Centraal topic voor gebroken harten en andere liefdedingen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:23

Een centraal topic vind ik niet zo'n goed idee, dan sneeuwen individuele problemen toch snel onder, denk ik...

Maar een subforum, graag! Ik weet dat daar al eerder topics over zijn geweest en ik weet ook waarom er nog geen subforum is, maar misschien kan die beslissing toch heroverwogen worden. ;)

En anders: Beter modereren op topictitels! Ik vind het ontzettend irritant als ik iets aanklik (want als het een vage omschrijving is ben ik toch te nieuwsgierig :D) om er vervolgens achter te komen dat het weer een topic is over hoe je iemand moet benaderen via Hyves. :roll:

sweetheart

Re: Centraal topic voor gebroken harten en andere liefdedingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:20

Kunnen we misschien in de nabije toekomst een reactie van een mod krijgen? Al is het maar om te weten dat ze er mee bezig zijn?

Een subforum of een tag vind ik nog steeds een goed plan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:25

Een andere tag kandidaat vind ik BR van bouquet reeks :D. Dan horen we aan het eind wel of ze elkaar kregen of niet.

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:00

Goh, ik zat er toevallig gisteren nog aan te denken dat een subforum voor liefde / relaties wel een goed idee zou zijn. LZP loopt er vol mee en het interesseert me meestal geen biet.

RedPassion schreef:
En anders: Beter modereren op topictitels! Ik vind het ontzettend irritant als ik iets aanklik (want als het een vage omschrijving is ben ik toch te nieuwsgierig :D) om er vervolgens achter te komen dat het weer een topic is over hoe je iemand moet benaderen via Hyves. :roll:

Dit is ook vooral waar ik me aan erger. Klik je een topictitel aan omdat het mogelijk interessant kan zijn, gaat het wéér over relatieperikelen. Een aparte tag zou dat probleem inderdaad ook op kunnen lossen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-09 12:18

het zou ook wel fijn zijn als een moderator hier ook eens wil reageren

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:33

Lovely schreef:
Een andere tag kandidaat vind ik BR van bouquet reeks :D. Dan horen we aan het eind wel of ze elkaar kregen of niet.

_O-

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 13:08

Er zijn al vaker topics over dit onderwerp verschenen (als ik het terugzie is het een vraag die bijna elk jaar terugkomt). Het antwoord blijft steeds hetzelfde: er komt geen subforum of centraal topic voor liefde en relaties. Wij zien het echt als een onderdeel van het 'leven zonder paarden', en liefde en relaties zijn ook nogal belangrijke onderwerpen in de levens van de meeste mensen, dus is het dan niet logisch dat er over gepraat wordt ;). Je ziet ook in de topics dat veel mensen wel interesse hebben in de onderwerpen en meedenken, meeleven of mensen een hart onder de riem proberen te steken.

Wat in dit topic ook genoemd is, strakker modereren op titels, klinkt wel als een plan. De meeste "HELP!!!" of "Ik heb een probleem" titels worden al door de mods verduidelijkt, maar als je er één spot kun je daar gerust op temmen.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 13:37

Bedankt voor je antwoord Eline.
Is een tag geen optie?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-09 13:43

Eline schreef:
Er zijn al vaker topics over dit onderwerp verschenen (als ik het terugzie is het een vraag die bijna elk jaar terugkomt). Het antwoord blijft steeds hetzelfde: er komt geen subforum of centraal topic voor liefde en relaties. Wij zien het echt als een onderdeel van het 'leven zonder paarden', en liefde en relaties zijn ook nogal belangrijke onderwerpen in de levens van de meeste mensen, dus is het dan niet logisch dat er over gepraat wordt ;). Je ziet ook in de topics dat veel mensen wel interesse hebben in de onderwerpen en meedenken, meeleven of mensen een hart onder de riem proberen te steken.

Wat in dit topic ook genoemd is, strakker modereren op titels, klinkt wel als een plan. De meeste "HELP!!!" of "Ik heb een probleem" titels worden al door de mods verduidelijkt, maar als je er één spot kun je daar gerust op temmen.

ok bedankt, dan gaan we bij deze dan ook doen :j

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:58

Jammer dat het geen centraal topic wordt. Ik snap wel de reden, maar blijf Bokt toch een echte paardensite vinden en ik vind zelf dat er teveel van dit soort topics zijn.
De andere LZP topics zijn er nu soms lastig tussenuit te vissen.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 19:21

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 19:31

@Sweetheart: Ik denk dat de meeste topics gewoon al heel duidelijk zijn zonder tag. Ik pak er een paar van de eerste pagina:

Ik heb me ingeschreven op een datingsite..
Relatie is uit, gelukkig is mijn paard er nog steeds
eerste date gehad... en nu???

Ik denk dat een tag niet duidelijker kan maken dat het topic over liefde/relatie gaat?