Maar oke, dat is zijn goed recht, ieder zijn meug. Ik persoonlijk krijg er echt de griezels van, maar dat is misschien wel de insteek? loop achter de feiten aan, is al veranderd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Guernica schreef:Het gaat niet om het principe, je kwetst er gewoon mensen mee, ongeacht met wat, dat blijft hetzelfde. Zet het in je profiel, prima, maar hou het lekker iets minder openlijk, volgens mij is dat echt niet teveel gevraagd. Ik vind het ook erg netjes dat hij het gewoon heeft aangepast.
Lara_Silver schreef:Onvoorstelbaar. Wat dacht je Guernica? Jeej een nieuwe bokker, ik verveel me op dit uur van de ochtend dus zal ik maar even zijn topic gaan verzieken? Ieder zijn eigen geloof, of niet geloof, mening en smaak. En zolang er geen schokkende teksten en plaatjes te zien zijn heb jij niets te maken met datgene wat de TS als ava & onderschrift kiest. Om even terug te muggeziften; ik zou ook kunnen vragen of je die harddrugs snuivende vogel weg wil halen, omdat harddrugs niets grappigs is. Denk dat je extreem christelijk moet zijn om je te storen aan het onderschrift en de ava, en dat jij erg overdrijft.
OT: TS, welkom op bokt. Nu heb je ook meteen even haar negatieve kant kunnen zien helaas. Hopelijk in toekomst wat betere ervaringen.
Gulpje schreef:Gelukkig is het toch niet een bekrompen EO forum waar ik gisteren even bang voor was na de zielige reacties van gekwetste Christenen en blijken er meer mensen met gezond verstand te zijn hier. Amen!!
SonjaG schreef:bij deze bedank ik je ook voor het weghalen van de vogel:)
Tip: soms zijn dingen bedoeld met een knipoog. Niet persoonlijk!
oja en trouwens wel knap dat jullie allemaal een avatar(kwetsent of niet) hebben want bij mij lukte het niet
_Ella_ schreef:Gulpje schreef:Gelukkig is het toch niet een bekrompen EO forum waar ik gisteren even bang voor was na de zielige reacties van gekwetste Christenen en blijken er meer mensen met gezond verstand te zijn hier. Amen!!
Ik voelde me nog niet gekwetst, maar nu dus wel door jou.
EO, Christen, slaat allebei op mij. Leden van de EO zijn niet meteen bekrompen, en onder christenen zijn net zoveel mensen met gezond verstand als onder niet-christenen.
Apoc schreef:Ah joh, net zoals al eerder is gezegd, 666 komt uit de bijbel, is het getal van het beest, zoals het er staat. God en Satan gaat samen, het hoort bij elkaar zoals zwart en wit. Christenen geloven daar toch ook in, dat is alleen het kwaad.
P.S. Wij hebben de bijbel hier gewoon in de boeken kast staan hoor
_Ella_ schreef:Apoc schreef:Ah joh, net zoals al eerder is gezegd, 666 komt uit de bijbel, is het getal van het beest, zoals het er staat. God en Satan gaat samen, het hoort bij elkaar zoals zwart en wit. Christenen geloven daar toch ook in, dat is alleen het kwaad.
P.S. Wij hebben de bijbel hier gewoon in de boeken kast staan hoor
Al had je hem niet![]()
Ik gun iedereen het beste, maar dat mag je altijd nog zelf bepalen. Mijn reactie ging puur over de post van gulpje.
_Ella_ schreef:666 betekent minstens dat je wel in god gelooft. De term 666 komt rechtstreeks uit de bijbel. En dan... tja God hates us all, dat klopt daar dan weer niet mee. Eigenlijk spreekt het elkaar tegen. Eigenlijk zou er moeten staan I Hate God, want als je je termen uit de bijbel haalt, wel consequent blijven![]()
Maar oke, dat is zijn goed recht, ieder zijn meug. Ik persoonlijk krijg er echt de griezels van, maar dat is misschien wel de insteek? loop achter de feiten aan, is al veranderd
Faux schreef:En interessante naam + avatar
Vue schreef:Interessant onderschrift...
Guernica schreef:Als je het niet kent zal dat niet nodig zijn. Denk dat veel Bokkers het op prijs stellen als je je Godslastering iets mindert.
Koopto666 schreef:666 is dan wel afkomstig uit de bijbel maar niet rechtstreeks een term die alleen daarop slaat. en misschien slaat het wel helemaal niet op 'The Number of the beast' maar woon ik toevallig op nr 666. of is mijn zoontje dochtertje geboren of iemand van mij dierbaren overleden op 6-6-2006.
mensen trekken te snel conclusies.
en aansluitend op wat Apoc zei, mensen denken van; Hij gelooft in Satan oid. maar alle Christenen geloven in Satan, alleen dan op een andere manier.