Nou ja waar ooit haar zat zit nu wijsheid, vandaar dat winter ideaal is...mutsje op en de paardjes vinden het ook leuk om in de sneeuw te spelen
Samurai
Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-09 17:53
Ben er weer , wel maar ff, ben uitgenodigd om gezellig te eten bij een goede vriend, vanaaf cursus en dan maar weer s kijken op bokt. Foto's zijn er nog niet, weet ook niet of het nog gaat lukken vandaag...
Hahaha, vond het al dapper, een volwassen man, en dan ook nog eens single (tenminste, dat denk ik omdat je samen leeft met kater-lief), en dat meteen kenbaar maken!
Sterkte en veel plezier!
Samurai
Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-09 22:30
@Delerium, das voor jou een vraag en voor mij een weet, en idd als ik bij andere bokkers spiek komen die niet zo ver mééén wat streelt dit mijn ego
Samurai
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-09 16:03
PFFF, luwte na de storm
Wouter82
Geplaatst: 28-12-09 21:27
hey bert welkom hier op bokt. sterkte met alle dames hier ik weet uit ervaring dat mannen hier geen aandacht te kort hebben hier ik werd ook besprongen toen ik me ging voorstellen. dik 50 pagina's in 3 dagen
hoe dan ook veel plezier op bokt. ik hoop dat je het hier naar je zin zal hebben.
Wouter
Anoniem
Geplaatst: 28-12-09 21:32
Het blijft lachen, gieren, brullen, staat er weer ineens een wie-wat-waar topic met tig pagina's in de lijst met actieve onderwerpen...Ja hoor....
ER IS WEER EEN MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Veel plezier op bokt
lique
Geplaatst: 02-01-10 15:42
Hallo Bert welkom op bokt!!!!
rij jezelf ook en hoelang ? En natuurlijk in welke tak van de paardenwereld liggen jou intresses?