Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ylana schreef:Ik denk dat Dobbel deze topic bedoelt.
[MW] zwanger en mexicaanse griepprik
[MW] zo bang voor die griep..
En daar werd ook in mijn ogen niets raars gezegt.
Mindim schreef:Voor mensen in een risicogroep zij de topics namelijk wel prettig. Nee, ik ben niet zo gezond als een vis. Ik heb een oproep, maar ik twijfel, dan is een topic met medetwijfelaars wel prettig.
Mindim schreef:Moet je er ook bij vertellen, dat dit meerdere mensen wordt tegen gesproken, ik heb zelfs als bronvermelding het rivm er bij genoemd.
MamboBeach schreef:Ik vind het ook wel fijn om in een topic over MG te kunnen praten en ervaringen uit te kunnen wisselen of te luisteren naar wat iemand anders te zeggen heeft. Ik heb 3 kinderen en 1 daarvan (bijna 10 maand) mag de vaccinatie krijgen.
Ook ik vind het bang maken best vervelend...
Citaat:Jongens het is gewoon nieuws, iedereen heeft het erover, paniek wordt er overal gezaaid, dus dat pik je niet op van alleen bokken, zelfs de kranten hebben het over de absurditeit van sommige theorieen. Maar op bokt mag je het er niet over hebben, hemeltjelief, dat is wel erg betuttelend hoor.
paars schreef:Vind het bijzonder vreemd dat je er op bokt geen topic over zou mogen openen. Riekt naar censuur. Over de vaccinatie tegen baarmoederhalskanker kon toch ook gewoon met elkaar worden gediscussieerd? Vind het juist góed als er hier over gepraat kan worden. Dacht je nou echt dat iemand zich wel of niet laat enten door wat een paniekerige bokker van een hoaxsite afhaalt? Bovendien is dat dan nog steeds een ieders eigen verantwoordelijkheid. Overal vind je paniekzaaierij.
Wat dacht je van de Volkskrant vanmorgen? Wil bokt die ook verbieden? Kom op zeg: open laten, we leven niet in China!
Unwritten schreef:Ook zaten er ervaringsdeskundigen die de MG al lang voor de hype gehad hebben in het topic om te praten, en artsen. Maar die kregen geen kans van spreken, omdat ze tegen die HOAXes op moesten boksen, en juist omdat ze ervaring hebben met de griep uit ervaring spraken, en geen bronvermelding kunnen geven. Die werden niet geloofd.