potverdikkie schreef:Is toch jammer, want op die manier verdwijnen er wel een hoop bokkers die zeer nuttige bijdragen kunnen leveren aan bepaalde topics.
Maar ik moet bekennen dat ik je mening deel.
Mijn posten zijn ook niet echt inhoudelijk meer. Moet echt af en toe op mijn handen zitten of de klep dichtdoen van mijn laptop om mezelf te behoeden voor posten. En daar bedoel ik mee posten waarvan ik op de voorhand al weet dat het toch geen zin heeft.
Ik zit vrij weinig op bokt momenteel en lees gewoon weinig topics, want voor je het weet gaat het dan misschien weer kriebelen, he
. Het is jammer, maar helaas. Ik vind bokt gewoon niet zo leuk meer, al hoewel ik er ook hele leuke mensen heb leren kennen, maar daar hou ik toch wel contact mee (twee staan er bij inmiddels ook in de kudde bij ons
). Daarbij heb ik zelf ook het idee dat ik de meeste discussies al tig keer gelezen heb. Het brengt weinig nieuws, eerlijk gezegd. Ik richt me liever op mijn echte leventje nu, dat is ook een stuk boeiender.
Ik ga nu ook maar eens wat nuttigers doen trouwens. Tot later!
. Vooral de felheid waarmee soms gereageerd wordt, staat mij tegen. En waar ik af en toe ook vreemd van opkijk zijn de kringredenaties van sommige mensen.