weer een leuke mod die (tijdelijk) weg gaat. Is het een mod ziekte wat uit is gebroken??
Ach maar storm, leuk huisje. Tips om snel klaar te zijn, is gewoon bokt uit nodige om te komen klussen, ben je met een dag klaar, en hoeven we jou niet te missen hier
Succes in jullie huisje!!
Sigrid
Geplaatst: 30-12-09 01:30
Mooi huis zeg! Klusse alvast.
Tips: Heb ik niet...ik ben altijd van de catering Maar hardwerkende mannen moet je wel goed te eten geven is mijn ervaring. En uiteraard een biertje in het verschiet. Dit zal het klussen ook vast bespoedigen.
Enne Alette, ik kom wel weer terug hoor, en ik hooop dat ik dan nog steeds ON en VN kan doen, is stiekem toch wel een beetje favoriet geworden
Stopcontact
Geplaatst: 30-12-09 13:17
Succes met klussen en gauw terug komen in het groen!
(enne, ik ben dan ook wel nieuwschierig naar voor- en na foto's van je huisje )
Yasmine
Geplaatst: 30-12-09 13:38
Veel succes met jullie huisje, en werk maar lekker door want we willen je niet te lang missen
Nagano
Geplaatst: 30-12-09 18:04
hoi hoi heeeeeeeel veel plezier met jullie nieuwe huisje en niet de hoekjes vergeten he als jullie hulp nodig hebben geef je maar een gil ik kan je horen nu het is om de hoek hihihi
De beste klustip is dat je het laat doen. Dus alle brabantse bokkers verzamelen. Het is kerst vakantie dus jullie hebben allemaal tijd zat! En hup schuren, schilderen, timmeren en weet ik veel wat nog meer daar gedaan moet worden in Waalwijk!
Heel jammer dat we je even moeten missen achter de schermen, maar top dat je een huisje hebt gevonden dat helemaal naar je zin is. Heel veel succes met klussen alvast!