Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cutie_lover schreef:Ik vind het wel een goed idee.
Natuurlijk hoef je de zwangerschapstopics niet te openen, maar vaak zegt alleen de titel al genoeg om confronterend te zijn. .
Mindim schreef:Ik zou het jammer vinden als er wel een subforum komt voor zwangerschappen en alles daaraan gerelateerd en dat een subforum voor oude paarden wordt geweigerd op een paardenforum.
Wat ik al eerder zei, kindjeopkoomst.nl , is voor moeders en kinderen de uitgelezen site, bokt niet.
Urielle schreef:Caira schreef:Er zijn nog zoveel forums buiten bokt, ik denk dat ze daar beter op hun plek zijn.
Dan moet je de hele kant van LZP, TV, BB, UK, noem maar op ook opdoeken. Voor alles zijn andere fora.
Urielle schreef:Ik zit ook op een aantal zwangerschapsfora (nou ja, niet zo fanatiek als bokt, maar ik lees wel eens wat), maar dat is toch echt anders hoor. Paardenvrouwen zijn toch wat meer rouwdouwers, niet mutsen maar gewoon doen. Het trutgehalte van zwangerschapsfora is echt wel enorm (sorry voor mensen die daar trouw posten). Het is toch gewoon fijn om tussen mensen te zitten die gewoon begrijpen dat je problemen hebt een rijbroek te vinden, dat je ook net voor je bevalling nog gewoon je stallen mest omdat je beesten proper erbij moeten staan en dat het echt moeilijk is hoe je tijd indeelt als je kind er is omdat je paard ook echt belangrijk is (om maar wat thema's te noemen).