hestejente schreef:Hij staat bij verzonden items dus ik ben nu in de veronderstelling dat je 'm gelezen hebt sul. Experiment volbracht!![]()
Happy27, je kunt de boktcensuur ook uitzetten
Oh oke

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Degene die in je foeilijst staat en je een pb stuurt (die jij niet ziet) daarvan krijgt de verstuurder gewoon het idee dat de pb wèl gelezen is. En dat zou niet moeten kunnen vind ik.
suleilitha schreef:Leg me dat eens uit? Ik had heel recent nog een pb van iemand die ik een foei heb gegeven. Kreeg dus gewoon een pb te zien, met een rood blokje er voor. PB is ongeopend weggemikt, maar de afzender is dus nu in de veronderstelling dat ik die gewoon heb gelezen?
hestejente schreef:suleilitha schreef:Leg me dat eens uit? Ik had heel recent nog een pb van iemand die ik een foei heb gegeven. Kreeg dus gewoon een pb te zien, met een rood blokje er voor. PB is ongeopend weggemikt, maar de afzender is dus nu in de veronderstelling dat ik die gewoon heb gelezen?
Dat is zeg maar standaard wanneer je iemand foeit. Wanneer je wil dat foeis je niet kunnen pb'en moet je dat apart instellen.
Citaat:Als je wilt dat privé-berichten van Foeis niet gemarkeerd worden met een rood vierkantje, maar direct worden verwijderd, kan je dat zelf instellen:
In je gebruikerspaneel klik je naar "Privé berichten" en daarna naar "opties"
bovenaan verander je bij "Nieuwe regel toevoegen" 'Onderwerp' in 'Zender', daarna klik je op "Volgende"
Dan selecteer je 'is foei' en klik je weer op "Volgende"
Als laatste selecteer je 'Verwijderde berichten' en klik je op "Regel toevoegen"
Privé berichten van Foeis worden nu direct verwijderd.
Kimmey schreef:slimmerik schreef:Degene die in je foeilijst staat en je een pb stuurt (die jij niet ziet) daarvan krijgt de verstuurder gewoon het idee dat de pb wèl gelezen is. En dat zou niet moeten kunnen vind ik.
Daar ben ik het mee eens. Normaal blijft hij toch in je 'postvak uit (1)' staan, en komt het niet bij je verzonden berichten.
Maar als je 'm dus delete zonder te lezen wel?!