Jolliegirl schreef:Oh whaha Ik dacht van wel!
Mag k vragen waarom je geen mod wilt zijn, daar je al 3x gevraagd bent?
Het verzoek kwam steeds van pennymeisjes af, niet vanuit het modteam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mas schreef:Lilliputter schreef:Is er dan eigenlijk nog veel vraag naar nieuwe Mods?
We zijn eigenlijk regelmatig op zoek naar nieuwe moddies. Wanneer je interesse hebt om mod te worden kun je je met een pb + motivatie aanmelden. Mochten we op dat moment niet op zoek zijn dan wordt je sollicitatie bewaard voor een moment dat dit weer wel het geval is.
Dagmar_k schreef:Sok schreef:Hehe, die was als het goed is al genoteerdMaar bedankt!
(door Unwritten en ik had Eline nog een pb gestuurd!)
Jij kan geen Mod worden, jij hebt het veels te druk met je werk
Dagmar_k schreef:Sok schreef:Hehe, die was als het goed is al genoteerdMaar bedankt!
(door Unwritten en ik had Eline nog een pb gestuurd!)
Jij kan geen Mod worden, jij hebt het veels te druk met je werk
Een ander vraagje, is er dan ook een soort criteria waar een modje aan moet voldoen??
Dagmar_k schreef:Een ander vraagje, is er dan ook een soort criteria waar een modje aan moet voldoen??
Jolliegirl schreef:Sok schreef:Hulpmod..![]()
Heb wel wat beters te doen zeg!
Het is alles of niks
Tsja...
iedereen moet laag beginnen!
Wie het kleine neit eert... is het grote niet....weerd
Mas schreef:Om hier even op terug te komen, een aantal zaken zijn handig wanneer je mod wilt worden:
- minimaal 18 jaar
- stevig in je schoenen staan
- taalvaardig
- minimaal 1 a 2 uur per dag beschikbaar zijn
- wat in je voordeel werkt is actief temgedrag en opvallen qua net/inhoudelijk postgedrag
Sok schreef:Dagmar_k schreef:Misschien een rare opmerking, maar zit hier ook nog een stukje 'gun' factor in?
Lijkt me wel toch..?
De mod's, mid's en beheerders zijn ook maar mensen
Mas schreef:Misschien mis ik iets, maar wat bedoel je met gun factor Dagmar?
Sok: zeg... u had gesolliciteerd geloof ik?? hm...