Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aagje26 schreef:Heej Bokkers.
Ik vroeg me nou eigenlijk af wat het grootste bokt misterie was?? Was dat Pokemon??
Groetjes!!!
marrie1996 schreef:Wat was die grap Tallie ?
Wendy1978 schreef:aagje26 schreef:Heej Bokkers.
Ik vroeg me nou eigenlijk af wat het grootste bokt misterie was?? Was dat Pokemon??
Groetjes!!!
Ik vind jou ook mysterieus..
Lid sinds 2009 en toch pokemon kennen
Ik kon dat pokemon verhaal niet helemaal
Wel echt onwijs grappig topic
Gearl schreef:marrie1996 schreef:Wat was die grap Tallie ?
Was geen grap.
Bokker die een hoop mensen wijs had gemaakt dat ze kanker had, hele topics lang, heel bokt leefde mee...
Bleek dat het een 15-jarig kind was dat alles had verzonnen. Zoek maar even met de zoekfunctie...
Haha en Farbenfroh ja :d Prachtig. Dat zo veel mensen daar toen in trapten.
Lynn_Nikita schreef:wat is met RK??
zij bestaat gewoon hoor, ben er al eens geweest
en de ban is doordat ze ( ik meen) op iemand anders zijn account inlogde, na het kraken van wachtwoord
geen mysterie dus
Gearl schreef:marrie1996 schreef:Wat was die grap Tallie ?
Was geen grap.
Bokker die een hoop mensen wijs had gemaakt dat ze kanker had, hele topics lang, heel bokt leefde mee...
Bleek dat het een 15-jarig kind was dat alles had verzonnen. Zoek maar even met de zoekfunctie...
Lynn_Nikita schreef:wat is met RK??
zij bestaat gewoon hoor, ben er al eens geweest
en de ban is doordat ze ( ik meen) op iemand anders zijn account inlogde, na het kraken van wachtwoord
geen mysterie dus
marrie1996 schreef:Ik kan dat topic ook niet vinden over Miep? Wie heeft een linkje ?:)
Wendy1978 schreef:aagje26 schreef:Heej Bokkers.
Groetjes!!!
Ik vind jou ook mysterieus..
Lid sinds 2009 en toch pokemon kennen
Ik kon dat pokemon verhaal niet helemaal
Wel echt onwijs grappig topic
madelief88 schreef:Maar goed, volgens mij houdt Bokt er niet zo van als daar waar een discussie over wordt gestart en moet straks dit topic nog op slot, en dat zou ik zonde vinden
madelief88 schreef:marrie1996 schreef:Ik kan dat topic ook niet vinden over Miep? Wie heeft een linkje ?:)
Kan m ook niet vinden, wel een gebruiker Miep maar daar zie ik niks aan dat er iets "fake" was.
Iemand een link?
Van RK is wel duidelijk aangegeven op Bokt, maar snap wel waarom mensen het een mysterie vinden omdat niemand het verwacht had oid..
Maar goed, volgens mij houdt Bokt er niet zo van als daar waar een discussie over wordt gestart en moet straks dit topic nog op slot, en dat zou ik zonde vinden