Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Izaa_ schreef:vroeger was bokt heeeel erg gezellig !
nu omdat bokt wat groter is geworden is het niet zooo gezellig meer. Dit kan ik de moderators of niemand anders verwijten hoor. Maar ik vind bokt de laatste maanden heel erg negatief...
Cayenne schreef:Izaa_ schreef:vroeger was bokt heeeel erg gezellig !
nu omdat bokt wat groter is geworden is het niet zooo gezellig meer. Dit kan ik de moderators of niemand anders verwijten hoor. Maar ik vind bokt de laatste maanden heel erg negatief...
Vroeger? Volgens je registratiedatum zit je hier pas een aantal maanden...
Bokt heeft nog een heel prettige sfeer! We zitten hier met ruim 100.000 mensen dus de meningen verschillen of botsen soms wel eens, maar dat heb je overal.
shirdaki schreef:je hebt helemaal gelijk
ik had een topic met foto's van me honden en katten
niet om de kwaliteit maar gewoon omdat de katten hadden net als koplampen enz
krijg ik alleemaal gezeur ja die katten zijn te dik blabla blaa ik tijdje gezeur bekeken en uitgelegd dat we alles hadden geprobeerd beginnen ze weer!
en plaats dat mensen dan iets nuttigs zeggen nee zeggen ze van alles wat er al in stond enz.
terwijl het niet om de dikte ging enz maar om de foto's iedereen heeft natuurlijk een mening maar soms gaat het echt te ver
StillAngel schreef:mijn konijn is ook veeeeel te dik, wie gaat mij nu aanvallen?Ziet er ook erg ongelukkig uit, ik kan namelijk alles met haar doen en ze ligt altijd heerlijk languit in haar net verschoonde hok. goh wat heeft ze het slecht omdat ze even wat te dik is
![]()
ben ik ook trouwens maar heb het ook niet altijd slecht![]()
ik vermijd negatieve topics omdat ik daar zelf ook wat depri van wordt, vooral in combi met dit weer. Positieve sfeer is er ook zat hier
pharagirlke schreef:KiWiKo schreef:ach weet je, ik heb ook altijd een grote bek, dat weet ik........ en ik kan gruwelijk discusseren......... ik kan het enorm oneens zijn met mensen.
En ik weet de volgende dag niet eens meer met wie ik het wel of niet eens was.
Vind ik ook niet belangrijk, alle bokkers beschouw ik als vriendinnetjes/vriendjes......... of althans leden van een vriendengroep, sommige mag je meer andere minder..... met de ene heb je een klik, met de andere niet...... en dat heeft niet eens met inzichten te maken.
en soms dan maak je "ruzie" en als je een grote meid bent dan leg je dat naast je neer en ga je vrolijk verder op naar de volgende discussie waarin je het misschien wel eens bent.Jij en Chiqa zijn wat dat betreft voor mij heerlijke discussiepartners... Het ontzettend oneens met elkaar kunnen zijn en dat kan er best hard aan toe gaan, maar nieuwe discussie, nieuw begin. Geen gedoe meer met over vorige discussies te beginnen! Zo hoort het IMO
gekvanfleur schreef:moet eerlijk zeggen dat ik ook meer me erger als in het begin.
HAW en dergelijke worden mijns inzien vergooid. oa. vriendjespolitiek vind ik meer opkomen de laatste tijd.
dan zit jij serieus en met argumenten je mening te onderbouwen, en dan ben je de zeikerd en moet je ergens anders gaan zeuren volgens de vriendjes van de TS, die zelf overal dom op reageren. moet zeggen dat ik me dan weleens gruwelijk in zit te houden.
en vind het zelf altijd jammer dat er op bokt toch een paar mensen zitten die een soort de boel leiden en waar iedereen achteraan loopt en waar niemand tegenin durft te gaan. heb een keer in een topic gezeten waarbij er een wat bekendere bokker kwam halverwege ( was een beetje een reltopic) en die zei ja (iedereen daarvoor vond dat het niet kon) en iedereen die daarna kwam zei ook opeens ja.![]()
ik durf wel een paar topics te noemen die er heel anderes hadden uitgezien als het een 14 jarige meisje betreft, maar nu was het een bekende bokker en was het lol met je knol.
en lol met je knol mogen ze van mij direct bannen. dat wordt tegenwoordig als smoes voor alles gebruikt.
ik denk dat op HAW gewoon strenger moet worden opgetreden tegen nietszeggende opmerkingen en vriendjespolitiek en dat soort dingen.
en de grote tip: dat rode kruisje.![]()
en moet zeggen dat het vaak via de pb goed kan worden uitgepraat. een op een is vaak makkelijker dan in zo'n grote groep.
nadeel van groot zijn..
luanova schreef:Waar ik me wel eens over heb verbaasd, is dat als er 2 bijna identieke topics lopen op HAW (bijna de zelfde soort foto's) het ene topic positief is, terwijl in het andere topic de ts bijna wordt afgebrand.
Ligt dat er dan net aan wie er toevallig op jouw topic kijkt ?