ik vind het nieuwe bokt logo eerlijk gezegt verschrikkelijk, ik erger me er gewoon aan (maar dat kan ook met mijn hormonen te maken hebben).
Vind het logo helemaal niet zo strak, snap dat dit makkelijk is om af te drukken op artikelen (t-shirts en dergelijke) maar nee had niet voor dit logo gekozen
Ik ga voor rood voor het paard, aangezien in het oude logo ook rood zat
Karamell
Geplaatst: 03-09-09 19:18
Ik vind 'm niet zo leuk, het lettertype is imho niet 'bokt' en het bokje zo weinig speels. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het leuk vind hoe de letters en het paardje op elkaar 'inspelen' zeg maar. Dat vind ik wel leuk gevonden. Toch ben ik voor 'het geheel' echt niet zo voor te vinden, sorry Maar da's mijn mening en de meerderheid heeft toen gekozen voor dit logo dus zal ik er maar aan moeten wennen
Vind hem ook niet echt 'bokt' erger me aventoe eraan. *mist julius* Maar dat wil niet zeggen dat ik hem niet mooi vind,vind hem prachtig maar niet voor bokt sorry
Ik vind die staart zo vreemd... Bij een bok hoort de staart niet naar beneden te hangen, maar in de lucht, net zoals bij julius...
Neej
Geplaatst: 08-09-09 21:55
Ja, na een paar daagjes wennen.. Ik vind 'm leuk Ik ben wel van de gestileerde illustraties, dus ik kan me helemaal in het huidige logo vinden
hoewel julius natuurlijk nog nét dat beetje meer bokt is dan het huidige logo Maar dat went vanzelf
Ceasar2015
Geplaatst: 08-09-09 21:58
Ik moest er onwijs aan wennen. Mede ook doordat ik slecht tegen veranderingen kan. Het logo opzich vind ik best mooi, maar vind het niet bij Bokt passen. Maar misschien komt dat ook doordat ik gewoon moet wennen.
Patty14
Geplaatst: 08-09-09 21:58
Ik vind hem opzich wel leuk. Moet er denk ik nog aan wennen. Vond de oude toch wel iets leuker.
Ik vind hem nog steeds niets . Vind het paard een beetje sullig.
Pashon
Geplaatst: 10-09-09 13:14
nee dacht dat het van mijn kant ook was dat ik nog even moet wennen, maar blijf het verschrikkelijk vinden Vind het toch wel een misstap van de eeuw, het bokt logo veranderen.
Ik vind m ook nog steeds niet mooi . Hij steekt een beetje af op een of andere manier. Vind het paard niet mooi . De oren zijn onduidelijk of zelfs geheel niet aanwezig, en de houding van de benen is onnatuurlijk.
Erg jammer maar och ik ga toch niet met een boktshirt lopen dus mij maakt het verder niet uit