Is Bokt doorgedraaid?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:10

smeetjoew schreef:
Maar aan de andere kant vraag ik me ook af wat de beste MarcelDufour dagdelen te zoeken heeft op Bokt waar hij info verschaft aan bokkertjes. :o Gezien zijn achtergrond, hij vast genoeg heeft te doen. :D

Als je toehoorders krijgt voor je passie is elke seconde nog te kort.
Kun je ruiters er ook nog mee helpen is elke seconde nog korter.
En een forum als bokt zuigt.
*hier schrijf ik iets niet om een OW te voorkomen*
;)

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:38

slokkie schreef:
smeetjoew schreef:
Maar aan de andere kant vraag ik me ook af wat de beste MarcelDufour dagdelen te zoeken heeft op Bokt waar hij info verschaft aan bokkertjes. :o Gezien zijn achtergrond, hij vast genoeg heeft te doen. :D

Als je toehoorders krijgt voor je passie is elke seconde nog te kort.
Kun je ruiters er ook nog mee helpen is elke seconde nog korter.
;)

Met die eerste twee uitspraken ben ik 't volkomen met je eens! Maar ik doelde mijn uitspraak op die derde uitspraak van je. Ongeveer. ;) Hij kan zijn kijk op paarden beter benutten dan op een paardenforum. Niets benadelends tegenover Bokt, maar hee, wees eerlijk... In mijn optiek zou hij wat dat betreft zijn tijd nuttiger besteden door met z'n gat in een zadel te gaan zitten dan hier op Bokt. Daar is hij te goed voor.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:38

slokkie schreef:

Dit ook niet :+
Iedereen beleeft het hier nou eenmaal anders, en er zijn zoveel mensen op Bokt dat het onmogelijk is om iedereen tevreden te houden. Mod zijn is nog steeds vrijwilligerswerk en wordt ook gedaan via richtlijnen/regels.

KiWiKo

Re: Is Bokt doorgedraaid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:40

ik snap mijn ow wel....... ben daar ook ernstig op het randje gaan posten.........

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:42

Ik vind het echt zonde, ik geloof hij is een van de weinige wat sprak uitervaring en verstand, ik heb veel tips van hem ontvangen en heel veel ontzettent veel goede inhoud bevattende tips en commentaar gelezen. OOk in andere onderwerpen waar hij reageerde was met inhoud en dus Geen onzin of grove tekst , integendeel.
Ik vind het heel jammer, hij is een keigoede ruiter met veel talent waar menig mens zich een voorbeeld aan kent nemen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:46

oOoKellyoOo schreef:
OOk in andere onderwerpen waar hij reageerde was met inhoud en dus Geen onzin of grove tekst , integendeel.
Ik vind het heel jammer, hij is een keigoede ruiter met veel talent waar menig mens zich een voorbeeld aan kent nemen

Dat was het hele punt. Omdat hij met goede argumenten kwam gingen anderen persoonlijke dingen tegen hem gebruiken. Zelfs dingen die niet waar waren maar die hem wel zouden kunnen schaden in zijn beroepsuitvoering. Zo ver gaan sommige mensen blijkbaar als de argumenten op zijn.

Waarom nu iemand ook weer moet zeggen dat hij zijn talent beter te paard kan benutten dan op bokt ontgaat mij ook volledig? Wees blij dat hij de moeite neemt om hier zijn ervaring en kennis te delen. Hij is oud en wijs genoeg om te weten hoeveel tijd hij waaraan kan besteden.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:56

Het topic daar liep gewoon volledig uit de hand. Er zijn akelige dingen over en weer geroepen en naar mening was hij daar ook niet schuldloos aan. Ze waren allemaal oud en wijs genoeg om zich terug te trekken uit de discussie.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:58

smeetjoew schreef:
Met die eerste twee uitspraken ben ik 't volkomen met je eens! Maar ik doelde mijn uitspraak op die derde uitspraak van je. Ongeveer. ;) Hij kan zijn kijk op paarden beter benutten dan op een paardenforum. Niets benadelends tegenover Bokt, maar hee, wees eerlijk... In mijn optiek zou hij wat dat betreft zijn tijd nuttiger besteden door met z'n gat in een zadel te gaan zitten dan hier op Bokt. Daar is hij te goed voor.

Daar geeft ik je helemaal gelijk in.
Maar er is ook het aard van het beestje.
Belangstellend met dankwoorden maakt overmoedig.
:o
Cayenne schreef:
Dit ook niet :+
Iedereen beleeft het hier nou eenmaal anders, en er zijn zoveel mensen op Bokt dat het onmogelijk is om iedereen tevreden te houden. Mod zijn is nog steeds vrijwilligerswerk en wordt ook gedaan via richtlijnen/regels.

Ho schat, ik val geen enkele mod aan.
Het werk wat ze verzetten is veel en ondankbaar in ieders ogen die een tik op de vingers krijgt.

Wat tussen * * staat is taalgebruik.
En ik wil de mod's niet meer werk bezorgen
;)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:01

Nikka schreef:
Het topic daar liep gewoon volledig uit de hand. Er zijn akelige dingen over en weer geroepen en naar mening was hij daar ook niet schuldloos aan. Ze waren allemaal oud en wijs genoeg om zich terug te trekken uit de discussie.

Dan moet je alle topics lezen, ook de ldr discussies want daar is het allemaal al begonnen. Als mensen je dan blijven achtervolgen en blijven doorgaan met persoonlijke aanvallen lijkt het me niet meer dan menselijk dat je een keer je geduld verliest.

Maar dit is het laatste wat ik hier over zeg. Iedereen die het wil kan het allemaal teruglezen (behalve de door de mods verwijderde posts) en zelf zijn conclusie trekken.
De mods hebben het laten begaan, ze zijn vanaf het begin af aan gewaarschuwd.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:02

ThePast03 schreef:
Waarom nu iemand ook weer moet zeggen dat hij zijn talent beter te paard kan benutten dan op bokt ontgaat mij ook volledig? Wees blij dat hij de moeite neemt om hier zijn ervaring en kennis te delen. Hij is oud en wijs genoeg om te weten hoeveel tijd hij waaraan kan besteden.

Tuurlijk, leuk dat hij zijn visie deelt met Bokkers. Maar imo staat hij als goede ruiter wel een tikkie boven het boktniveau. ;)
Dus wat dat betreft vind ik dat Marcel zijn tijd en talent beter kan benutten aan zaken die er wel toe doen.
*laat hier iets weg wat in het vekeerde keelgat kan schieten*

Maar da's mijn opinie.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:05

slokkie schreef:
smeetjoew schreef:

Daar geeft ik je helemaal gelijk in.
Maar er is ook het aard van het beestje.
Belangstellend met dankwoorden maakt overmoedig.
:o

Eens! Maar liever één compliment van kwaliteit (m.a.w. iemand "die ertoe doet") dan van 50 "penny's" die je kont likken omdat je een bekende bent, goede paarden hebt gereden op (inter)nationaal niveau en veel prijzen hebt gewonnen.

Want laten we eerlijk zijn, het klinkt misschien bot, maar het is wel zo.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:06

En waarom is het nodig om hier een topic over te maken. :?

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:08

ThePast03 schreef:
Dan moet je alle topics lezen, ook de ldr discussies want daar is het allemaal al begonnen. Als mensen je dan blijven achtervolgen en blijven doorgaan met persoonlijke aanvallen lijkt het me niet meer dan menselijk dat je een keer je geduld verliest.

Maar dit is het laatste wat ik hier over zeg. Iedereen die het wil kan het allemaal teruglezen (behalve de door de mods verwijderde posts) en zelf zijn conclusie trekken.
De mods hebben het laten begaan, ze zijn vanaf het begin af aan gewaarschuwd.

Ik heb ze allemaal gevolgd en voor mij was het echt: waar 2 (of in dit geval meer) kijven, hebben ze allebei schuld. Hij was ook niet schuldloos. Maar neem dan je OW als een vent en leer ervan en ga niet als een mokkend kind weg.

Wat betreft het tweede (modereren) heb je meer dan gelijk. Het was een explosief topic waar te weinig op gelet werd.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:11

Ik zie diverse gebruikers stoken in topics. Even een persoonlijke sneer geven etc. Die mogen blijkbaar van alles posten
zonder OW. marcel heeft een goed over het algemeen gezellig lopend topic.

Zijn opmerkingen waren misschien ook niet echt volgens de zogenaamde Bokt regels maar blijkbaar wordt er bij
de 1 eerder een OW uitgedeeld als bij een ander.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:12

Wanneer er een OW wordt uitgedeeld en wanneer niet kom je niet te weten tenzij de gebruiker het zelf zegt. Dus jouw beredenering over dat sommige gebruikers van alles mogen posten zonder OW is niet helemaal juist.

Espie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:13

ik heb een vraag was het echt zo erg .
of zijn er meerdere mensen die hem zover gekregen hebben
want je hoeft toch nergens een antwoordt op tegeven als je dat niet wilt.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:13

Simongek: als je gebruikers ziet stoken heb je altijd de mogelijkheid om de TeM-knop te gebruiken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:14

Cayenne schreef:
Wanneer er een OW wordt uitgedeeld en wanneer niet kom je niet te weten tenzij de gebruiker het zelf zegt. Dus jouw beredenering over dat sommige gebruikers van alles mogen posten zonder OW is niet helemaal juist.

de OW lijst vertelt ook het e.e.a

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:14

Iris82 schreef:
Simongek: als je gebruikers ziet stoken heb je altijd de mogelijkheid om de TeM-knop te gebruiken.

Ja en dan moet er wel gereageerd worden.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:15

Fiffill schreef:
En waarom is het nodig om hier een topic over te maken. :?

Oh, ik ben gelukkig niet de enige die zich dat afvraagt...

Ik heb laatst ook weer een OW gehad waarop eigenlijk een ban zou volgen. Echter heb ik bezwaar gemaakt en dit is in overweging genomen met als gevolg dat de OW bleef staan, maar de ban niet doorging.

Mijn posts waren imo niet een reden voor een ban, en die heb ik na overleg ook niet gekregen.

Ja, ben sindsdien toch echt positief te spreken over de Moddie's! Ik had het niet verwacht, super dat ze de tijd voor mijn klacht hebben genomen, in hebben willen zien dat hun optreden wel zeer drastisch was en me tegemoet zijn gekomen met een goed voorstel :j

Dat had de Bokker in kwestie ook kunnen doen i.p.v. er een heisa van te maken in zijn topic denk ik dan...

Heb het topic even vluchtig doorgelezen...Heel fijn liep het daar niet... :n

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:15

smeetjoew schreef:
ThePast03 schreef:

Tuurlijk, leuk dat hij zijn visie deelt met Bokkers. Maar imo staat hij als goede ruiter wel een tikkie boven het boktniveau. ;)
Dus wat dat betreft vind ik dat Marcel zijn tijd en talent beter kan benutten aan zaken die er wel toe doen.

Maar da's mijn opinie.

Ik vind het juist een verrijking dat zoiemand er lol in heeft op zo'n forum te posten. Dat geeft toch iets extra's.
Jammer dat ik door dit topic het andere pas ontdekte :+

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:16

smeetjoew schreef:
ThePast03 schreef:

Maar da's mijn opinie.

Ach, je moet toch wat doen als je op een vliegtuig zit te wachten. Tenminste, zo kwam het op mij over. Als je dan mensen enthousiast kunt maken voor je passie en je doet dat graag, waarom zou je het dan niet doen.

Iedereen is zelf verantwoordelijk over hoe hij zijn eigen tijd invult, dat hoeft een ander niet voor hem te bepalen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:18

was wel veel wachten op het vliegtuig dan :D :D

heel down to earth...... MD is uitgerangeerd in de springwereld....... hij doet niet meer mee.......... neemt niet weg dat hij veel bokkers op weg kan helpen, dat absoluut!!!

Hij kan nu bokkers helpen omdat hij de tijd heeft om achter de PC te zitten..........

Hij is ooit belangrijk geweest en mag daar nu best op teren!
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 25-02-10 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:19

KiWiKo schreef:
was wel veel wachten op het vliegtuig dan :D :D

En tijdens de vlucht misschien :D

Wat maakt het eigenlijk uit. Ik vind het gewoon leuk dat hij de moeite heeft genomen.

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:31

Heel jammer! Heb ontzettend veel opgestoken van zijn posts en gemerkt dat er ook nog meer bokkers zijn die weten waar ze mee bezig zijn op springgebied, bokkers die in hetzelfde topic zaten en ook hele nuttige tips gaven. Zo leer je nog eens wat op Bokt.

Marcel waarom kwam je op Bokt? Om je op de kast te laten jagen door een aantal betweters of om mensen die daadwerkelijk geinteresseerd zijn en WILLEN leren te helpen? Laat dat je keuze beinvloeden om weg te blijven of niet, en de rest mag op die kast gaan zitten!