Zou het niet kunnen dat men je aanvalt omdat je geen respect hebt voor meningen van anderen? Alleen jouw eigen visie is goed en iedereen die het er niet mee eens is martelt zijn paard... Tja, dan word je ook niet echt populair.
Pff, ik vind het echt belachelijk hoe mensen naar die TS reageren. Iedereen wilt zijn gelijken halen. Dus waarom zou zij dat niet mogen. Ik vind het trouwens wel een goed stukje.
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 09-10-09 14:38
Het is ook zeker niet netjes hoe mensen daar reageren. Maar wat Anya aanhaalt vind ik wel een bijzonder goede vraag voor jou Arabesk. Al is het maar om te kijken of jij ook begrip kan tonen. Stel nu dat een bepaalde bokker in elk natural topic komt met "je moet er een bit in hangen dan heb je dat probleem niet." en dan een of ander slecht onderbouwd onderzoek dat welliswaar wel interessant is er bij plaatst. Of bij natuurlijk bekappen "sla er een hoefijzer onder joh. Gaat veel beter "
Ga jij dan op een gegeven moment niet iets hebben van "man, wat doe je hier? Genoeg forums en topics op bokt waar je dat kan zeggen." Ik ben zelfs bang dat dat een 10tal keer doen en daar topics openen over onderzoeken dat bit goed is, je een OW oplevert
Karl66
Geplaatst: 09-10-09 14:44
Er is ondertussen antwoord op de vraag gegeven, de mods zijn er mee bezig. Omdat het verder niet de bedoeling is om hier op FZ individuele bokkers en hun postgedrag te bespreken, plaats ik hier een slotje.