Dit klopt hoor. Zelf ben ik hier nog niet zo heel lang. Ik vind het geweldig en ben er behoorlijk aan verslaafd aan het raken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Larissa3 schreef:Zelf zit ik op meerdere forums en inderdaad vind ik dit een van de duidelijkste sites.
En dan nog, zou ik hier daarom niet mogen reageren?
Nadir schreef:Chiqa, echt, whatever.... We praten langs elkaar heen.
Daar gaat de discussie helemaal niet over.ikdoemaarwat schreef:ik heb ook wel eens een topic verkeerd geplaatst en dat deed ik ook niet met opzet , of omdat ik het echt niet wist
Nee, dat deed je omdat je maar wat doet..... Zie je naam...
Nadir schreef:Larissa3 schreef:Zelf zit ik op meerdere forums en inderdaad vind ik dit een van de duidelijkste sites.
En dan nog, zou ik hier daarom niet mogen reageren?
Dat zeg ik niet.
Ik denk alleen dat als je niet weet wat er speelt op een forum dat het nogal lastig is om je mening te geven. Het gaat namelijk niet om fora in het algemeen, maar over Bokt.nl.
ikdoemaarwat schreef:het kwam idd niet als een grapje over
en dan de opmerking so be it erachteraan getuigt niet van het feit dat je het erg vind om met mensen te spotten
tevens heb je ook al opmerkingen tegenover een bokker die misschien maar 4 posten heeft maar misschien wel heel veel gelezen heeft en net zo hard haar mening mag geven
ikdoemaarwat schreef:en de eerdere nare opmerking die er stond (en weg is gehaald waardeer ik ook niet
heb inmiddels al getemt
vind het hier ronduit kinderachtig en offtopic worden
jij bent overigens zelf diegene die aan het topic voorbijgaat zoals je dat zelf mooi kan verwoorden
Karl66 schreef:Volgens mij zeggen wij precies hetzelfde hoor; suggesties zijn welkom. Alleen leg ik in uit dat in dit geval suggesties niet zoveel zin hebben, omdat we nou eenmaal met die balans tussen het aantal subfora en het aantal nieuw geplaatste berichten zitten.
Citaat:Charter RIJ-ITP
-knip-
Motivatie en toelichting op het forum
RIJ-ITP is bedoeld voor alle leuke rijfoto's van je paard. Als je graag dressuurfoto's wilt laten zien maar niet specifiek op zoek bent naar rijtechnisch commentaar kun je je foto's hier plaatsen, net als bosritfoto's, en alle andere rijfoto's die niet op de overige ITP-fora thuishoren.
-knip-
Nutteloze en inhoudsloze reacties ("Leuk paardje" of alleen maar smileys, zogenaamde oneliners) zijn niet toegestaan en kunnen zonder bericht worden verwijderd.
-knip-
Citaat:Het is op RIJ-ITP toegestaan om rijtechnisch commentaar te geven, maar houdt er rekening mee dat iemand bewust een topic op RIJ-ITP zet en niet op RT-HAW wat daarvoor bedoeld is. Lees eerst ook de tekst bij de foto's door: misschien rijdt een vriendin of kennis die niet op Bokt zit, en heeft uitgebreid commentaar geen zin.
Mocht je ergens negatief commentaar op willen geven, probeer het dan zo vriendelijk mogelijk te verwoorden. Ook het herhalen van commentaar wordt niet op prijs gesteld. Meer daarover kun je hier lezen.
-knip-
Citaat:Gerelateerde fora
ITP forum voor leuke, grappige of mooie foto's van je paard, losgooifoto's of van gezellige knuffelsessies.
JITP Het ITP-forum voor foto's van bokkers onder de 16 jaar, voor leuke, grappige, losgooifoto's of mooie foto's van je paard.
KS-ITP forum voor al je veulenfoto's of foto's van je drachtige merrie
SPR-ITP forum voor foto's van springen
HAW forum voor werkfoto's van je paard waar je graag rij-technisch commentaar op wilt ontvangen.
EV-ITP forum voor foto's van andere ruiters die je tijdens een evenement gemaakt hebt.
Diverse disciplines hebben hun eigen fotoforum: AR-ITP (voor aangespannen rijden), WN-ITP (voor western), SGW-ITP (voor eventing) en END-ITP (voor endurance). Voor foto's van vrijheidsdressuur, longeren en grondwerk kun je terecht op GVL-ITP.
Citaat:Motivatie en toelichting op het forum
SPR-ITP is bedoeld voor alle leuke spingfoto's van je paard. Als je graag springfoto's wilt laten zien maar niet specifiek op zoek bent naar rijtechnisch commentaar kun je je foto's hier plaatsen.
ITP forum voor leuke, grappige of mooie foto's van je paard, foto's van buitenritten, losgooifoto's of van gezellige knuffelsessies.
JITP het ITP-forum voor foto's van bokkers onder de 16 jaar, voor alle leuke, grappige, mooie foto's.
KS-ITP forum voor al je veulenfoto's of foto's van je drachtige merrie
RIJ-ITP forum voor rijfoto's van je paard zoals dressuurfoto's of foto's van bosritjes, of rijfoto's die niet bij een ander ITP forum passen
RT-HAW forum voor werkfoto's van je paard waar je graag rij-technisch commentaar op wilt ontvangen.
EV-ITP forum voor foto's van andere ruiters die je tijdens een evenement gemaakt hebt.
Diverse disciplines hebben hun eigen fotoforum: AR-ITP (voor aangespannen rijden), WN-ITP (voor western), SGW-ITP (voor eventing) en END-ITP (voor endurance). Voor foto's van vrijheidsdressuur, longeren en grondwerk kun je terecht op GVL-ITP.
Citaat:Regels en Richtlijnen
Foto's in dit forum moeten 'Western'gerelateerd zijn: dus paarden aan het werk in één van de verschillende onderdelen van de Westernsport (zogenaamde 'werkfoto's') Foto's van een westernpaard in de wei, veulens, portretfoto's et cetera horen hier niet thuis.
EV-ITP Forum voor foto's van andere ruiters die je tijdens een evenement gemaakt hebt.
ITP Forum voor leuke, grappige of mooie foto's van je paard, foto's van buitenritten, losgooifoto's of van gezellige knuffelsessies.
RIJ-ITP Forum voor rijfoto's die je wilt showen maar waar je niet per sé rijtechnisch commentaar op wilt.
J-ITP Forum voor foto's van Bokkers onder de 16 jaar.
EJL-IPT Tijdelijk forum voor foto's met 'jaaroverzichten'
Diverse disciplines hebben hun eigen fotoforum:
HAW (voor algemene rijfoto's waar je rijtechnisch commentaar op wilt ontvangen)
AR-ITP (voor aangespannen rijden)
SGW-ITP (voor eventing)
END-ITP (voor endurance)
GVL-ITP (voor vrijheidsdressuur, longeren en grondwerk).
Citaat:Motivatie en toelichting op het forum
ITP is bedoeld voor alle leuke, mooie, lieve, wilde en sprookjesachtige foto's van je paard. Ook losgooifoto's horen hier.
Vaste regels
Op foto's zit altijd copyright. Plaats dus geen foto's die je van internet gehaald hebt en/of die niet door jou gemaakt zijn, tenzij je hier toestemming voor hebt.
Foto's mogen maximaal 800x600 pixels zijn. Als je foto's te groot zijn kun je ze hier verkleinen.
Net zoals op alle fotofora mogen maximaal 15 afbeeldingen per topic geplaatst worden.
Verzameltopics zijn niet toegestaan.
Foto's mogen niet gequote worden.
Nutteloze en inhoudsloze reacties ("Leuk paardje" of alleen maar smileys, zogenaamde oneliners) zijn niet toegestaan en kunnen zonder bericht worden verwijderd.De algemene bokt regels zijn natuurlijk ook op ITP van kracht!