'Als het niet word verkocht, gaat het de prullebak in'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

itsmi

Re: 'Als het niet word verkocht, gaat het de prullebak in'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 14:02

Dat zou kunnen inderdaad, dan is het wel begrijpelijk. Maar mensen die koopziek zijn en vanalles kopen en dan uiteindelijk niet gebruiken, wat voor lol heb je er dan aan?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 14:26

itsmi schreef:
Dat zou kunnen inderdaad, dan is het wel begrijpelijk. Maar mensen die koopziek zijn en vanalles kopen en dan uiteindelijk niet gebruiken, wat voor lol heb je er dan aan?

Verzamelwoede heet zoiets dan (was het bij mij althans). Zoals de een dozen vol met make-up spaart of kledingkasten vol met kleding etc. zo vond ik het keigaaf om dekjes, halsters etc. te sparen. Maar gezien het te veel ruimte in nam heb ik het spul weer verkocht.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 13:48

In sommige topic's met zo'n titel staat soms ook gewoon spul wat idd beter in de prullebak hoort.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 13:55

Ik heb laatst op Bokt nog een topic geopend met gratis spul. Zat nog genoeg bruikbaar spul tussen, zowel halsters als singels etc. Het ligt hier toch maar wat te liggen en ik doe er niks mee.. Het was gauw weg! :D

Maar ik vind dat de TS gelijk heeft hoor. Dan vragen ze nog de hoofdprijs voor een dekje of oud leer.. Nee sorry dan klik ik het topic niet eens aan. :n

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 13:56

Als je het topic niet aanklikt hoe weet je dan wa ze er voorvragen ? :D

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 19:29

Sammie schreef:
In sommige topic's met zo'n titel staat soms ook gewoon spul wat idd beter in de prullebak hoort.

Dat is waar ;)
Maarja, ik denk dat sommige bokkers gewoon willen kijken of ze er nog iemand blij mee kunnen maken,
maar dan moeten ze er niet ook nog eens de hoofdprijs voor gaan vragen, vind ik :o

delfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 19:33

ja dat zijn inderdaad gewoon verkooppraatjes.
maar je hebt ook wel topics waarvan ik het wel geloof dat het anders de prul in gaat.
die spullen kosten dan namelijk ook echt een prikkie.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 19:38

Daar erger ik mij behoorlijk aan ja.

Net als zogenaamde veilingen. }:0
Dan hebben ze een aantal topics gehad, met prijzen waarvoor diegene het nooit verkocht krijgt imo.
Komt er daarna een topic en dan maken ze er een veiling van.
En dan het leukste: bieden vanaf die zelfde prijzen als dat laatste topic. :') _O- :')
Hilarisch, zó dóm. Alsof men dom is.

pink_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 19:39

Tja, of ze prijzen het aan terwijl het echt rotzooi is...

( en ook nog eens voor de hoofdprijs! (

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 19:39

haha, ik snap wat je bedoelt! ;)
Tja, ik heb er ook weleens neergezet dat het goedkoop weggaat, maar dan zijn het ook echt dekjes en peesbeschermers voor 1 of 2 euro per stuk! ;)

Zo'n veiling, ik denk niet dat je er veel mee op schiet als je het voor dezelfde prijs aanbiedt :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 20:10

Ik bied geen spullen gratis aan, omdat er wel eens van die genieën zijn die dan willen weten of ik het gratis verzend. Ja, ehhh... Ik hoef geen hoofdprijs, maar ik ga je geen geld toe geven hoor!
Dus heb ik alleen maar een topic met van die impulsaankopen van online ruitersportzaken die kleiner/groter/lelijker bleken dan ik had gedacht...

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 20:26

annelindeeee schreef:
Zo'n veiling, ik denk niet dat je er veel mee op schiet als je het voor dezelfde prijs aanbiedt :+

Dat bedoel ik.
Domme mensen vind ik dat. :o
Dan heb ik echt de neiging om daar even commentaar op te geven. :+

Als ik topics aanmaak wil ik die prijs er ook voor hebben.
Ik vraag geen woekerprijzen, maar minimale prijzen zijn ook écht minimale prijzen.
Als je op 50 euro 5 euro extra te veel vind dan wil je het blijkbaar toch niet zo graag hebben. :+

Net als een zgan hh set met beschermers, heeft al een bod gehad van 40 euro en dan nóg meer willen hebben.
Dát snap ik niet, daar koop je verdorie een anky set voor.

Of voor een duppie op de eerste rang willen zitten en zelf woekerprijzen vragen. _O- 8)7