maar ik kan je ook echt plaahaaatjes laten zien......
ik zit ook wel eens achterstevoren en binnenstebuiten met mijn tenen hoger dan mijn handen, om net even een moeilijk moment op te lossen.......... dat hoort er gewoon bij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Menino schreef:tsja, liegen is onzinnig... Maar ik ken die mensen toch niet, dus het boeit me ook niet echt ook. Als mensen denken dat ze er gelukkig van worden, houd ik ze niet tegen.. (zolang het om vaag bekende bokkers gaat dan..)
Echter kan je denk ik echt geen zinnig woord zeggen over hoe iemand is dmv bokt. Echt niet iedereens schrijfstijl is gelijk aan iedereen 'gedragsstijl' zegmaar!... Ik heb heel snel de neiging om bv. mensen te veroordelen op spelling
Terwijl mensen die slecht zijn in spelling niet meteen debiel hoeven te zijn
![]()
Maar wat betreft iemand anders zijn, ik ben een vrij introvert persoon... En niet zo'n 'prater' . Ik kan mijn gedachtes beter op papier zetten dan uitspreken zegmaar. Dus dan beschouw ik Bokt maar even als mijn papier, want daar kun je goed nadenken voordat je iets zegt. Ik zou het eerlijk gezegd een beetje gek vinden als mensen mij als 'leugenaar' zien of denken dat ik me anders voor probeer te doen omdat ik irl niet zo 'extravert' ben als op bokt (in hoeverre je extravert kan zijn op internet..) .
marleen_usar schreef:inderdaad ik zou willen dat ik er zo op zat.