Mod opmerkingen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:42

slimmerik schreef:
Edit: ah gevonden.... [ENT-HK] Het speel-je-suf Nintendo DS topic staan maar liefst 13 modopmerkingen in. Zou niet nodig geweest zijn met zo'n herkenning :D

Waar haal jij het aantal 13 vandaan? Ik klik op deze link, voer braaf 'modopmerking' in zoals Jolliegirl zegt, en krijg 1 resultaat, oftewel die van die pagina, maar niet van het volledige topic. Voer ik moderatoropmerking in, dan krijg ik géén resultaten. :o? Vervolgens voer ik 'mod' in, en krijg 9 moderatoropmerkingen met die specifieke waarschuwing.

Dus ook dat systeem werkt niet feilloos.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:43

Sylvia schreef:
Nou ja, als overal direct een waarschuwing voor gegeven wordt... Vind ik ook weer iets té stug, dan krijg je een lik-op-stuk beleid wat imo helemaal niet nodig is. Daarbij zou dan de ene wel een waarschuwing krijgen en de ander niet, aangezien mods ook niet 24/7 online zijn en alles kunnen bijlezen... Dus dan probeer je eerst bij te sturen ip meteen erbovenop te knallen :)

Regels moeten toch nageleefd worden?
Ik snap je wel hoor, maar toch ;)

En voor de echte uitschieters hebben de bokkers een TEMknop. Daar worden de mods ook zat mee geholpen denk ik :)

Maya: je moet even MOD intypen ;)

Bloopertopic heeft ook al 15 modopmerkingen

Maaruh slimmerik : Zie je hoe makkelijk? Je gebruikt het al! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:44

Jolliegirl schreef:
Maya: je moet even MOD intypen ;)

Deed ik ook :+
Maya schreef:
Vervolgens voer ik 'mod' in, en krijg 9 moderatoropmerkingen met die specifieke waarschuwing.
Dus ook dat systeem werkt niet feilloos.

9 zijn bij mij geen 13 :+

Jolliegirl

Re: Mod opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:49

Ik zie er toch echt 13 :j

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 17:50

Maya je kunt idd niet van iedere bokker verwachten dat vóórdat ze reageren in een topic van 200 pagina's steeds op het woordje mod gaan zoeken :o

edit: verkeerde smiley gebruikt :o
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 10-12-09 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 17:53

Moeten we wel verwachten dat ze op de mod berichten gaan klikken om die te zien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 18:00

Daarom in combinatie met wat ik eerder voorstelde. Een soort signalisatie knopje / teken / iets wat aangeeft : Let op! Modopmerking geplaatst. Zodat je weet, als je een topic opent, daar is een modopmerking in geplaatst. Misschien kan het even de moeite waard zijn om te zoeken erop, en kijken wat er aan de hand is?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 18:01

En hoe gaan we die modopmerking opzoeken?

In een topic van bijv. 55 page's :)

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 18:02

Maar ga jij naar een modopmerking zoeken als er 40 pagina's zijn en je ziet zo'n signaaltje? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 18:03

Door het voorstel van Slimmerik uit de beginpost? :+

Dat je dus op zo'n knopje van signalisatie klikt en vervolgens gelijk alle modopmerkingen op een rijtje bij elkaar ziet staan?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 18:04

Maar dan kom je weer terug op het punt dat de server dan op de mod-tags moet gaan zoeken, want hoe wil je dat anders realiseren? En ik denk dat juist dat erg veel capaciteit vraagt...

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 18:04

Of misschien door de mod-opmerkingen ook in de beginpost te zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 18:06

Daarvoor moeten we dus even wachten op wat het Beheer zegt. Of het wel mogelijk is. Ik denk dat dat wel meevalt mbt serverbelasting. Immers, dat tooltje voor zoeken naar een woord binnen een topic werkt toch ook vlot? Als dat ook zo belastend was, was dat er niet geweest :)

Modopmerkingen in beginpost vind ik onlogisch :+ Maar dat had ik al eerder in dit topic uitgelegd :D

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 18:06

En wat voor de mensen die die mod opmerkingen helemaal niet willen zien?
Sorry, maar ik zie het nut er niet van in.
Laatst bijgewerkt door HorseTopShop op 10-12-09 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 18:07

en dáárom zeg ik toch dat je het balkje eronder kunt gebruiken...

je vind altijd wel één opmerking.

en één opmerking lijkt me duidelijk genoeg..

Ik zie het nut er ook echt totáál niet van in :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 18:08

Sylvia schreef:
Ik maak me sowieso niet druk om Bokt, die tijd heb ik wel gehad. Beter voor mijn hart ;)

Ik snap trouwens niet waarom het goed besteden van modtijd relevant is voor wat betreft het bijlezen en 24/7 alles in de gaten houden? Modden bestaat uit iets meer dan topics op het grote Bokt bijlezen en bijsturen.Je hebt ook achter de schermen gewoon veel werk... Sommige fora zijn bij te houden, ik las BB en LN over het algemeen wel gewoon goed bij gewoon omdat ik het interessant zijn. Maar op fora als HK en LZP is dat gewoon onbegonnen werk...

Hier ben ik het wel mee eens....Ik heb persoonlijk meer te doen dan mij druk lopen maken om mod opmerkingen die geplaatst zijn.
Slim jij kent de regels toch ook dus niets om je druk te maken toch?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 18:11

Waarom wordt het toch steeds op mij persoonlijk betrokken? Daar gaat het nl. niet om. :n

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 18:12

slimmerik schreef:
Edit: ah gevonden.... [ENT-HK] Het speel-je-suf Nintendo DS topic staan maar liefst 13 modopmerkingen in. Zou niet nodig geweest zijn met zo'n herkenning :D

Dat kun je natuurlijk niet zo concluderen :) Mensen die geen zin hebben om zich te verdiepen in modopmerkingen zien het gewoon niet, lezen ze niet. Dat er een mogelijkheid is om ze makkelijker te vinden is hooguit een voordeel voor de mensen die de moeite willen doen ze te vinden.
En de realiteit leert dat dat toch maar een minderheid is.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:35

Mijn berichtje was ook absoluut niet persoonlijk, miste alleen de logica :')

Ik heb iig geleerd van dit topic dat je op ts kunt filteren :Y) Da's handig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:03

Wat heeft het Beheer hier nog op te zeggen? :) Is het volledig onhaalbaar? Technisch, praktisch, zijn er andere bezwaren?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:07

Het topic loopt pas een dag....
Zo snel zal het beheer niet reageren, hebben ook andere dingen te doen :P
En dat moet jij weten maya :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:33

Weet ik, dat het Beheer of modteam doorgaans pas na een paar dagen of een halve week ofzo reageert. Dus daarom dacht ik, even kijken dat het topic onder de aandacht blijft en bovenaan blijft staan. Topic heeft al 3 blz, en voorheen was het toch wel de standaard om binnen 1 dag een reactie te geven sinds openen. Zeker als het topic meer dan 1 blz heeft, want dan is het iets wat door veel mensen besproken wordt of waar input gewenst is. Dus vandaar een klein skupje. Als het maar een heerlijk algemene nietszeggende opmerking als : We kijken ernaar en gaan het bespreken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 14:20

Toch nog weer even een herinnering omhoog.... :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 12:18

Wellicht is 1 week bespreek en overlegtijd lang genoeg? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 12:26

Is dat zodat je nog een opmerking kan maken die op het randje is? Als je de 2e bent krijg je idd een OW, dus dan kan je die OW omzeilen om de 1e te zijn met een rot opmerking??? ;)