paardenextremisten.... Doen ze dan ook aan bokt-terreur

Oh, nee he, ik word melig...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:hihi.......... ik heb met menig bokker al wel in de clinch gelegen
ik kan ook gruwelijk doordrammen...... absoluut
het enige wat dan nodig is is een pb van een bokker (maakt niet uit welke) dat ik weer eens aan het doordraven ben......
en dan kom ik weer terug op aarde
geerke schreef:kiwiko;je kunt nooit eigewijzer zijn dan ik ben....vooral als het om medische dingetjes gaat,zoals wondverzorging....en dan komen er bij zelfs geen aardige pb's binnen....maar goed...ik handel in het belang van het paard zeg maar.
MLoeser schreef:geerke schreef:kiwiko;je kunt nooit eigewijzer zijn dan ik ben....vooral als het om medische dingetjes gaat,zoals wondverzorging....en dan komen er bij zelfs geen aardige pb's binnen....maar goed...ik handel in het belang van het paard zeg maar.
Ik heb het gevoel dat we hier langzamerhand meer spreken over de mensen die het belang van het paard allang zijn vergeten, en alleen nog maar denken aan gelijk krijgen, kosten wat het kost... Maar dat is mijn visie
reininglover schreef:Tja, bij de meeste bokkers erger ik mij er niet aan, iedereen heeft een mening en het is fijn dat die neergeschrven wordt. Zo kan iedereen leren van een ander, maar persoonlijk heb ik 2 bokkers die ik mijn foeilijst heb gezet. Ik kan me zo opjagen in hun manier van 'praten' en dwingen, ik hoef hun posts echt niet meer te lezen (en ja, ze komen alletwee uit de NH hoek)
geerke schreef:reininglover schreef:Tja, bij de meeste bokkers erger ik mij er niet aan, iedereen heeft een mening en het is fijn dat die neergeschrven wordt. Zo kan iedereen leren van een ander, maar persoonlijk heb ik 2 bokkers die ik mijn foeilijst heb gezet. Ik kan me zo opjagen in hun manier van 'praten' en dwingen, ik hoef hun posts echt niet meer te lezen (en ja, ze komen alletwee uit de NH hoek)
Ik kijk naar de post,niet naar de naam die daar bijstaat...na de post gelezen te hebben misschien...en dan kijk ik of ik het er mee eens ben of niet,en dan begint de discussie...of niet..
MLoeser schreef:geerke schreef:kiwiko;je kunt nooit eigewijzer zijn dan ik ben....vooral als het om medische dingetjes gaat,zoals wondverzorging....en dan komen er bij zelfs geen aardige pb's binnen....maar goed...ik handel in het belang van het paard zeg maar.
Ik heb het gevoel dat we hier langzamerhand meer spreken over de mensen die het belang van het paard allang zijn vergeten, en alleen nog maar denken aan gelijk krijgen, kosten wat het kost... Maar dat is mijn visie