Heb een geniaal filmpje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GamblersCup schreef:Uiteraard gaat niet lukken om mensen zich aan de regels te laten houden. Er zijn altijd van die m*tsen bij die niet lezen, eigenwijs zijn, denken dat hun foto een geweldige blooper is maar het enige wat je ziet is een foto waar weinig tot niets op gebeurd... is het geen idee om speciaal voor het nieuwe bloopertopic, waarvan je weet dat de mod's veel werk gaan krijgen, een paar "hulp-mods" in te schakelen? Mensen die zich alleen bezighouden met dit ene topic?
Er zijn vast 2 of meer serieuze, volwassen mensen te vinden die zich daar mee bezig willen houden.
GamblersCup schreef:Uiteraard gaat niet lukken om mensen zich aan de regels te laten houden. Er zijn altijd van die m*tsen bij die niet lezen, eigenwijs zijn, denken dat hun foto een geweldige blooper is maar het enige wat je ziet is een foto waar weinig tot niets op gebeurd... is het geen idee om speciaal voor het nieuwe bloopertopic, waarvan je weet dat de mod's veel werk gaan krijgen, een paar "hulp-mods" in te schakelen? Mensen die zich alleen bezighouden met dit ene topic?
Er zijn vast 2 of meer serieuze, volwassen mensen te vinden die zich daar mee bezig willen houden.
Lolacabana schreef:Giolli = 1
MelanieB = 2
Leentje1 = 3
Andante = 4
x_Rebecca = 5
Cameee = 6
kallipooh = 7
Arane=8
_Denise_=9
Yffiejj = 10
Martii_L_P_R = 11
LauraMc = 12
Lolacabana = 13
Peepaardje = 14
Miss_Malfoy = 15
Dewii = 16
Wendy_Paard = 17
Aardbeitje_ = 18
winxz_bas = 19
sinatjuhh = 20
GamblersCup schreef:Dat weet ik wel. Ik denk alleen dat het in dat geval gaat of andere mensen die posten in het topic je wel of niet serieus nemen. Als iemand van 16 een volwassene verteld dat haar bericht verwijderd is omdat het geen blooper zal zijn, dan wordt dat minder serieus genomen als dat een volwassene dat doet. Is trouwens iets wat de Mod's dan maar moeten beslissen.
Ik wilde gewoon het voorstel doen om een paar hulp-mod's voor het bloopertopic aan te stellen.
Citaat:Wij ( met 20 mensen )
Zijn berijd, om lief, en ons aan de regels te houden in het komende Blooper topic. Kijk eens :
[FZ] Bloopertopic
Al 20 mensen zijn bereid om zich aan de regels te houden, etc.
Ook willen wij ( als dat mogenlijk is ) een paar hulpmod's inschakelen, gewoon zwartebokkers die af en toe even helpen om te *dirigeren* Zodat jullie er minder werk aan hoeven te besteden, en wij af en toe weer even op de rails blijven!![]()
Ik hoop hierbij, dat dit voldoende is om een nieuw bloopertopic aan te gaan! Want wij willen dit heel graag, en zijn bereid dit goed te doen!!
Liefs, Alle bloopermensen uit het bloopertopic!