je suis nouveau

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 08:30

666 betekent minstens dat je wel in god gelooft. De term 666 komt rechtstreeks uit de bijbel. En dan... tja God hates us all, dat klopt daar dan weer niet mee. Eigenlijk spreekt het elkaar tegen. Eigenlijk zou er moeten staan I Hate God, want als je je termen uit de bijbel haalt, wel consequent blijven ;)
Maar oke, dat is zijn goed recht, ieder zijn meug. Ik persoonlijk krijg er echt de griezels van, maar dat is misschien wel de insteek? loop achter de feiten aan, is al veranderd

my_angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 08:41

Ten eerste TS van harte welkom, ik hoop dat je weet waar je aan begint!!!!
Gave slang en leuk paardje heb je!

Guernica schreef:
Het gaat niet om het principe, je kwetst er gewoon mensen mee, ongeacht met wat, dat blijft hetzelfde. Zet het in je profiel, prima, maar hou het lekker iets minder openlijk, volgens mij is dat echt niet teveel gevraagd. Ik vind het ook erg netjes dat hij het gewoon heeft aangepast. :)

En ik wordt gekwets met dingen als Jezus loves you. Maar daar hoor je mij ook niet over.
Leef en laat leven!

Edit: Spel fout.

Anoniem

Re: je suis nouveau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 09:44

Natuurlijk ieder zijn meug, maar ik vind het niet netjes en ik vraag of hij misschien iets wil veranderen, hij begrijpt het en doet daar niet moeilijk over, waarom jullie dan wel? :')

SonjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:04

Lara_Silver schreef:
Onvoorstelbaar. Wat dacht je Guernica? Jeej een nieuwe bokker, ik verveel me op dit uur van de ochtend dus zal ik maar even zijn topic gaan verzieken? Ieder zijn eigen geloof, of niet geloof, mening en smaak. En zolang er geen schokkende teksten en plaatjes te zien zijn heb jij niets te maken met datgene wat de TS als ava & onderschrift kiest. Om even terug te muggeziften; ik zou ook kunnen vragen of je die harddrugs snuivende vogel weg wil halen, omdat harddrugs niets grappigs is. Denk dat je extreem christelijk moet zijn om je te storen aan het onderschrift en de ava, en dat jij erg overdrijft.

OT: TS, welkom op bokt. Nu heb je ook meteen even haar negatieve kant kunnen zien helaas. Hopelijk in toekomst wat betere ervaringen.

Ik lach me dood (bij wijze van spreken niet bedoelt om iemand te kwetsen :P ) Idd lara helemaal mee eens. Die drugs gebruikende vogel kan ook niet is aanstootgevend en kan mensen kwetsen en niet te vergeten misschien lezen er wel kleine kinderen mee en op deze manier word drugs gebruik verheerlijkt.
Maar om bij het topic te blijven: Welkom! ben zelf ook nog niet zo lang bokster. En alles nog een beetje aan het uitvogelen. Wel interessante combinatie slang en paard! Mijn voorkeur gaat toch gewoon naar het paard! (angst voor het onbekende!)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:08

Gelukkig is het toch niet een bekrompen EO forum waar ik gisteren even bang voor was na de zielige reacties van gekwetste Christenen en blijken er meer mensen met gezond verstand te zijn hier. Amen!! =:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:11

Bij deze is de drugssnuivende vogel ook weg dan. :D
Maar ik blijf erbij, het ging mij niet over het onderschrift apart, de avatar apart, zijn nickname apart, maar bij elkaar VIND IKKK! het niet netjes. Dat is mijn goed recht, en TS heeft het ook gewoon veranderd, daar heb ik hem voor bedankt, en daarna heb ik hem gewoon welkom geheten.
Dus als jullie nou ook ophouden met mekkeren is het klaar.

SonjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:15

bij deze bedank ik je ook voor het weghalen van de vogel:)
Tip: soms zijn dingen bedoeld met een knipoog. Niet persoonlijk!
oja en trouwens wel knap dat jullie allemaal een avatar(kwetsent of niet) hebben want bij mij lukte het niet

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:15

Gulpje schreef:
Gelukkig is het toch niet een bekrompen EO forum waar ik gisteren even bang voor was na de zielige reacties van gekwetste Christenen en blijken er meer mensen met gezond verstand te zijn hier. Amen!! =:)

Ik voelde me nog niet gekwetst, maar nu dus wel door jou.
EO, Christen, slaat allebei op mij. Leden van de EO zijn niet meteen bekrompen, en onder christenen zijn net zoveel mensen met gezond verstand als onder niet-christenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:18

SonjaG schreef:
bij deze bedank ik je ook voor het weghalen van de vogel:)
Tip: soms zijn dingen bedoeld met een knipoog. Niet persoonlijk!
oja en trouwens wel knap dat jullie allemaal een avatar(kwetsent of niet) hebben want bij mij lukte het niet

Dat hoef je mij niet te vertellen, maar er zit wel wat in, en ik heb er absoluut geen moeite mee, dus waarom dan moeilijk doen als het ook makkelijk kan? :D

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:22

_Ella_ schreef:
Gulpje schreef:

Ik voelde me nog niet gekwetst, maar nu dus wel door jou.
EO, Christen, slaat allebei op mij. Leden van de EO zijn niet meteen bekrompen, en onder christenen zijn net zoveel mensen met gezond verstand als onder niet-christenen.

Ik vind de EO wel bekrompen, en dat is mijn mening. En daarbij weet ik ook wel dat er genoeg Christenen zijn met gezond verstand, alleen zag ik ze hier even niet!

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:48

en bedankt.
Volgens mij gaven die christenen ook gewoon hun mening. Als die volgens jou getuigt van geen gezond verstand omdat die mening afwijkt van die van jou, snij je jezelf nu even in de vingers.

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:53

Ah joh, net zoals al eerder is gezegd, 666 komt uit de bijbel, is het getal van het beest, zoals het er staat. God en Satan gaat samen, het hoort bij elkaar zoals zwart en wit. Christenen geloven daar toch ook in, dat is alleen het kwaad.

P.S. Wij hebben de bijbel hier gewoon in de boeken kast staan hoor ;)

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 11:02

Apoc schreef:
Ah joh, net zoals al eerder is gezegd, 666 komt uit de bijbel, is het getal van het beest, zoals het er staat. God en Satan gaat samen, het hoort bij elkaar zoals zwart en wit. Christenen geloven daar toch ook in, dat is alleen het kwaad.

Al had je hem niet ;)
Ik gun iedereen het beste, maar dat mag je altijd nog zelf bepalen. Mijn reactie ging puur over de post van gulpje.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:40

Zo, je bent iig meteen bekent :D

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:49

_O- TS weet wel gelijk waar hij terecht is gekomen! :D

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:49

Zo schieten denk ik ook gelijk je profielvieuws omhoog :=

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:50

Komt er een haan in het kippenhok, meteen alle kippen dr op af :+

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:25

TS, ben je soms stiekem Arie Boomsma? :D

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 17:35

_Ella_ schreef:
Apoc schreef:

Al had je hem niet ;)
Ik gun iedereen het beste, maar dat mag je altijd nog zelf bepalen. Mijn reactie ging puur over de post van gulpje.

Was niet op jou persoonlijk gericht hoor ;). Sorry dat het zo overkwam.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 18:12

guttegut, denkt zo'n jongen ook eens een voorsteltopic te maken, meteen alle kippen van slag :=

Bienvenu á bokt in ieder geval :D

Koopto666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 20:13

_Ella_ schreef:
666 betekent minstens dat je wel in god gelooft. De term 666 komt rechtstreeks uit de bijbel. En dan... tja God hates us all, dat klopt daar dan weer niet mee. Eigenlijk spreekt het elkaar tegen. Eigenlijk zou er moeten staan I Hate God, want als je je termen uit de bijbel haalt, wel consequent blijven ;)
Maar oke, dat is zijn goed recht, ieder zijn meug. Ik persoonlijk krijg er echt de griezels van, maar dat is misschien wel de insteek? loop achter de feiten aan, is al veranderd

666 is dan wel afkomstig uit de bijbel maar niet rechtstreeks een term die alleen daarop slaat. en misschien slaat het wel helemaal niet op 'The Number of the beast' maar woon ik toevallig op nr 666. of is mijn zoontje dochtertje geboren of iemand van mij dierbaren overleden op 6-6-2006.
mensen trekken te snel conclusies.
en aansluitend op wat Apoc zei, mensen denken van; Hij gelooft in Satan oid. maar alle Christenen geloven in Satan, alleen dan op een andere manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 20:23

Faux schreef:
En interessante naam + avatar

Vue schreef:
Interessant onderschrift... :roll:

Guernica schreef:
Als je het niet kent zal dat niet nodig zijn. Denk dat veel Bokkers het op prijs stellen als je je Godslastering iets mindert.

Je mag wel zeggen dat je christelijk bent en dat in je onderschrift en profiel gooien, maar niet als je een ander geloof (of wat dan ook) hebt? Triest hoor, nu weet ik weer waarom ik christenen 9 van de 10 keer belachelijk vind. :')

Welkom TS. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 20:30

Welkom TS!

Anthea schreef:
Je mag wel zeggen dat je christelijk bent en dat in je onderschrift en profiel gooien, maar niet als je een ander geloof (of wat dan ook) hebt? Triest hoor, nu weet ik weer waarom ik christenen 9 van de 10 keer belachelijk vind. :')

Welkom TS. :')

Amen. :))

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 21:14

Koopto666 schreef:
666 is dan wel afkomstig uit de bijbel maar niet rechtstreeks een term die alleen daarop slaat. en misschien slaat het wel helemaal niet op 'The Number of the beast' maar woon ik toevallig op nr 666. of is mijn zoontje dochtertje geboren of iemand van mij dierbaren overleden op 6-6-2006.
mensen trekken te snel conclusies.
en aansluitend op wat Apoc zei, mensen denken van; Hij gelooft in Satan oid. maar alle Christenen geloven in Satan, alleen dan op een andere manier.

Las toevallig in een ander topic dat je er wel het getal van het beest mee bedoelt. En daarbij was met het onderschrift 'God hates us all' de link snel gelegd ;)
Zoals ik al zei... zou mijn keus niet zijn (brrr) maar ieder zijn meug.
Maar wat ik eigenlijk bedoelde, was dat 666 en 'God hates us all' elkaar tegenspreekt. Maar ok, dat heb je dus al veranderd.

Koopto666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 00:08

het spreekt elkaar niet tegen, 666 is namelijk het getal van het beest (Satan, AntiChrist) en als je hem sympatiseert, dan doe je dat omdat je bijv vind dat God ons (iig mij) haat.