door de bomen het bos kwijt ??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 15:46

opm zwartwitje Bokt is groot, en ingewikkeld, zeker als je net nieuw bent, en verkeerd geplaatste topics, dat hoort er voor ons bij, doen we niet al te moeilijk over

Dit klopt hoor. Zelf ben ik hier nog niet zo heel lang. Ik vind het geweldig en ben er behoorlijk aan verslaafd aan het raken :-) Ik probeer wel zelf via de zoekfunctie te zoeken, maar geef eerlijk toe dat ik nog niet helemaal door heb hoe alles werkt. Dan kan het voorkomen dat ik iets neer zet op de verkeerde plek. Dit wordt dan niet bewust gedaan maar meer uit onervarenheid.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 15:59

Larissa3 schreef:
Zelf zit ik op meerdere forums en inderdaad vind ik dit een van de duidelijkste sites.
En dan nog, zou ik hier daarom niet mogen reageren? :7

Dat zeg ik niet.
Ik denk alleen dat als je niet weet wat er speelt op een forum dat het nogal lastig is om je mening te geven. Het gaat namelijk niet om fora in het algemeen, maar over Bokt.nl. ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 16:15

Nadir schreef:
Chiqa, echt, whatever.... We praten langs elkaar heen.
Daar gaat de discussie helemaal niet over. ;)

ikdoemaarwat schreef:
ik heb ook wel eens een topic verkeerd geplaatst en dat deed ik ook niet met opzet , of omdat ik het echt niet wist

Nee, dat deed je omdat je maar wat doet..... Zie je naam... ;)

ik vind je opmerking ongepast en niet rellevant!

en ik zou het fijn vinden als je ontopic blijf zonder persoonlijk te worden

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 16:18

ikdoemaarwat schreef:
ik vind je opmerking ongepast en niet rellevant!

en ik zou het fijn vinden als je ontopic blijf zonder persoonlijk te worden

Ehhh het is een grapje, mag dat ook al niet meer? :?
Het is geen persoonlijke aanval, ik vond het grappig, jij niet, so be it. :')

Tieneke

Re: door de bomen het bos kwijt ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 16:22

Mijn god, wat een issue wordt ervan gemaakt! Het lezen van dit topic kost meer energie dan bedenken waar je topic hoort. En dan gaat men nog persoonlijk worden in dit topic, dat gaat over topics op internet op de juiste plek neerplanten?!? Waar zijn sommigen toch mee bezig...

Zoals Zwartwitje zegt: als je gewoon de charters leest bij een forum, weet je waar wat hoort en er staan zelfs suggesties bij van mogelijke andere fora voor bepaalde onderwerpen. En als je het niet weet, stuur dan een pb naar een mod. Punt. Klaar. Einde aan de lijn.

Er is op deze 3 pagina's nog geen enkel voorstel verschenen om het dan naar de positieve manier te veranderen. Dus het doel van dit topic gaat me dan nogal voorbij.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 16:24

het kwam idd niet als een grapje over

en dan de opmerking so be it erachteraan getuigt niet van het feit dat je het erg vind om met mensen te spotten
tevens heb je ook al opmerkingen tegenover een bokker die misschien maar 4 posten heeft maar misschien wel heel veel gelezen heeft en net zo hard haar mening mag geven

Oeless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 16:36

Nadir schreef:
Larissa3 schreef:
Zelf zit ik op meerdere forums en inderdaad vind ik dit een van de duidelijkste sites.
En dan nog, zou ik hier daarom niet mogen reageren? :7

Dat zeg ik niet.
Ik denk alleen dat als je niet weet wat er speelt op een forum dat het nogal lastig is om je mening te geven. Het gaat namelijk niet om fora in het algemeen, maar over Bokt.nl. ;)

Nee maar de toon hoe je het brengt, en dan ook nog eens dat poppetje is natuurlijk niet de vriendelijkste manier. En daarbij lees ik al een hele tijd mee op bokt.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 17:01

ikdoemaarwat schreef:
het kwam idd niet als een grapje over

en dan de opmerking so be it erachteraan getuigt niet van het feit dat je het erg vind om met mensen te spotten
tevens heb je ook al opmerkingen tegenover een bokker die misschien maar 4 posten heeft maar misschien wel heel veel gelezen heeft en net zo hard haar mening mag geven

'So ben it', omdat ik hierboven al een offtopic discussie heb met Chiqa, en geen zin heb om dat nu met jou te gaan voeren.
Er wordt nu totaal aan het topic voorbij gegaan en dat is jammer.

Het was bedoeld als grapje, als dat niet zo bij jou over gekomen is, excuses. ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 17:05

en de eerdere nare opmerking die er stond (en weg is gehaald waardeer ik ook niet
heb inmiddels al getemt
vind het hier ronduit kinderachtig en offtopic worden :j
jij bent overigens zelf diegene die aan het topic voorbijgaat zoals je dat zelf mooi kan verwoorden

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 17:07

ikdoemaar wat, over welke opmerking heb je het die weggehaald is? :)

Ik ga niet aan het topic voorbij, volgens mij heb ik al een aantal keren aangegeven hoe ik er over denk. Ik vind het allemaal nogal overdreven en heb dat ook onderbouwd. :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 17:09

ja.....( :D ) doe maar scheinheilig ;)

laat de mod's het verder maar uitzoeken ,dit zijn mijn laatste woorden die ik aan jou vuil maak ;)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 17:16

Kom op, laten we het gewoon over het onderwerp en niet over de poppetjes hebben. Daar schiet de discussie niet veel mee op.

LZP is natuurlijk een beetje een vergaarbak voor alles waar geen ander forum voor is en dat betekent dat we dagelijks de nodige topics moeten verplaatsen. Maar dat is echt het werk als mod niet, die zijn echt binnen een minuut of tien verplaatst. Wat dat betreft is er niet direct een reden om het beleid te veranderen.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 17:21

ikdoemaarwat, ik weet niet wat je bedoeld, ik heb geen enkele post van mijzelf verwijderd. :)
Edit: Zo te lezen heeft Luxx een post van zichzelf verwijderd, ik denk dat je je vergist.

Karl66, dat denk ik ook. In mijn ogen valt het naar verhouding wel mee. Het is goed om het een keer onder de aandacht te brengen maar we moeten niet gaan overdrijven.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:35

Chiqa schreef:
Luxx snel je post weggehaald? Zag net iets staan van je? :\

Ik heb niets gepost en ook niets weggehaald dus, ik was niet eens thuis, was aan het werken.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:36

ikdoemaarwat schreef:
en de eerdere nare opmerking die er stond (en weg is gehaald waardeer ik ook niet
heb inmiddels al getemt
vind het hier ronduit kinderachtig en offtopic worden :j
jij bent overigens zelf diegene die aan het topic voorbijgaat zoals je dat zelf mooi kan verwoorden

Ik heb niets gepost hoor, ik weet echt niet waar jullie het over hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:42

Heb het hier nog wel op mn PC staan hoor maar ik meen dat Karl een opmerking had geplaatst, die geldt ook voor jullie ;)

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:46

Nouja zeg.... ik heb helemaal niets geplaatst, zou het erg fijn vinden als een moderator dit uitzoekt, neem aan dat dat terug te zoeken is voor hen. *gaat dit bericht temmen*

Chiqa, zou jij mij willen pb'en wat ik geplaatst zou hebben?

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 21:40

en dan zeggen mensen dat ik me druk maak :D

mensen toch ..

en nee zo enorm druk maak ik me der echt niet over ;)
en nee , heb geen topic die ik wil plaatsen en niet weet waar :') echt niet .. :')

@zwatrwitje ..

Karl66 schreef:
Volgens mij zeggen wij precies hetzelfde hoor; suggesties zijn welkom. Alleen leg ik in uit dat in dit geval suggesties niet zoveel zin hebben, omdat we nou eenmaal met die balans tussen het aantal subfora en het aantal nieuw geplaatste berichten zitten.

okee een der zovele ideeen (en nee ik post daar nooit :o )

itp western
plaats deze bij de sub western en dan 2 x
1 x itp advies gevraagd / welkom
1 x itp voor de leut (maw ook foto's jolige quarter veulen die leuke stop laat zien in de ... vul mar in)

denk dat menig western pard eigenar daar wel blij mee is ;)

zo ook bij mennen springen dressuur etc etc
zet het bij de sub

zo ook bij dan hou je alleen nog de itp algemeenn 0ver

ja gelinkt zijn sommige al
maar zet het in beeld bij je overzicht info dicepliners daar bv de westrn ed daar meer multi task hebben dan slechts info .. en om nog meer subs te vermijden ...dan maar echt ruimer

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 23:22

Misschien als je nieuw bent dat het lastig is, maarja, overal waar je nieuw bent kan je denk ik niet alles weten.

Wat wel handig om te weten is, welk onderscheid er gemaakt wordt met de tabbladen.

Informatief & De Kantine zijn bijv. alleen maar paardgerelateerd. VMR (Waar VSW, TAO enz. onder vallen) staat voor Vraag Maar Raak en daar horen dus alleen vragen thuis. Zo is ieder tabblad weer ingedeeld in een paar onderwerpen, zodat je nog gerichter kan kijken waar het thuis hoort.

Dan heb je nog Algemeen: waar het over het algemeen niet over paarden gaat, maar over het forum zelf en van alles en nog wat.

Young Riders is dan voor onze jonge gebruikers.

Eenmaal... Andermaal om dingen aan te bieden en te verkopen en om ervaringen met bedrijven te zoeken en dan Nieuws voor het Nieuws.
Als je bij het nadenken waar je moet posten dit onderscheid al maakt wordt het denk ik al een stuk handiger.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 00:08

denk dat daar juist een der grootste problemen ligt

logischer wijs er 2 termen in ieder geval
door elkaar gehaald zijn

in de kantine word er juist algemeen gel^ld ,
daar verwacht je een kippenhok , lol , leut , een huiskamer , entertaiment etc etc
heb echt nog nooit zonder na te denken bij een algemeen paarden topic aan de kantine gedacht
wel aan algemeen

tja algemeen op een paarden fora dan denk je toch
algemene paarden dingen ..

dat is al iets wat ik iig nooit heb begrepen

kantine is leut lol en iig geen serieus te nemen paarden praat

(een der redenen waarom ik na wedstrijd naar de stal ging om te mesten (stond niet op die lokatie)
dat gezwets .. neh zonde vd tijd ,, )en ongeveer ten tijde vd prijs uitrijking kwam ik weer eens
in de buurt van .. in afwachting ondertussen luisterend naar gezwets lol leut geintjes
en de ziektes van ome jaap zijn varken en de happinings uit het leven van een of andere tante wieweetveel hoe het heette
apperence was zoiezo belamgrijker dan kids of paarden .. zucht

vraag een ieder of die algemeen praat over paarden halverwege stal of parkeerplaats
of in de kantine

en of bij de kantine je denkt aan lol en leut of juist algemeen paarden praat ?

of de vraag zoals hier op bokt
algemeen alles behalve paarden ...|?.. op een paarden forum

nu is omdraaien geen goed plan ivm mensen die deze wel door hadden of hebben gekregen

maar misschien wel een idee om te verduidelijken
algemeen = alles behalve paarden
kantine = minder zerieuze paarden praat of beter "praat uit de stal" oid

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 00:15

Ik snap wat je bedoeld en ook omdraaien lijkt mij niet handig. := Ik had het alleen nog nooit zo bekeken, omdat het imo vrij duidelijk wordt als je kijkt naar de titels van de fora op die tabbladen.

Daarnaast ligt het denk ik vaak ook aan het niet lezen, aangezien in de charters altijd staat uitgelegd wat voor een soort topics daar thuis horen.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 00:29

klopt .. maar zoals een ieder weet is bokt groot geworden ondertussen

als iemand zoekt op waar kan ik foto;s plaatsen van mijn
prachtig stoppende Quarter jaarling in de wei of bak

dan zoekt men op western
vinden itp western en plaatsen daar fotos

word het verplaatst want het is niet de juiste plek //

uhm tja .. een niet western mensch
snapt echt de trots op dat moment niet

daarom bij western
OOK itp tips gevraagd
en een itp andere

zo ook vor mennen , lange lijnen , na , nh etc etc

als iemand denkt hey .. leuk algemeen verhaal over paard van tante sjaan
zal eerder onder algemeen kijken en dan beslissen dat het dan maar moet onder ...

ipv kijken bij kantine

ja luiheid misschien
maar na het kijken naar alle 3 de hoofdlijnen
daarna de subs
daarna tacks lezen ..

iw de lol van plaatsen ook wel beetje weg
of je gokt op iets waarvan je denkt
uhm denk dat het daar dan maar mot
en plaatst daarbij de beroemde lijn
indien niet dan maar en thanks mod

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 10:04

Als ik je goed begrijp wil je dus 10 extra ITP-fora. Ik zie niet in hoe dat maar enige duidelijkheid moet scheppen in het 'ik weet niet waar ik mijn topic moet plaatsen'-probleem, of gaat het aan me voorbij?

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 11:07

Moderatoropmerking:
Je mag prima je mening verkondigen, graag zelfs. Maar het is niet nodig om persoonlijk te worden. Graag ontopic en op een respectvolle manier reageren.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 11:22

Jannepauli .. uh nee gaat niet om en heeft niks te maken met eigen berichten , mg weet hoe je daar op komt

lukt me nog steeds niet een print screen hier te plaatsen maar okee
ga mijn best doen het uit te leggen

je hebt forum index
dan bij de kantine (lol leut geintjes onee op bokt ook serieusere werk)

ITP
alle links daar gegeven zijn doorgelinkt naar de betreffende fora
(jaja type fora ..bedankt voor de tip , verder -> heb zeer zwaar dislectie jaaaaaaaaaaaaaaaaren gericht onderwijs daarvoor gehad , helaas word het echt niet heel veel beter dan dit .. so shoot me als er nog veel fouten in staan - doe mijn best helaas is dat voor sommige niet goed genoeg ... heel erg jammer .. vor die persoon dan - ik heb er mee leren leven )

doch ... als je dan bij infotmatief kijkt zie je daar ook weer linken
zijn dit andere dan .. nee blijken de zelfde

8-) misschien een idee bij kalender en verslagen een linkje naar de itp evenementen
te zetten dat daar de foto;s mogen ?

en bij verslag van de dag een itp war je wel mooi paardje mag zeggen
(of link naar
verdere
bij alle linkjes bij kantine - itp
staat mooie omschrijbing wat de bedoeling is
OVERAL RIJ TECHNISCH commentaar OF advies

muv fokkerij , endurance, evenement , spr

daar is de logica al weg ..

maar okee even specifiek nog op wat dingen in gaande

Citaat:
Charter RIJ-ITP
-knip-

Motivatie en toelichting op het forum
RIJ-ITP is bedoeld voor alle leuke rijfoto's van je paard. Als je graag dressuurfoto's wilt laten zien maar niet specifiek op zoek bent naar rijtechnisch commentaar kun je je foto's hier plaatsen, net als bosritfoto's, en alle andere rijfoto's die niet op de overige ITP-fora thuishoren.

-knip-

Nutteloze en inhoudsloze reacties ("Leuk paardje" of alleen maar smileys, zogenaamde oneliners) zijn niet toegestaan en kunnen zonder bericht worden verwijderd.

-knip-

Citaat:
Het is op RIJ-ITP toegestaan om rijtechnisch commentaar te geven, maar houdt er rekening mee dat iemand bewust een topic op RIJ-ITP zet en niet op RT-HAW wat daarvoor bedoeld is. Lees eerst ook de tekst bij de foto's door: misschien rijdt een vriendin of kennis die niet op Bokt zit, en heeft uitgebreid commentaar geen zin.
Mocht je ergens negatief commentaar op willen geven, probeer het dan zo vriendelijk mogelijk te verwoorden. Ook het herhalen van commentaar wordt niet op prijs gesteld. Meer daarover kun je hier lezen.

-knip-

waar mag je dan wel commentaar "leuk paard :Y) "geven ????
of wat mag je dan wel zeggen wat niets met rijtechnisch te maken heeft?
dekje staat leuk zeg ?? :?
dit is toch juist dat niet rijtechnisch commentaar fora
omdat je leuke foto hebt van je leuke paard (vind je zelf) ?

Citaat:
Gerelateerde fora

ITP forum voor leuke, grappige of mooie foto's van je paard, losgooifoto's of van gezellige knuffelsessies.
JITP Het ITP-forum voor foto's van bokkers onder de 16 jaar, voor leuke, grappige, losgooifoto's of mooie foto's van je paard.
KS-ITP forum voor al je veulenfoto's of foto's van je drachtige merrie
SPR-ITP forum voor foto's van springen
HAW forum voor werkfoto's van je paard waar je graag rij-technisch commentaar op wilt ontvangen.
EV-ITP forum voor foto's van andere ruiters die je tijdens een evenement gemaakt hebt.
Diverse disciplines hebben hun eigen fotoforum: AR-ITP (voor aangespannen rijden), WN-ITP (voor western), SGW-ITP (voor eventing) en END-ITP (voor endurance). Voor foto's van vrijheidsdressuur, longeren en grondwerk kun je terecht op GVL-ITP.

zie ook eerder bericht .. haw = rijtechnisch commentaar
itp = knuffel foto's etc dus geen rij foto's zonder rijtechnisch commentaar
voor lieve ontroerende of leuke foto's rij foto's van je kind bv of van je zelf omdat je trots bent hoe je paardje het daar doet of er domweg erg mooi opstaat

volgende dit fora zou dan dus ook niet geschikt zjin voor mij want ik rij met western optoming ..??
dus zou het op western moeten ... of toch niet ...helluuuup

volgende onderwerp
SPRINGEN :D
stel ik wil rijtechnisch commentaar op springen

DUS .. je kijkt bij ITP dat is immers het rijtechnische commentaar foto ding gebreuren
je plaatst je foto's bij itp spr ..
en wat staat daar ...

Citaat:
SPR-ITP is bedoeld voor alle leuke spingfoto's van je paard. Als je graag springfoto's wilt laten zien maar niet specifiek op zoek bent naar rijtechnisch commentaar kun je je foto's hier plaatsen.

en als tips krijg je dan ..
Citaat:
Gerelateerde fora

ITP forum voor leuke, grappige of mooie foto's van je paard, foto's van buitenritten, losgooifoto's of van gezellige knuffelsessies.
JITP het ITP-forum voor foto's van bokkers onder de 16 jaar, voor alle leuke, grappige, mooie foto's.
KS-ITP forum voor al je veulenfoto's of foto's van je drachtige merrie
RIJ-ITP forum voor rijfoto's van je paard zoals dressuurfoto's of foto's van bosritjes, of rijfoto's die niet bij een ander ITP forum passen
RT-HAW forum voor werkfoto's van je paard waar je graag rij-technisch commentaar op wilt ontvangen.
EV-ITP forum voor foto's van andere ruiters die je tijdens een evenement gemaakt hebt.
Diverse disciplines hebben hun eigen fotoforum: AR-ITP (voor aangespannen rijden), WN-ITP (voor western), SGW-ITP (voor eventing) en END-ITP (voor endurance). Voor foto's van vrijheidsdressuur, longeren en grondwerk kun je terecht op GVL-ITP.

:o ... weederom een hellup ..
met een nieuwe hellup er bij !
dus itp forum = buitenritjes niet in het bos
en rij itp buitenritjes wel in het bos ??

?????????????????

volgende euveltje
pietje b zit in western western en western ...
heeft een leuke merrie leuk laten dekken door leuke hengst komt leuk veulen uit
veulen groeit leuk op , allemaal erg leuk dus :D
veulen begint zelfs leuke typische western moves te laten zien
uber trots wil pietje b deze foto's van zijn leuke jaarling met de reeds getoonde
leuke vrijwillege moves tonen aan mede denk eet slaap droom western mensen
tonen .. die weten deze leuke foto';s immers op de juiste waarde in te schatten :Y)

tja ITP .. hummm hey subje western :)* voor WESTERN FOTO'S *\o/*
onee -O- .. toch niet ..
Citaat:
Regels en Richtlijnen
Foto's in dit forum moeten 'Western'gerelateerd zijn: dus paarden aan het werk in één van de verschillende onderdelen van de Westernsport (zogenaamde 'werkfoto's') Foto's van een westernpaard in de wei, veulens, portretfoto's et cetera horen hier niet thuis.

dus we zoeken verder
Citaat:
Gerelateerde fora

EV-ITP Forum voor foto's van andere ruiters die je tijdens een evenement gemaakt hebt.
ITP Forum voor leuke, grappige of mooie foto's van je paard, foto's van buitenritten, losgooifoto's of van gezellige knuffelsessies.
RIJ-ITP Forum voor rijfoto's die je wilt showen maar waar je niet per sé rijtechnisch commentaar op wilt.
J-ITP Forum voor foto's van Bokkers onder de 16 jaar.
EJL-IPT Tijdelijk forum voor foto's met 'jaaroverzichten'
Diverse disciplines hebben hun eigen fotoforum:
HAW (voor algemene rijfoto's waar je rijtechnisch commentaar op wilt ontvangen)
AR-ITP (voor aangespannen rijden)
SGW-ITP (voor eventing)
END-ITP (voor endurance)
GVL-ITP (voor vrijheidsdressuur, longeren en grondwerk).

hummmmm itp forum dan dus maar ;(

daar staat dan boven in eerst nog

spr springen foto;s (hey denk je springen foto;s .. onee das waar geen rijtechnisch commentaar
rij itp - rijden in de picture heeeyyyyy ! alhemene rijfoto;s oja die hadden we reeds gevonden
maar foto's onder zadel met een ahhhh leuk paardje factor ook niet daar maar waar dan wel .. zoeken we later wel weeer naar
en gevonden :D

Citaat:
ITP is bedoeld voor alle leuke, mooie, lieve, wilde en sprookjesachtige foto's van je paard. Ook losgooifoto's horen hier.
Vaste regels

Op foto's zit altijd copyright. Plaats dus geen foto's die je van internet gehaald hebt en/of die niet door jou gemaakt zijn, tenzij je hier toestemming voor hebt.
Foto's mogen maximaal 800x600 pixels zijn. Als je foto's te groot zijn kun je ze hier verkleinen.
Net zoals op alle fotofora mogen maximaal 15 afbeeldingen per topic geplaatst worden.
Verzameltopics zijn niet toegestaan.
Foto's mogen niet gequote worden.
Nutteloze en inhoudsloze reacties ("Leuk paardje" of alleen maar smileys, zogenaamde oneliners) zijn niet toegestaan en kunnen zonder bericht worden verwijderd.De algemene bokt regels zijn natuurlijk ook op ITP van kracht!

okee het word duidelijk .. je mag iig nergens zeggen
"mooi paard !" zonden verder commentaar ...

maar terug naar het western veulen reining gefokt ..die paar hele mooie mowes laat zien
:o heb zo'n flauw vermoeden dat de meeste HuisTuinKeuken rijders dit echt niet op waarde
inschatten .. en dat de gemiddelde western ademende pietje b en consorten
ook , als het al is , zelden hier kijken of er heeel toevallig een western paarrdjuh tussen zit ..

kan me de frustratie wel voorstellen :o

ipv nieuw subje is het denk ik voor de western menschjes erg fjin
als de regels op itp western wat versoepeld werden :Y)

voor de serieusere springruiters zou het ook leuk zjin
dat itp springen misschien wel voor rijtechnisch commentaar zou zijn
en zji hun ik wil geen commentaar foto;s bij de rij itp .. :)*

doe er mee wat je wilt ..
dit was slechts een kleine kijk op de gedeelte van diverse ipt fora door de ogen van een Blontje :o?