Midy schreef:Ik ga om 12 uur op bokt. En dan om half 1 staat er een filmpje online van Midy die een schoen opeet?
Bizzybijtje schreef:lifaya schreef:hmmmmmmm verdacht nog maar enkele uren te gaan voor we het weten Ik durf niet meer ik zal het niet meemakne mijn vader haalt om 12 uur het netwerk van de pc af en kan morgen pas rond 11 uur, half 12 weer op bokt komen
Dan lig ik op één oor Oh wacht! Als midy een filmpje gaat plaatsen van haar schoen die ze op eet blijf ik op!
Nee, heb net nog even snel gekeken. Maar de filmcamera is kapot.. Beetje jammer, maar mijn vis wilt wel getuige zijn?
Midy schreef:Nee, heb net nog even snel gekeken. Maar de filmcamera is kapot.. Beetje jammer, maar mijn vis wilt wel getuige zijn?Dan haal je érgens cameramateriaal vandaan...
Imre schreef:Jullie zijn wel allemaal vreselijk achterdochtig. Ach, je moest eens weten wat jullie allemaal te wachten staat Jullie zullen niet eens tijd hebben om ons dwars te liggen
Kallandso schreef:lifaya schreef:doet me denken aan de o's en x's Ja, om ons terug te pakken ofzonou dat waren we al, heb je die disco-bokt gezien daar kan geen grap tegenop, dat was gewoon frustrerend
Midy schreef:Jullie kunnen me ook gewoon vertrouwen? Het is de tijd rond 1 april, dan is niks en niemand te vertrouwen.