Menino schreef:waarom zouden ze niet met grote mensen mee mogen praten?
Omdat ze meningen hebben die niet met de werkelijkheid strijken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
russel schreef:Menino schreef:waarom zouden ze niet met grote mensen mee mogen praten?
Omdat ze meningen hebben die niet met de werkelijkheid strijken.
mriaam schreef:ik ben 17 maar ik heb nou niet echt het gevoel dat ik als irritant tienertje word gezien,
ik denk dat het vooral de groep 13/14 is met hun msn taal en overdreven Penny gedrag..
Menino schreef:Ben ik met je eens Nessah. Vaak zie je foto's in hyves waarop de meisjes ook een jaar of 18 lijken, en zo kunstmatig perfect dat het wel photoshop moet zijn. Kijk je in het profiel, zijn ze 12 of 13. Vind ik toch wel schrikbarend. Evenals de arrogante blikken, want dat lijkt ook helemaal "cool". Als ik kinderen heb zou ik ze zo niet graag op internet tegenkomen
russel schreef:Dan doe je je anders voor dan je bent, zoals je zou willen zijn. Krijg je ook naverwante reakties en die moet je dan ook incasseren.
_Bitje_ schreef:ZusJacobs schreef:Zolang je je als minderjarige gewoon goed gedraagt, en normaal schrijft [typt] is alles goed. Ik merk alleen bij discussies dat ik [15] niet mee 'mag' doen, ik zou te jong zijn zonder ervaring. Maar ik blijf een mens en heb toch echt een eigen mening. Daarbij heb ik meer kennis dan menig paarden mens, helaas kun je dat niet zien vanaf een computer.
daar heb ik soms ook wel eens last van , maar als je gewoon als een 'volwassene' typt hebben ze echt
niks in de gaten hoor
Jantine_ schreef:russel schreef:Dan doe je je anders voor dan je bent, zoals je zou willen zijn. Krijg je ook naverwante reakties en die moet je dan ook incasseren.
Sorry, ging dat over mij?
Ik heb ook foto's op m'n hvyes zonder make up en troep, en in m'n paardenkloffie. Mensen weten dus echt wel hoe ik er normaal uit zie. Ben niet zo dat ik alleen die fotoshoot foto's op hyves zet
Ik zou zeggen, neem een kijkje:
http://jantiniee.hyves.nl/album/4661248 ... /zA3xGWLr/