Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Aan het verhaal van Miep zat nog een hele voorgeschiedenis en dat kun en mag je hier absoluut niet mee vergelijken vind ik.
Ja, het is erg vervelend dat dit is gebeurd, maar geef dat kind desnoods een OW of UN en gewoon doorgaan met leven. Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal, maar je kunt er maar het beste verder geen aandacht aan besteden, want daar wordt niemand op den duur beter van
slimmerik schreef:De strafmaat op bokt daar gaan wij als bokkers niet over. Maar we kunnen wel aangeven dat sommige zaken onbegrijpelijk zijn in onze ogen. Want zoals ik al eerder aangaf: als je een stel teugels niet meestuurt heb je een permaban en bij dit kom je niet eens tot een dagban uit zo te zien. (sancties volgen toch binnen 1 week en die is voorbij) Terwijl duidelijk met een SA gepost is èn mensen zwaar beflikkerd zijn..... schiet mij maar lek ....![]()
ikdoemaarwat schreef:slimmerik schreef:De strafmaat op bokt daar gaan wij als bokkers niet over. Maar we kunnen wel aangeven dat sommige zaken onbegrijpelijk zijn in onze ogen. Want zoals ik al eerder aangaf: als je een stel teugels niet meestuurt heb je een permaban en bij dit kom je niet eens tot een dagban uit zo te zien. (sancties volgen toch binnen 1 week en die is voorbij) Terwijl duidelijk met een SA gepost is èn mensen zwaar beflikkerd zijn..... schiet mij maar lek ....![]()
ik heb het al 10 x gezegd en zal het nu weer eens zeggen
bokt meet met 2 maten, het wordt door regerend groen nog steeds ontkent maar de feiten staan hier op bokt ,zwart op wit!