Dinsdagavond is er een topic van 11 pagina's geweest op Forumzaken over dit Avatarprobleem, de enige Mod die reageerde van Iefke en dat was om het topic op slot te gooien vanwege Offtopic. Vandaar nu het HK topic, alle slachtoffers zijn welkom.
Modjes, waar blijven jullie toch?
IKbenEllen
Geplaatst: 25-03-10 20:33
Midy schreef:
Modjes, waar blijven jullie toch?
Die melden zich volgende week donderdag wel
WikiMien
Geplaatst: 25-03-10 22:04
Ik wil ook terug een Avatar! Nu was m'n vorige al hopeloos verouderd en ben ik zo stom om hem net deze periode weer te vervangen... en ben ik dus avatarloos
wedden dat ze met iets totaal anders komen ik zweer straks heeft iedereen een berichtenaantal onder de 25 en kan niemand meer in de HK topics en de paniek breekt los!
Mij is het eindelijk gelukt, niets geen .jpg of weet ik veel wat, gewoon verkleinen met de bokt verkleinmachine en plaatsen in de onderste optie om je avatar extern te uploaden.
Vraag me ook af waarom er nog geen moddies hebben gereageerd? Wordt er nog iets aan gedaan of niet.
Want voor een 1 april grap vind ik het een beetje te vroeg...
Anoniem
Geplaatst: 27-03-10 14:32
Chiqa schreef:
Mij is het eindelijk gelukt, niets geen .jpg of weet ik veel wat, gewoon verkleinen m et de bokt verkleinmachine en plaatsen in de onderste optie om je avatar extern te uploaden.
Het is denk ik geen 1 april grap hoor. Beetje vroeg, maar vraag me wel af waar ze blijven. Bart heeft geloof ik al een paar PBs er over ontvangen en niet geantwoord.
Ik kan uit betrouwbare bron melden dat het niet voor 1 april is in ieder geval. Wat exact het probleem is weet ik ook niet, maar heb begrepen dat Bart hierover aan zijn jasje zou worden getrokken