Wazige avatars/knopjes?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: Wazige avatars/knopjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-10 16:19

Eline, dat heeft allemaal niet geholpen.

Ik ga eens kijken of alles weer helder is als ik mijn Firefox opnieuw installeer. Net even Internet Explorer opgesnord, daarin zag ik namelijk alles wel gewoon scherp. Ik vermoed dat het aan de browser ligt.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 16:24

Ik heb de grote versie bekeken, maar ik zie daar niet aan wat er 'mis' is. of waar het aan zou kunnen liggen.

Ik weet in ieder geval dat het niet aan Bokt ligt, ik zou niet weten hoe we bijvoorbeeld avatars zo in kunnen stellen dat ze bij gebruiker X scherp zijn en bij gebruiker Y niet. Ik kan er wel voor zorgen dat avatar X bij iedereen onscherp is, maar dat is een ander verhaal.

Het zou aan firefox kunnen liggen, maar die browser gebruik ik zelf ook probleemloos.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-10 16:25

Hij doet het weer! *\o/*
Even opnieuw installeren heeft gewerkt, dit is een stuk beter!

Zie je niet wat er mis is op de printscreen? De tekst op de knopjes is wazig en oa mijn avatar is heel erg onscherp, terwijl hij normaal wel scherp is. Ook die eronder is onscherp, terwijl die van Joonsel wel gewoon goed is. En de smileys waren wazig, dat zie je ook aan de smiley die ik er onder plaatste in een printscreen.

Anyway, hij doet het gelukkig weer. :)

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 16:29

Dat het niet is zoals het hoort was te zien, maar waar het mis ging niet. Dat smiley 1 scherp is en smiley 2 is gewoon ernstig onlogisch.

Maar goed, grapje van firefox dus blijkbaar :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-10 16:32

Het was ook heel erg onlogisch - dat van die smileys dan, van de avatars snapte ik nog. Die via bokt waren geupload waren onscherp, externe links gewoon scherp. :)
Ik weet niet hoe die smileys zijn ingesteld/geupload, misschien dat het daar iets mee te maken had.

Ach, ik ben allang blij dat het weg is. :D

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 19:29

Ik heb er nog steeds last van maar denk niet dat het aan bokt ligt. Heb het ook in een ander frum namelijk... tenzij ze allebei de zelfde 1 april grap uithalen >;)

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 19:55

Mijn ava's zijn ook wazig...Verder geen problemen met smileys ed, alleen die nieuwe ava's worden raar :(

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 22:38

Bij mij zijn de ava's wazig en een aantal smileys zijn wazig en/of gedeeltelijk afgesneden. alsof er een vierkantje omheen staat die net de onderkant en de rechterkant eraf haalt. Acht ik ga me er geen zorgen meer om maken. Het is of een 1 april grap of het is iets wat met een of andere update van mijn laptop wel een keer opgelost gaat worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 10:16

Avatars is een probleempje met de uploadfunctie op Bokt. We zijn er naar aan het kijken :j

Indien je een avatar wil wijzigen, de truc is hem extern te uploaden, op bijvoorbeeld photobucket, en gebruik te maken van de optie externe avatar gebruiken :)

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 11:11

Unwritten dat heb ik al de hele tijd gedaan ;)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 13:03

Avatar upload zou het weer moeten doen.