Eerlijkheid op bokt.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Eerlijkheid op bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 18:34

en dat is ook zo :) :) ik kan je de meest vreselijke foto's van mij laten zien...... echt :) :)

maar ik kan je ook echt plaahaaatjes laten zien......

ik zit ook wel eens achterstevoren en binnenstebuiten met mijn tenen hoger dan mijn handen, om net even een moeilijk moment op te lossen.......... dat hoort er gewoon bij :)

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 18:46

KiWiKo schreef:
ik zit ook wel eens achterstevoren en binnenstebuiten met mijn tenen hoger dan mijn handen,

kijk, als je dáár nou eens een foto van maakt DAN kom ik zeker weten echt even een uitzondering maken en commentaar geven hahaha :P

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 18:51

ik zal eens zoeken in de catacomben :)

maar ik heb echt wat hele foute foto's van mezelf :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 19:01

tsja, liegen is onzinnig... Maar ik ken die mensen toch niet, dus het boeit me ook niet echt ook. Als mensen denken dat ze er gelukkig van worden, houd ik ze niet tegen.. (zolang het om vaag bekende bokkers gaat dan.. :) )

Echter kan je denk ik echt geen zinnig woord zeggen over hoe iemand is dmv bokt. Echt niet iedereens schrijfstijl is gelijk aan iedereen 'gedragsstijl' zegmaar :) !... Ik heb heel snel de neiging om bv. mensen te veroordelen op spelling :o Terwijl mensen die slecht zijn in spelling niet meteen debiel hoeven te zijn :o :o Maar wat betreft iemand anders zijn, ik ben een vrij introvert persoon... En niet zo'n 'prater' . Ik kan mijn gedachtes beter op papier zetten dan uitspreken zegmaar. Dus dan beschouw ik Bokt maar even als mijn papier, want daar kun je goed nadenken voordat je iets zegt. Ik zou het eerlijk gezegd een beetje gek vinden als mensen mij als 'leugenaar' zien of denken dat ik me anders voor probeer te doen omdat ik irl niet zo 'extravert' ben als op bokt (in hoeverre je extravert kan zijn op internet..) .

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 19:03

dat kan heel goed.......... ik ben in het geschreven woord ook sterker dan in het gesproken woord

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 19:31

KiWiKo schreef:
dat kan heel goed.......... ik ben in het geschreven woord ook sterker dan in het gesproken woord

daar is onze kiwiko weer :D
altijd goede uitspraken

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 21:00

Menino schreef:
tsja, liegen is onzinnig... Maar ik ken die mensen toch niet, dus het boeit me ook niet echt ook. Als mensen denken dat ze er gelukkig van worden, houd ik ze niet tegen.. (zolang het om vaag bekende bokkers gaat dan.. :) )

Echter kan je denk ik echt geen zinnig woord zeggen over hoe iemand is dmv bokt. Echt niet iedereens schrijfstijl is gelijk aan iedereen 'gedragsstijl' zegmaar :) !... Ik heb heel snel de neiging om bv. mensen te veroordelen op spelling :o Terwijl mensen die slecht zijn in spelling niet meteen debiel hoeven te zijn :o :o Maar wat betreft iemand anders zijn, ik ben een vrij introvert persoon... En niet zo'n 'prater' . Ik kan mijn gedachtes beter op papier zetten dan uitspreken zegmaar. Dus dan beschouw ik Bokt maar even als mijn papier, want daar kun je goed nadenken voordat je iets zegt. Ik zou het eerlijk gezegd een beetje gek vinden als mensen mij als 'leugenaar' zien of denken dat ik me anders voor probeer te doen omdat ik irl niet zo 'extravert' ben als op bokt (in hoeverre je extravert kan zijn op internet..) .

ghe ghe, mar as iemant dan mischien beina tot helemal nit op zein zpeling let, ov nit efen du moejte neempt om hut na tu lesen dan fint ik dat tog nit alteit efen intulugend ofer koomen hoor.

(sorry, ik kon t niet laten.. :P )

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 21:11

Afbeelding

dit echt een slechte foto...........

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 21:23

je zit iig op je kont hihihihi

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 22:38

Die slechte foto is nog altijd beter dan veel goede foto's van anderen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 14:05

Volgens mij valt het allemaal nog wel mee op bokt met de eerlijkheid, maar kan de gemiddelde bokker erg slecht tegen kritiek.
Dat is even een heel ander verhaal als je het mij vraagt :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 14:08

Ik ken niet zo veel bokkers persoonlijk dus weet niet of ze eerlijk zijn,er wordt misschien wel een hoop gebluft.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 14:09

Klopt bij een foto staat vaak van alles,zo van hier een foto maar let niet op dit dit en dat want ik had.........dus met andere woorden ze proberen zich er uit te praten.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 14:10

Nou KiWiKo, als dat jou slechte foto is, wil je mijn slechte foto's niet zien :') Die van jou vallen écht nog mee hoor :P

Anoniem

Het is soms best wel irritant als je ontdekt dat iemand al geruime tijd verzinsels neerkalkt alszijnde de waarheid. Het is irritant omdat ik altijd baal dat ik het niet eerder in de gaten had. Het leukste is dan om niks te laten merken en de fantasten gewoon verder te laten fantaseren, dan wordt het meer en meer vermakelijk :)). Laat die mensen toch lekker kletsen over hun eigen kleine wonderwereld, afpakken is ook weer zo bruut.

marleen_usar

inderdaad ik zou willen dat ik er zo op zat.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 14:24

Als je iets ziet wat je niet vind kunnen, kun je best (zo neutraal mogelijk, dat werkt het best) zeggen dat je dat geen fijne manier van reageren en haal daarbij een concreet voorbeeld aan. Dan zien mensen waar ze hun post anders zouden kunnen formuleren en kunnen ze het de volgende keer anders doen.

Dit soort dingen blijven gewoon heel lastig op een internetforum.

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 15:40

Op een forum je je nou eenmaal anders voordoen dan dat je bent, maar het heeft simpel weg geen enkele zin... De enige die je daarmee voor de gek houdt is jezelf. Ben gewoon eerlijk of lees gezellig mee...

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 23:39

marleen_usar schreef:
inderdaad ik zou willen dat ik er zo op zat.

Dit topic gaat over eerlijkheid op bokt, ik lach me 3 slagen in de rondte als ik zo'n opmerking lees. Je meent toch niet echt dat je er zo op zou willen zitten??? Wees EERLIJK!

Ik heb veel betere foto's gezien en deze lijkt echt nergens naar. :P

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:58

Meen je dat nou?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 13:03

Hihi laatst nog een topic geopend over mensen die niet tegen kritiek kunnen op HAW.
En ook een slag dus in de rondte liegen om maar beter over te komen dan ze werkelijk zijn.

Heb er zo'n hekel aan als mensen zichzelf op een voetstuk plaatsen. Leukste is als je dan via via of irl ziet/hoort dat ze er feitelijk niets van bakken.

Ik reageer op HAW altijd eerlijk en goed onderbouwt.
En durf zelf ook gerust foto's te plaatsen overigens.

Maar vaak genoeg krijg ik allemaal PB'tjes met dat ik zo'n gelijk heb en dat de TS van betreffende topic liegt dat ze barst.
Och laat die mensen toch lekker in hun fantasiewereld leven denk ik dan :')

Komen zichzelf vanzelf een keer tegen :j

Maar ontopic : ik heb een grote hekel aan leugenaars... zo ook op bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 13:40

Precies, Earth wind & fire zong er al over:
Come to see victory in a land called fantasy, loving life a new degree, bring your mind to everlasting libery...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 13:40

Weet je wat het vermakelijke toch wel aan leugenaars is?
Ze vallen vroeg of laat toch wel door de mand...Gewoon even een paar sleutelwoorden en dan eens kijken wat ze daarop te zeggen hebben. :P

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 13:46

Haha ja en hier op bokt zijn ze toch wel berucht , is het niet in de topics zelf, dan is het wel per pb :')

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 13:46

Ik heb er geen last van. Of ik heb het niet door of ik kan er smakelijk om lachen en vraag mijzelf af of die persoon zichzelf nog wel geloofd. Soms is het al voldoende om de Bokker een paar keer tegen te komen om te zien dat ze zichzelf gigantisch tegenspreekt.