Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MariekeB schreef:Gelukkig is er iemand zo vriendelijk om Me te vertellen dat er een topic over mij is. Dan daarvoor.
|ik ben het met een par mensen hier eens. Ja er worden wel eens veel ergere dingen gezegd op bokt.
En dat gaat te ver.. Dit ging ook te ver.
Ik heb betreffende persoon eerst een pb gestuurd en om rectificatie gevraagd ...
en ik heb getemd om het weg te laten halen.
Ik ga dit ook Temmen, want ik geloof dat dit wat tegen de Boktregels is.
@Petite : dan heb ik bereikt wat ik wilde. Namelijk dat mensen nadenken over wat ze zeggen en geen uitspraken doen die bedreigend zijn.
Zack schreef:Pas maar op hoor! Als een zekere bokster haar zin krijgt sta je zometeen samen met de Bokkers die in het andere topic op een dergelijke manier regeerden voor het hekje...Hilarisch
@Melsh
Een blog vind ik persoonlijk iets anders dan dit commentaar over Joran.
Die jongen is gewoon hardstikke schuldig.
Ik ben het er overigens wel compleet mee eens dat die jongen een kogel verdient, wel meerdere imo.
MariekeB schreef:Ik heb nog nooit een andere aangifte gedaan in mijn leven dan van een gestolen fiets. Dus het zal wel niet zo ver komen.
en gezien de reacties hier, lijkt het erop dat ik degene ben die het mis heeft en dat het normaal is om Joran ( een onschuldig mens ) dood te wensen.
Voor mij is het iets anders om te zeggen dat een moordenaar de doodstraf mag krijgen. Dan hebben we het over een moordenaar nml , en je kan voor of tegen de doodstraf zijn.
Ik weet dat Joran zelf aangifte moet doen, en dat ik dat niet kan doen.......
Zack : je VIND dat Joran schuldig is. Hij is niet schuldig daar zit een groot verschil in ...
Ik ga naar mijn paard .Dit is nml best een kwetsend topic, al zijn de reactie op mij na 5 minuten aangepast. Gelezen heb ik ze uiteraard toch .
Dank voor de mensen die begrijpen wat ik bedoel, al heb ik het vermoedelijk op een verkeerde manier gebracht
Petite schreef:Wat ik net toch las gaat echt mijn pet te boven.
Er was een heel nette discussie, één persoon zegt het volgende erover naar aanleiding van een aantal reacties:Citaat:Hij verdiend eigenlijk gewoon een kogel om het hard te zeggen zijn we van al het gezeur af.
Vervolgens gaat een bokker er aangifte over doen, omdat het volgens diegene een bedreiging met de dood is.
Gaan we hier nou niet te ver? Er staat; hij verdiend eigenlijk de kogel en niet; ik ga hem neerschieten.
Natuurlijk moet je opletten met wat je plaatst, maar ik vind hier aangifte over doen vér buiten het boekje gaan.
Ik durf nu serieus bijna niks meer te plaatsen, straks wordt er aangifte over gedaan.
Hoe staan jullie tegenover aangiftes doen om wat een medebokker zegt én; waar trek je de lijn dat iets echt niet kan?
Er wordt ook zo vaak gezegd over paardenverkrachters: ik zou hem helemaal neerknuppelen, etc. Dan vind ik dit toch echt wel wat netter!
Zack schreef:@Ericprast
@Nanne
Je hebt inmiddels een beetje je antwoord.
Joran is niet alleen schuldig aan de dood van natalee (wat dus nog in zovere niet bewezen is wat jij zegt) Maar ook van vrouwen handel en mishandeling.
Voor mij genoeg om die jongen een doodstraf te geven, omdat hij duidelijk nooit gaat stoppen met die acties van hem.
Zack schreef:@Sparta
Zoals de betreffende bokster al melde gaat ze geen echte aangifte doen.
@Niezz
Ik vind koffie zowiezo bagger dus sja...
(sorry die is wel erg flauw)
MariekeB schreef:Ik heb nog nooit een andere aangifte gedaan in mijn leven dan van een gestolen fiets. Dus het zal wel niet zo ver komen.
en gezien de reacties hier, lijkt het erop dat ik degene ben die het mis heeft en dat het normaal is om Joran ( een onschuldig mens ) dood te wensen.
Voor mij is het iets anders om te zeggen dat een moordenaar de doodstraf mag krijgen. Dan hebben we het over een moordenaar nml , en je kan voor of tegen de doodstraf zijn.
Ik weet dat Joran zelf aangifte moet doen, en dat ik dat niet kan doen.......
Zack : je VIND dat Joran schuldig is. Hij is niet schuldig daar zit een groot verschil in ...
Ik ga naar mijn paard .Dit is nml best een kwetsend topic, al zijn de reactie op mij na 5 minuten aangepast. Gelezen heb ik ze uiteraard toch .
Dank voor de mensen die begrijpen wat ik bedoel, al heb ik het vermoedelijk op een verkeerde manier gebracht