unicorn_kiss schreef:Ik betrap mezelf er ook op dat ik vaak zeg: 'Iemand die ik ken heeft dit of dat meegemaakt...'
Terwijl dat gewoon verhalen zijn van mensen op bokt die ik totaal niet ken
Haha, dat heb ik ook vaak!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
unicorn_kiss schreef:Ik betrap mezelf er ook op dat ik vaak zeg: 'Iemand die ik ken heeft dit of dat meegemaakt...'
Terwijl dat gewoon verhalen zijn van mensen op bokt die ik totaal niet ken
Mindim schreef:Mijn man is altijd zeer verbaasd als ik over iets vertel over bokt wat niets met paarden te maken heeft. "Bokt is toch een paardenforum?" Hij snapt niet dat het dan ook over bh's, sex, balkenende en enge ziektes kan gaan. Zijn surfforum gaat alleen over surfen, dat vind ik dan weer saai
1234 schreef:hahah ik zeg ook altijd als ik iets boeiends heb gelezen wat ik wil vertellen aan mn ouders oid: Ja, dat heb ik op 'internet' gelezen.
Of 'Ik ken iemand die.....'![]()
Maar zij zeggen verder ook nooit wat over boktHeb er wel veel nuttige informatie vandaan gehaald
Dus zij vinden t eigenlijk alleen maar leuk, alleen ga niet iedere keer zeggen dat ik dat weer van bokt af heb, dan lijk ik al helemaal zown bokt-verslaafde
ilse86 schreef:mijn neefje van 6 had een geniale actie op school laatst. in zijn klasje hangt een letterplank aan de muur. elke week staat in het thema van een letter. laatst was de letter N aan de beurt. Het ene kind had een neushoorn mee, het andere kind een nietmachine. Luca (mijn neefje dus) had niks meegenomen. Want dat begint toch ook met een N?
Jaduuh schreef:En vandaag had ik een vriendinnetje van bokt aan de telefoon toen ik bij hem was. En we hadden het over een topic, kijkt hij me ineens met een enorme grijns aan (hij zat achter de laptop) dus ik kijk naar de laptop. Heeft die dat topic opgezocht en is die aan 't lezen.