cijsalover schreef:Tuurlijk, het is een discussieforum, maar soms zijn het geen discussies meer. Nee, dan zijn het volledige aanvallingen zonder enkel teken van respect. Dat is niet helemaal de bedoeling lijkt mij. Als het een goed onderbouwde discussie is hoor je denk ik weinig mensen klagen. In dit topic gaat het erom dat dit zovaak níet het geval is. Daar gaat het nu even om.
Heb voor de grap even de berichtgeschiedenis van de TS bekeken en het (of één van de) topic gezien naar aanleiding waarvan zij dit topic geopend heeft, en ik lees daar niets verkeerd in.
Ja, mensen hebben verschillende meningen, en ja ergens wordt het woord 'mishandeling' door iemand opgeschreven, maar iedereen mag toch zeker vinden wat hij of zij vind en dat opschrijven?
Ik zie nergens iemand over de schreef gaan maar ik zie wel dat een aantal mensen het categorisch oneens zijn, prima toch?
Zit een 'slotje voor overleg' op het topic, waarschijnlijk doordat er een aantal mensen fanatiek is gaan zitten TeMmen.
Ik vind dat een zwaktebod, vind het ook zwak dat mensen blijkbaar niet in staat zijn zich in een discussie te handhaven als er mensen zijn die er een andere mening op na houden, als jij een andere mening hebt onderbouw die dan gewoon, als je alleen kunt gaan roepen dat mensen gemeen tegen je zijn (waar het in mijn ogen vaak op neer komt) heb je blijkbaar niet voldoende argumenten om je standpunt te onderbouwen.