adverteren, paard in training. mag niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kaj

Re: adverteren, paard in training. mag niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 11:08

Ik zie eerlijk gezegd ook het nut van deze regel niet zo in.
Maar ik dacht, ach als ik de enige ben die hier een probleem mee heeft dan zal het wel aan mij liggen. Maar aangezien er nu ontzettend veel reacties zijn blijkt het toch een algemener probleem te zijn.

Wellicht iets voor de mods/beheer om toch nog eens te overwegen.

Ook zou ik graag nog een keer een uitleg willen waarom het dan wel getolereerd wordt dat medewerkers van ruitersportzaken advertenties op commercieel plaatsen, en bemiddelaars/stalmedewerkers dan weer niet?

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:57

tja, ik vind het ook allemaal maar krom hoor, hier een particulier die 2 paardjes moet verkopen wegens zwangerschap, en waar moet ik mijn advertentie plaatsen, bij commercieel, erg dom vind ik zelf. en erg on overzichtelijk.

maar goed

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 21:28

Ik zou de voorkeur geven aan een apart forum: commercieel paarden, en dat je dan ook een paard kunt aanbieden dat jij voor derden verkoopt, en dan ook echt alles afhandeld en niet dat je dan per pb het telefoonnr krijgt van de eigenaar en het daar mee maar moet regelen...
Dan trek je ook de lijn recht tussen de beroepsbemiddelaars en medewerkers ruitersportzaken die adverteren, immers doen die dat ook voor derden...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 01:52

Maak EA dan gewoon ook met een verplicht aantal post en maak die grens redelijk hoog maar toch haalbaar, 50 tot 100 posts oid. Mensen gaan echt niet de moeite doen zoveel posts te plaatsen enkel om een paard kwijt te raken. Ik krijg regelmatig de vraag "of ik niemand weet" en dat zijn dan vaak hele leuke dressuurpaarden maar op bokt mag ik ze niet aanbieden.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 05:44

Hier nog 1 die er hinder van ondervind!

Onderstaande Special D merrie staat bij mij in training en moet uiteindelijk ook verkocht worden.

Afspraak met de eigenaresse is dat ik dit voor mijn rekening zou nemen, aangezien dit ook wel zo praktisch is omdat ze bij mij op stal staat, ik haar train en ik er dus ook bij moet zijn als er kopers voor komen.\

MAar inderdaad, ons o zo briljante moderator team had mijn advertentie er ook afgeflikkerd!!!
:(

In mijn geval ben ik gewoon een particulier met een uit de hand gelopen hobby en zijn mijn bron van inkomsten afkomstig uit mijn fulltime (niet paarden) baan...

Maar nee, je valt onder commercieele gebruikers en dus mag je geen paarden meer aanbieden voor derden...

En bij 2 paarden of meer (verkocht of niet) mag je ook je éigen paard niet meer bij Paarden te koop aanbieden, maar moet die al meteen naar commercieel (waar die toch minder bekeken wordt).

GOED BEZIG BOKT +:)+ ik ben inmiddels zover dat ik langzaam van dit forum aan het verdwijnen ben door al dit achterlijke gedoe steeds en hier heb ik al meer mensen over gehoord!

Alleen jammer dat het dan weer zo moet!

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 13:03

Ik ben benieuwd of de mods het nog over de tips/kritiek in dit topic gehad hebben samen en of er nog een reactie komt? :)

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 15:39

[FZ] Verplaatsen van EA paarden te koop naar commercieel

Hier nog zoiets; wanneer ben je commercieel bezig?

Heel raar dat het niet gewoon simpel kan; hoe meer regeltjes; hoe minder gebruikersvriendelijk. Hup, alle paarden te koop op één hoop. De plaatser van de advertentie is toch zelf verantwoordelijk? Wat is dan het probleem dat je geen paarden van anderen mag verkopen (of chabrakjes)?
Ik snap echt niet waarom het beheer zich daar zo druk om maakt hoor...

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 14:16

Snap het nut van de regel ook niet zo hoor...