Bokt opschonen. Heeeele oude berichten wissen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: Bokt opschonen. Heeeele oude berichten wissen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 20:25

sommige oude topics zijn echtg geweldig die zouden eigenlijk in de wiki moeten zoals het zadelmarkt zadel die uit elkaar is gehaald etc.

Maar topics over een dekhengst waar al een jaar niet opgereageerd is kan van mij part wel weg mits iemand anders daar weer een topic over wil starten. Dus iemand zoekt info kijkt op de wiki en zoeken vind een oud topic geeft dit aan bij een mod dan worden de berichten/topic verwijderd en kun je dus een nieuw topic edn verse meningen etc krijgen (met eventueel een samen vatting van belangrijke info/gegevens van het verwijderde topic) maar dat is maar een idee.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 20:29

inderdaad.
Topics uit je eigen berichten kunnen verwijderen zou ook makkelijk zijn.
Reageer je een keer in een centraal topic blijft het maar naar boven springen waardoor je dat wat je wel wilt lezen m inder makelijk vindt

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 20:31

Moontje1991 dat kan al hoor ;)
Gewoon op dat blaadje met dat stipje klikken zodat het stipje weg gaat, pagina vernieuwen en je bent er vanaf :)
Laatst bijgewerkt door __Esther__ op 12-12-09 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 20:32

Moontje1991 schreef:
inderdaad.
Topics uit je eigen berichten kunnen verwijderen zou ook makkelijk zijn.
Reageer je een keer in een centraal topic blijft het maar naar boven springen waardoor je dat wat je wel wilt lezen m inder makelijk vindt

Volgens mij moet je dan echt maar eens de help functie gaan doorspritten hoor want hier is namelijk toch al een paar maanden geleden een oplossing voor gegeven......

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 20:38

__Esther__ schreef:
Moontje1991 dat kan al hoor ;)
Gewoon op dat blaadje met dat stipje klikken zodat het stipje weg gaat, pagina vernieuwen en je bent er vanaf :)

echt waar?
oo ik loop achter ga het gelijk proberen