Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Eigenlijk zou Arabesk dan een topic mogen maken van bokkers die haar allemaal al persoonlijk aangevallen hebben.... ook ervaringen uit eerste hand.
slimmerik schreef:Er is geen enkel excuus imo iemand in zijn/haar profiel aan te vallen. Arabesk discusieert op een toelaatbare manier. Anders was ze allang geband geweest.
Als je je aangevallen voelt, heb je de kans om te temmen.....
En wss heb ik een naam.... dus wie wil....
Jaime_ schreef:slimmerik schreef:Er is geen enkel excuus imo iemand in zijn/haar profiel aan te vallen. Arabesk discusieert op een toelaatbare manier. Anders was ze allang geband geweest.
Nieuwsgierig
Chiqa schreef:Ben ook wel nieuwsgierig naar die heks
Slimmerik schreef:En wss heb ik een naam.... dus wie wil....
Adil18 schreef:Dit is ook niet correct...Er worden al mensen veroordeeld op basis van speculatie en de naam wordt ook al onder sensatiebeluste bokkers verdeeld...Daarbij weten jullie niet zeker wie het is
slimmerik schreef:Adil18 schreef:Oh, nee, zo bedoelde ik het niet, ik voel me niet aangevallen...
Nee, maar degene waar dat profiel van is wss wel. En dan ga je het toch niet op zo'n manier uitvechten? Kom op zeg.... Een volwassene
slimmerik schreef:Er is geen enkel excuus imo iemand in zijn/haar profiel aan te vallen. Arabesk discusieert op een toelaatbare manier. Anders was ze allang geband geweest.
Chiqa schreef:Adil18 schreef:Dit is ook niet correct...Er worden al mensen veroordeeld op basis van speculatie en de naam wordt ook al onder sensatiebeluste bokkers verdeeld...Daarbij weten jullie niet zeker wie het is
Euhm, denk dat half bokt het inmiddels weer, alleen jij niet zo te zien