'Nou,ik ben dus Anne...' kan je beter neerzetten als 'Hoi,ik ben Anne.'
Maar dat is weer standaard.
Ach wat boeit het ook

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
itsmi schreef:Wat mij ook opvalt, is dat mensen vaak onderaan hun profiel zetten; "als je meer wil weten, stuur maar een PB" of iets in die trant.
Dan denk ik, hoeveel mensen zouden na het lezen van dat zinnetje ook daadwerkelijk een PB'tje gestuurd hebben?
En dat "dus", ik heb het persoonlijke deel gewoon niet ingevuldHeb je er ook geen last van, haha!
itsmi schreef:Haha sorry dat ik zoveel aan je vraag rainbow8, als je me zat wordt moet je het maar zeggen. Maar ik ben toch heel erg benieuwd. Waardoor kan je nieuwsgierigheid getriggerd worden dan? Waar ben je dan nieuwsgierig naar? Naar de achtergrond van het paard? Wat maakt je nieuwsgierig? In het profiel staat toch meestal alle informatie?
Amable schreef:Ik heb het er wel in staan, maar dan volgens mij op de juiste manier![]()
rakni schreef:Ik heb niet het gevoel dat de ts zich er echt druk om maakt, ze vraagt alleen waarom.
slokkie schreef:Niets mooiers emotionele volwassenheid te toetsen aan letteren ons kind zijn heeft bepaald.
rainbow8 schreef:itsmi schreef:Haha sorry dat ik zoveel aan je vraag rainbow8, als je me zat wordt moet je het maar zeggen. Maar ik ben toch heel erg benieuwd. Waardoor kan je nieuwsgierigheid getriggerd worden dan? Waar ben je dan nieuwsgierig naar? Naar de achtergrond van het paard? Wat maakt je nieuwsgierig? In het profiel staat toch meestal alle informatie?
Ik ben je zat. Dat wilde je toch lezen?? Weet ik niet wat me nieuwsgierig maakt. Kan een bepaalde opmerking zijn of één zin. Dat ligt aan mijn bui en gemoedstoestand. Nee, meestal niet naar het paard. Wel naar de mens erachter en waarom die een bepaalde zin of iets dergelijks heeft staan. Kan je even geen voorbeeld noemen, want dan breng ik die bokster in verlegenheid denk ik.
veerledec schreef:![]()
Laat me raden, je voelt je onbegrepen door vrouwen? Newsflash, ik vrees dat het in deze niet aan de sekse ligt dat je niet begrepen wordt
.
itsmi schreef:Okee ik stopWe blijven wel een verschil van mening houden volgens mij...