buitenbeentjes???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:28

Zo komt het misschien idd over hè ? := Nu jij quote kan ik mij post niet meer verwijderen :oo

Maar mijn post is eigenlijk een reactie op Apple ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:30

@Gwen
Het topic waar ik het over had staat nu al 3 weken op slot voor overleg, dus heb even op jouw advies getemd ;)

@Vorame
Ik weet niet hoe Eline omgaat met zulke PB's en met moderen, maar denk je niet dat het dan wordt opgelost op de normale manier?
Namelijk (Eerst een waarschuwing, die in 80% van de gevallen word genegeerd en dan) op slot.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:36

wij willen alleen met dit topic zeggen dat het belachelijk is dat iemand die zo zijn best doet om een paard er weer helemaal boven op te kijgen
zo naar beneden gehaald wordt

ze zou respect moeten krijgen ipv een hoop gezeik

Diddle_Muis

Re: buitenbeentjes???

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:41

Daar ben ik het helemaal mee eens Dipstaartje, Ik vond het echt veel maar dan ook veel te ver gaan, en ben het met al jou berichten in dit topic helemaal eens!!!!!!!! het is niet meer dan de waarheid wat jij hier neerzet!!!!!

horsima

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:48

Voelt een slotje aankomen...wat misschien ook maar beter zou zijn gezien het onderwerp.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:52

hoezo slotje

we zeggen toch niks verkeerd

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:54

Er wordt in dit topic verdergegaan waar men in dat andere topic opgehouden is.

Meningen verschillen. Wat de een een fantastische actie vindt, vindt de andere een verschrikking.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:55

Er speelt hier inderdaad veel meer dan 'gewoon' een discussie tussen wat Bokkers. Wat in het topic op VN meespeelt is een enorm langlopende vete met twee nogal felle kampen die al enorm veel 'gedoe' heeft opgeleverd op Bokt. Er is heel lang geprobeerd die twee kampen weer op een normale manier met elkaar om te laten gaan, dat is helaas niet gelukt waarna er een 'tot hier en niet verder' moment is gekomen. Sinds dien wordt er inderdaad heel streng opgetreden tegen alles dat ook maar een heel klein beetje lijkt op die vete.

Bovenstaande geldt overigens ook voor dit topic waardoor hier nu ook een slotje komt. Ook omdat het niet handig is om hier verder te gaan waar het gesloten topic gestopt is.