Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lalidan schreef:Ik ben wel een paar keer een vreemde, groene Mod opmerking tegengekomen, die overigens niet door een mod geplaatst was. ik zal even kijken of ik hem terug kan vinden
HouvanPonys schreef:Ja klopt fopmodopmerking toch?
moest iedereen pb naar A_letta sturen, maar die is superdruk met school en die heeft al in haar onderschrift staan dat mensen haar niet moeten pb'en, ook wel sneu (voor haar dan, dat ze zo druk met school is)
knooopje schreef:wie heeft een link van die haf die bevallen was van een knuffel,vind hem erg orgineel!
zag ook al een topic voorbij komen van een pony die onverwacht toch een veulen had gekregen genaamd grover
bleek ook 1 april te zijn,en die van die wilde paarden die te koop waren in australie je kon ze krijgen als je de chip en paspoort betaalde!
HouvanPonys schreef:Lalidan schreef:Ik ben wel een paar keer een vreemde, groene Mod opmerking tegengekomen, die overigens niet door een mod geplaatst was. ik zal even kijken of ik hem terug kan vinden
Ja klopt fopmodopmerking toch?
moest iedereen pb naar A_letta sturen, maar die is superdruk met school en die heeft al in haar onderschrift staan dat mensen haar niet moeten pb'en, ook wel sneu (voor haar dan, dat ze zo druk met school is)
magic_lover schreef:Ik vindt het ook een beetje saaaaai dit jaar..
Maargoed als alle bokkertjes ook zo wantrouwig zijn, dat alles wat op 1 april geplaatst wordt gelijk voor een grap aangezien wordt.... tja dan is het moeilijk om een echt goede grap te plaatsen zonder dat het gelijk opvalt dat dat dé grap is...
Beste vond ik toch nog het jaar met die meekleurende farbenfroh dekjes... ohh wat was ik daar keihard ingestonken![]()
HouvanPonys schreef:magic_lover schreef:Ik vindt het ook een beetje saaaaai dit jaar..
Maargoed als alle bokkertjes ook zo wantrouwig zijn, dat alles wat op 1 april geplaatst wordt gelijk voor een grap aangezien wordt.... tja dan is het moeilijk om een echt goede grap te plaatsen zonder dat het gelijk opvalt dat dat dé grap is...
Beste vond ik toch nog het jaar met die meekleurende farbenfroh dekjes... ohh wat was ik daar keihard ingestonken![]()
Die ken ik niet, wat was dat voor grap?