Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Als een auteur die moeite neemt is de kans groot dat mensen het niet copieren omdat ze het anders helemaal moeten bewerken, en veel mensen hebben daar geen zin in laat staan hoe ze weten hoe je zoiets weg moet werken.
Zonder copyright is die grens veel lager.
Mitchall schreef:Maartje1990 schreef:Ik vind dat je je aanstelt, jij hebt 'm niet gemaakt dus 'moet' je ook niet zo lopen zeuren, want het is niet JOUW copyright maar van de maker
Het is op haar verzoek gemaakt, het lijkt me dus logisch dat de de maker er toestemming over heeft gegeven ?
Miracle_ schreef:Wat flauw weer zeg
TS ik vind dat je gelijk hebt, zou het ook niet leuk vinden, maarja, ik ben nou eenmaal een zeikerd die zich daar druk om maakt. Wat van mij is, is van mij..
Oke, het mag wel, maar het is wel onbeschoft. Vraag het dan gewoon netjes.. Daar heb je manieren voor geleerd (als het goed is,)
PureSylk schreef:Miracle_ schreef:Wat flauw weer zeg
TS ik vind dat je gelijk hebt, zou het ook niet leuk vinden, maarja, ik ben nou eenmaal een zeikerd die zich daar druk om maakt. Wat van mij is, is van mij..
Oke, het mag wel, maar het is wel onbeschoft. Vraag het dan gewoon netjes.. Daar heb je manieren voor geleerd (als het goed is,)
Wie.. Ik? (a)
Naah.. Ik snap TS ook best hoor..
Ik zou liever copyright invoeren op m'n naam persoonlijk..
Er loopt op bokt ook ene 'Sylke' rond. Schrik me altijd dood als ik posts zie..
Giolli schreef:PureSylk schreef:Er zijn ook heel veel mensen met dezelfde avatar als ik
Kan ik hier niet een alleenrecht op claimen?
Doe even normaal zeg.
Ze probeert het zo duidelijk uit te leggen.
Voor een grapje oké, net zoals ik bij ikdoemaarwat.
Maar houden is echt niet grappig ofzo hoor!