Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsabelvS schreef:Idd de ban jezelf knop ergens duidelijker!
Of een pagina 'tools' waar al deze dingen op staan.
Ook vind ik het soms wat irritant dat je voordat je je profiel ed kan wijzigen, je via berichten moet gaan. Het zou handiger zijn als je daar bijvoorbeeld komt door linksboven op je naam te klikken.
Chiqa schreef:Kan al....via gebruikerpaneel. Dus die optie is dr al Isabel en Melsh
Ik zou de ban jezelf optie en de vergrootmachine als aanklikbare optie boven in de overall_header willen zien.
IsabelvS schreef:Wat me ook wel fijn lijkt:
Een tool waarop je kan zien wie je berichten heeft gelezen, via je profiel. Of je dus meelezers hebt of niet, en het is gewoon wel intressant als sommige vaak je berichten checken... misschien dan als verborgen tool dat niet iedereen er 123 achter is want dan is het natuurlijk minder intressant. Ook is het bij topics wel leuk als je kan zien wie er in meeleest maar ik zou niet weten hoe je dat moet doen.
BartVB schreef:Blijheid; dat kan al. Zie 'Zoeken naar' linksonder op deze paginaAls je klikt op 'Geplaatst:' dan krijg je alleen berichten van 1 gebruiker in een topic.
Verder nog steeds benieuwd wat jullie mooie/bruikbare sites vinden
Epona_ schreef:Wat mij vaak tegenhoudt op EA, is dat je weinig weet over de 'verkopersmentaliteit/kwaliteit' van de andere. Zou het niet mogelijk zijn om net zoals op eBay feedback tegeven als je iet kocht van een ander. Zo weet je direct of hij/zij betrouwbaar is.