09:40

Cayenne schreef:
Aan het verhaal van Miep zat nog een hele voorgeschiedenis en dat kun en mag je hier absoluut niet mee vergelijken vind ik.
Ja, het is erg vervelend dat dit is gebeurd, maar geef dat kind desnoods een OW of UN en gewoon doorgaan met leven. Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal, maar je kunt er maar het beste verder geen aandacht aan besteden, want daar wordt niemand op den duur beter van :)

Zulke dingen gebeuren, helaas, nou eenmaal, maar als het getolereerd word, waarom geven we (lees: Frozenstar en KoudbloedKim, en mogelijk andere in andere verhalen) überhaupt dan nog hulp aan wie dan ook, aangezien het toch weer zo 'iemand' kan zijn.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 09:47

De strafmaat op bokt daar gaan wij als bokkers niet over. Maar we kunnen wel aangeven dat sommige zaken onbegrijpelijk zijn in onze ogen. Want zoals ik al eerder aangaf: als je een stel teugels niet meestuurt heb je een permaban en bij dit kom je niet eens tot een dagban uit zo te zien. (sancties volgen toch binnen 1 week en die is voorbij) Terwijl duidelijk met een SA gepost is èn mensen zwaar beflikkerd zijn..... schiet mij maar lek .... -O- :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 13:44

Heel stiekem heb ik ook al gekeken of diegene een ban had. :o
En ik was ook wel een beetje verbaasd erover, inderdaad omdat het om een SA gaat en dat alleen al genoeg reden is om een ban te krijgen.
Maar we gaan inderdaad niet over de maatregelen die genomen worden.. :)
En ik ben ook helemaal niet boos ofzo.. natuurlijk was ik, toen ik hoorde dat het fake was, wel enorm pissig, maar ik ben niet iemand die op 'wraak' uit is.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 13:54

Wha *geeft twee dikke smakkerds aan Koudbloedkim* Gefeliciteerd. Misschien wachtten ze op jouw verjaardag.... zou mooi cadeautje zijn :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 15:02

Ik had dat topic al gelezen maar wat een wending zeg! Ik had die TS nog gePB´t met mogelijkheden en dergelijke. Echt schandalig is dit gewoon. Ik begrijp nog niet veel van het verhaal maar Frozenstar en KoudbloedKim wat moeten jullie je rot hebben gevoeld zeg!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:38

Okee de SA is geband......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:44

:)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 21:47

hm, en de volgende vraag is dan: waarom alleen de sa en niet de reguliere account?

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 21:49

frankiej schreef:
hm, en de volgende vraag is dan: waarom alleen de sa en niet de reguliere account?

Dat vraag ik mij ook af..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 21:55

slimmerik schreef:
De strafmaat op bokt daar gaan wij als bokkers niet over. Maar we kunnen wel aangeven dat sommige zaken onbegrijpelijk zijn in onze ogen. Want zoals ik al eerder aangaf: als je een stel teugels niet meestuurt heb je een permaban en bij dit kom je niet eens tot een dagban uit zo te zien. (sancties volgen toch binnen 1 week en die is voorbij) Terwijl duidelijk met een SA gepost is èn mensen zwaar beflikkerd zijn..... schiet mij maar lek .... -O- :?

ik heb het al 10 x gezegd en zal het nu weer eens zeggen

bokt meet met 2 maten, het wordt door regerend groen nog steeds ontkent maar de feiten staan hier op bokt ,zwart op wit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 22:03

ikdoemaarwat schreef:
slimmerik schreef:

ik heb het al 10 x gezegd en zal het nu weer eens zeggen

bokt meet met 2 maten, het wordt door regerend groen nog steeds ontkent maar de feiten staan hier op bokt ,zwart op wit!

Ik wou nog reageren op slimmerik met het 2 maten meten, maar toch maar niet gedaan :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 22:05

maar je denkt hetzelfde ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 00:10

Nee hoor, dat is niet haar reguliere account..
Haar 'echte' account is nog actief..
Dat er straks geen misverstanden komen over degene waarvan er net een link werd geplaatst. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 08:26

KoudbloedKim schreef:
Nee hoor, dat is niet haar reguliere account..
Haar 'echte' account is nog actief..
Dat er straks geen misverstanden komen over degene waarvan er net een link werd geplaatst. :)

Excuses dan :)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 00:39

Moderatoropmerking:
Ik heb een paar berichten verwijderd. Het is echt niet de bedoeling zomaar bokkers, die hier niets mee te maken hebben, in het wilde weg te gaan beschuldigen.