Interesse tonen, daarna geen reactie meer..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 08:54

Kris schreef:
Ja maar Ragnaa, als je een vraagprijs hebt, en er staat niet in het topic dat je moet bieden, dan neem ik aan dat het niet meer dan fair is dat je het artikel dan verkoopt aan degene die de vraagprijs heeft geboden. Wachten tot iemand alsnog hoger bied vind ik niet fair als je de vraagprijs al hebt gekregen.

Oh, maar ik zeg ook absoluut niet dat ik het eerlijk vind, hoor. :)
Ik probeer alleen eventueel te kunnen 'begrijpen' waarom iemand dat zo zou doen.

Ik ben het met je eens, maar je hebt er toch altijd zulke mensen bij zitten, en daar doe je niet veel aan.

Neskolay

Re: Interesse tonen, daarna geen reactie meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:08

Pff ik heb het nu andersom.
Interesse in het product, we zijn een prijs overeengekomen en vroeg om der bankgegevens...

Vervolgens géén reactie meer... niet per pb (heb er 4 gestuurd, heeft ze allemaal gelezen) ook in der topic geen reactie.

Heb nu een mod ingeschakeld.. uiterst irri :(

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:34

Ook altijd lastig als mensen het niet via internet over kunnen maken..
Dan zeggen ze dan ze bij de bank zijn en het over hebben gemaakt.
Maar dat duurt gewoon dik een week. Dus je houdt het product voor die
gene vast.. en dan komt het geld er nooit.. :n
Kun je het weer opnieuw te koop zetten... :(

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:38

Of die mensen die altijd naar een VP vragen. Als je dan gaat kijken op hun naam, zie je dat ze in praktisch elk onderwerp de VP vragen.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:46

Niet om het 1 of ander, maar dat gebeurt andersom ook zo hoor...

Ik heb gereageerd op iemand die iets zocht (ga ff niet vermelden wat), daar heb ik netjes een mail op gestuurd van 'is dit wat voor je'?
Daar kreeg ik antwoord op dat ze daar erg geinteresseerd in was en dat ik de eerste was die gereageerd had, en dat ik over een dag of 3 a 4 reactie zou krijgen. Het had haast en als we tot een overeenkomst zouden komen moest ik ook snel dingen regelen dus stond wel 'startklaar' zeg maar.
Toen ik na een week niet gehoord had heb ik zelf nog even contact opgenomen en toen was ze ineens met iets anders bezig en die persoon had eerder gereageerd... :?

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 11:25

kan me er mateloos aan irriteren, stuur je ze uiteindelijk een pb dat ze het hoogste bod hebben laten ze gewoon niks meer horen andere bieders hebben 9 van de 10 keer ook geen interesse meer want die hebben verder gezocht en meestal al gevonden.
vind het erg slecht, op ebay is bieden gewoon bindend simpel. helaas alleen niet helemaal haalbaar voor bokt.

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 11:43

ik had dat met een advertentie op marktplaats,stalling aangeboden, vervolgens een afspraak gemaakt met de mensen wanneer ze langs kunnen komen,en vervolgens blijf je de gehele dag thuis en dan komen ze gewoon niet opdagen.dus ik de volgende dag een mailtje gestuurt of er misschien wat tussen was gekomen.en je hoort gewoon niks van die mensen weer.
gggrrrr :n

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 11:53

Ik kan daar écht met mijn hoofd niet bij.. :n

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 11:55

Maybe2 -> Dat is helemaal banketstaaf zulke dingen.. :n

Zo hadden wij eens een pony te koop staan via sporthorses.
Mensen zouden langs komen dus ik hele ochtend staan vlechten en wassen..
hele middag zitten wachten.. niks.. 's avonds een mailtje dat ze toch een andere
pony hadden gevonden dichterbij en goedkoper.. Bel dan even!!!

Bridget24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 20:08

@ Khassie: dat bij jou is echt het toppunt! Snap niet dat die mensen niet even een telefoontje doen.

Bij mij is het in het verkooptopic zelfs zo gek dat telkens dezelfde reageerde met een bod. En alledrie de keren het af liet weten door niet meer te reageren. Maar zag al wel dat ze dat bij iedereen doet, en dan niet alleen bij kleine bedragen zoals dekjes, bitten etc, maar zelfs bij de paarden. Dus er zitten ook gewoon gestoorde types bij!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 15:07

Ik schrijf tegenwoordig bij mijn topics; niet reageren als je geen serieuze interesse hebt, of niks meer van je laat horen.
En tóch zijn er mensen die reageren, en vervolgens niks meer laten horen! Ik word daar zo moe van! :o

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 15:15

Ik had ook zo wat op marktplaats vorige week.

Ik verkoop m'n schoolboeken op marktplaats. Krijg ik een mailtje van iemand die intresse heeft. Nog geen paar uur later krijg ik weer een mailtje of ik snel wil reageren blah blah.
Noujah ik terug mailen met de prijs die ik er voor wil hebben 'en ik kan het boek morgen nog op de post doen als je het dringend nodig hebt'.
Maar neej ze had het boek niet dringend nodig en de prijs was ook te hoog, zo wilde er max. 20 euro voor geven.
weer echt vet snel daarna een mailtje of ik neit eens kon antwoorden.

Nou toen had ik er geen zin meer in hoor. Van die ongeduldige mensen, die zo lopen te haasten, terwijl ze dat boek niet eens dringend nodig heeft.