Bloopertopic = kijktopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

Re: Bloopertopic = kijktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 23:02

Mod op bokt of elders?
Lijkt me ten eerste al dat dat forum waarschijnlijk niet zo groot is als bokt, dus das al een stuk makkelijker modden ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 23:10

Cyntje schreef:
Mod op bokt of elders?
Lijkt me ten eerste al dat dat forum waarschijnlijk niet zo groot is als bokt, dus das al een stuk makkelijker modden ;)

Ander forums :)
Het waren idd niet zn grote fora als bokt (wel van degelijk formaat), maar wij hadden dan ook veel minder mods en admins ;)
Ik deel ook alleen mijn ervaring als mod op andere fora, misschien dat de mods hier er wat mee kunnen, zo niet: no harm done.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 23:13

Ik weet niet of het jullie al eens is opgevallen, maar alle moderators mogen in het bloopertopic ingrijpen omdat het topic anders een te zware last wordt voor de ITP mods. Zoals Neon al noemde zijn er érg veel modacties geweest.

Bovendien heeft elke mod niet heel bokt onder zijn/haar hoede, maar een select aantal fora.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 23:26

Tuurlijk heeft een mod maar een gedeelte maar dit wil niet zeggen dat dat per definite dan ook makkelijker is denk ik zo...

Ik zit ook nog op een paar kleinere fora maar omdat deze juist kleiner zijn weet men over het algemeen ook beter de regels want deze zijn vaak over het hele forum hetzelfde...
Bokt heeft op ITP zus, op HAW zo op UK dattes en op LZP dittes :+
Wat in mijn ogen veel verwarring veroorzaakt voor de gebruikers en men met meer opgelegde regels door de regels bokt dus niet meer ziet :)

Deze regels zijn er natuurlijk ook om de boel een beetje orderlijk te houden maar om dan ook nog eens per topic extra regels te hanteren en nog eens extra modjes erop te gaan zetten lijkt mij ook verre van ideaal en gezellig ;)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:11

Cyntje, ik geloof dat mijn post niet helemaal hebt begrepen. Het modereren van alle mods op dit ene topic is omdat de last van het topic gewoon ontzettend zwaar is. Toen ik nog groen was, werden er per dag al ontzettend veel acties op dat topic gevoerd. Een hoeveelheid die je in een hevigere discussie nieteens krijgt per dag! En een hevigere discussie kan al zware kost zijn voor de moderators, laat staan hoeveel tijd erin gaat zitten. Zet je alleen de ITP mods (wat overigens al een erg druk fora is!) in hun uppie op het bloopertopic, dan hebben we straks nog meer mods die moeten stoppen ivm tijdgebrek. ITP kost normaal al gemiddeld 1,5 á 2 uur tijd (dacht ik?), tel daar het bloopertopic bij op, dan ben je zo nog een halfuur verder als je daar alleen staat. Plus dat er achter de schermen ook veel moet gebeuren.

Bovendien denk ik niet dat de regels die in dit topic zijn gesteld zoveel verschillen met de rest? Ja goed, er zijn regels qua foto's plaatsen, maar verder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 16:26

Bizzybijtje schreef:
Of

een jaarlijkse blooper-wedstrijd?

Krijgen een maand (of paar weken) om je bloopers in te sturen en dan wordt er een winnaar gekozen? Net zoals de veulenverkiezingen, maar dan met bloopers?

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 16:45

Is er al ;)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 16:51

A_lette schreef:
Cyntje, ik geloof dat mijn post niet helemaal hebt begrepen. Het modereren van alle mods op dit ene topic is omdat de last van het topic gewoon ontzettend zwaar is. Toen ik nog groen was, werden er per dag al ontzettend veel acties op dat topic gevoerd. Een hoeveelheid die je in een hevigere discussie nieteens krijgt per dag! En een hevigere discussie kan al zware kost zijn voor de moderators, laat staan hoeveel tijd erin gaat zitten. Zet je alleen de ITP mods (wat overigens al een erg druk fora is!) in hun uppie op het bloopertopic, dan hebben we straks nog meer mods die moeten stoppen ivm tijdgebrek. ITP kost normaal al gemiddeld 1,5 á 2 uur tijd (dacht ik?), tel daar het bloopertopic bij op, dan ben je zo nog een halfuur verder als je daar alleen staat. Plus dat er achter de schermen ook veel moet gebeuren.

Bovendien denk ik niet dat de regels die in dit topic zijn gesteld zoveel verschillen met de rest? Ja goed, er zijn regels qua foto's plaatsen, maar verder...

Ik reageerde ook op Asyaa ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 17:52

lovesfacheux schreef:
Is er al ;)

Ja, maar niet ter vervanging van het bloopertopic.

En die wedstrijd is nou niet echt uitgebreid, 5 ingestuurde foto's waren het geloof ik? Dan zou ik het eerder echt op de voorpagina zetten...