Maar hij dacht (nuja, iedereen zowat) dat Tweety echt een hacker was, dus dat bannen toch niet helpt. Maar achja, wordt maar snel terug big friends .
AmyII
Geplaatst: 11-05-03 09:14
Ik vind, dat Heike niet de schuld moet hebben. Ze dacht gewoon een leuke grap te hebben, maar heeft een inschattingsfout gemaakt, omdat Bart het zo druk had. Er waren bovendienmeerdere mensen bij, en die worden niet genoemd. Ik dnek, dat als IK de status van Heike zou hebben af en toe ook een grap zou maken. De uitdaging is gewoon te leuk. Ik hoop dat Bart en Heike snel weer evengoede vriendjes zullen zijn. groetjes,
marel
Geplaatst: 11-05-03 09:15
Frappant dat dit akkefietje tussen 2 beheerders is uitgemond in een openlijke discussie, terwijl juist die mensen toch vaak met de wijze raad 'onenigheid gaarne via de pb' komen. Nogal flauw dit, zeker omdat het 2 volwassen mensen betreft. Privé bespreken is een stuk netter dan deze manier.
Cody
Geplaatst: 11-05-03 10:21
Denk dat het logisch is Marel, omdat de gebruikers nu ook het recht hebben te weten wie tweety is. En ja, ook ik heb een paar berichtjes geplaatst onder tweety's naam, Heike vroeg of ik zin had in een geintje. Ik ken Bart niet persoonlijk, Heike wel, dus ik ging er gewoon vanuit dat zij wel wist of hij het ook grappig zou vinden of niet. Inschattingsfout, van Heike, maar ook van mij, neem Heike niks kwalijk overigens, ben er zelf immers mee akkoord gegaan, en ik heb inmiddels een paar Pb's met Bart gewisseld Het is dus niet alleen Heike die er mee bezig is geweest, ook anderen, waaronder ik.
AmyII
Geplaatst: 11-05-03 10:27
dat geloof ik, en ik heb er ook gen zin in om iemand de schul dte geven, want omdat ik (ja, amsje ja) er weer over ging door discussiëren, en met onderandere meerdere mensen grapjes erover ging maken, is de grap redelijk uit de hand gelopen, we hebben er bijna allemaal wel wat mee te maken.
Machie
Geplaatst: 11-05-03 11:08
ach, ik vond t wel grappig Vooral dat er een tweety bericht aan kwam op SC
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 11-05-03 12:18
Jullie hebben gelijk.. Mijn berichtje had een heel stuk minder gekund, het was voldoende als ik gemeld had dat Tweety een geintje was van Heike. Probleem was dat ik op dat moment extreem pissed was. Waarom was ik pissed?
Als er alleen wat berichten op de slowchat hadden gestaan had ik hier niet zo'n problemen mee gehad. In het geval van Tweety werden er echter profielen veranderd en stond heel bokt vol met 'Tweety1 is taking over your account'. Niet echt iets dat goed is voor het vertrouwen van de gemiddelde user in Bokt. Al helemaal niet goed voor je imago als site
Ip check heb ik gedaan maar Heike zei dat ze daar niets van af wist, daar vertrouw ik dan op
Een geintje is leuk maar niet als me dat een volledige dag kost, ongeacht of ik het dan druk heb of niet.
Maar goed. 't is een inschattingsfout geweest, Heike had geen idee dat ik me er zo druk om zou maken en dat het me zoveel tijd kostte. Anyway.. Lijkt me idd handiger om dit verder samen op te lossen. Het Tweety verhaal is iig opgehelderd.
Machie
Geplaatst: 11-05-03 14:33
bart, ik begrijp je volkomen hoor
Maar haike kan ik ook begrijpen!
Maar goed. Ik denk ook dat t zo klaar is, en de rest vechten jullie onderling maar uit
Avanti
Geplaatst: 11-05-03 16:27
whahah ik moet nu wel vreselijk lachen nu ik heb topic heb gelzen hoor! Vooral als ze net doen of hun avator is veranderd enzo Vnd het nu toch wel heel grappig
Cassidy
Geplaatst: 11-05-03 20:08
Eh...als ik online was geweest als Bokker gedurende dit geintje was ik op zijn minste gezegd "not amused" geweest. Een heleboel mensen hebben toch vertrouwelijke informatie in hun profiel staan, en op zijn minst heel veel werk eraan gehad. Wat had ik gedaan als ik Bart was geweest en dit akkefietje op een tijdstip was gekomen dat ik op dat moment niet had kunnen hebben? Ik denk dat ik de stekker uit de server had getrokken. Gebeurt op menige gehackte site. En dat Bart tot in de late uurtjes nog heeft lopen spitten moeten we hem allemaal hoog aanrekenen. Net als hij feit dat er zonder hem geen Bokt zou bestaan.
Bart, bedankt!
Jan_324
Geplaatst: 11-05-03 20:51
Heeel kinderachtig dat jullie je daar zo druk over maken, gewoon een grap! Of je hem leuk vind is een 2e punt maar het is bedoelt als een grapje lijkt mij. DAt Bart hierop reageert of hij 3 maal is opgegeten vind ik erg kinderachtig. Het punt van Marel vind ik een erg goede, dit had toch ook in de achterhoede van bokt kunnen uitgevochten worden?? Vind het raar dat ik niet openlijk een meningsverschil mag uitvechten en hij wel?
Snap niet dat jullie je zo zorgen maken over een geintje, vertrouwelijke informatie in profielen?? Sorry hoor, bokt is niets meer dan een internetsite waar echt elke mongool op kan komen en er komen hier mensen waarvan je het nooit zou verwachten dus je bent knap stom als je vertrouwelijke informatie op bokt of in je profiel zet. Ik heb het even opgezocht dit hele verhaal van Tweety1 en ik vind het eigenlijk best grappig!
angelke
Geplaatst: 11-05-03 21:23
Ik vind het wel begrijpelijk dat het openlijk gedaan wordt, anders waren er misschien bokkers die hun profiel gingen opslaan etc.Het is toch normaal dat wij weten dat Tweety niet erg was?(alhoewel even kort zeggen misschien wel genoeg was....)
Kayla
Geplaatst: 11-05-03 22:42
Ik ga met Steef en Marel mee en BartVB en Heike krijgen hierbij een officiele waarschuwing }> .
SuperPepeijn
Geplaatst: 11-05-03 22:44
Kayla schreef:
BartVB en Heike krijgen hierbij een officiele waarschuwing }> .
geen ge-slowchat meer ook jongens!!
XoNo
Geplaatst: 12-05-03 01:29
Kayla schreef:
Ik ga met Steef en Marel mee en BartVB en Heike krijgen hierbij een officiele waarschuwing }> .
EN een sturende waarschuwing
AmyII
Geplaatst: 12-05-03 08:41
Het twede verhaal dat Bart typte kon ik best begrijpen, hij heeft nu zijn excuses aangeboden, en ik vind eht goed dat Bokt wist dat Tweety een grap was. Ander waren bokkers toch weer heel anders naar de site gaan kijken. Ik snap opzich wel dat Bart pissed was, (zou ik ook zijn ) maar euhm... Hoe moet ik het zeggen? nouja, dat Bart en Heike eht openbaar hebben gezegd vind ik goed... (reden boven ) Ik val in de herhaling hahaha
XJuul
Geplaatst: 12-05-03 12:37
Jullie account op Bokt.nl heeft een sturende waarschuwing ontvangen! Jullie hebben 0 officiele waarschuwingen staan, zodra je 3 officiele waarschuwingen hebt zal je automatisch geweigerd worden van de website. Een sturende waarschuwing heeft geen direct effect op je aantal officiele waarschuwingen. Wel is het zo dat een aantal sturende waarschuwingen kan resulteren in 1 officiele waarschuwing.
Deze sturende waarschuwing is gegeven om de volgende reden:
Op bokt mogen geen ruzies worden uitgevochten
Mocht je een bezwaar tegen deze waarschuwing willen indienen dan kun je contact opnemen met Flair, degene die jou deze waarschuwing gegeven heeft. Beschrijf je bezwaar zo goed mogelijk en geef aan waarom jij deze waarschuwing niet verdiend hebt. Hij/zij zal dan jouw bezwaar tegen deze waarschuwing in behandeling nemen.
Met vriendelijke groet,
Flair.
XoNo
Geplaatst: 12-05-03 14:44
Goh, hoe herkenbaar
Anoniem
Geplaatst: 12-05-03 15:44
Bart en Heike, hebben jullie het nu weer goedgemaakt?? Het zou toch jammer zijn als deze publieke ruzie nog nare gevolgen gaat hebben. Dus Bart, cadeautje kopen voor Heike en gezellig naar haar verjaardag toe gaan.
ibikus
Geplaatst: 12-05-03 15:51
Ach Bart, jij presteert toch altijd het beste onder druk?
passie
Geplaatst: 12-05-03 17:06
maar amy is toch haar profiel kwijt?
Kayla
Geplaatst: 12-05-03 17:17
WHAHAHAHA
Ach zo zie je dat je soms even te snel uit je slof kan schieten he. Maar de waarschuwing staat .
Volgens mij hebben ze alleen met die profielen van moderators zitten kloten.
Prima
Geplaatst: 12-05-03 19:19
Slotje!
Pauline
Geplaatst: 12-05-03 23:33
Haha, niks slotje, eerst een reactie van allebei waarin ze het goedmaken en beloven zich beter te gedragen
Sundancer
Geplaatst: 12-05-03 23:35
Laat ze dit maar lekker zelf uitvechten, en niet meer op bokt erover praten...dat is het beste middel, dus wat prima al prima zei Slotje!