Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tieneke schreef:Wel, dat is gewoon jammer. Het kost niet veel moeite om een korte uitleg te formuleren en die te posten, echt niet. Zoiets kan bv je privéleven niet schaden.
Iedereen heeft zijn leven buiten bokt, moet ook alsjeblieft, maar als je toezegt om mod te zijn, hoor je je taak naar behoren uit te voeren. Punt.
Maya schreef:Maargoed, we kunnen hier al users het wel allemaal zo goed weten... het beste is uiteindelijk toch als users op een fijne wijze zelf ook ongemerkt bijsturen... Met respect reageren, en discussies fijn laten verlopen, dingen loslaten of negeren ipv laten escaleren.
Amanda schreef:Na de inwerktijd kan je met een uur per dag klaar zijn. Als je gewoon je eigen ding doet.
Maya schreef:Die hadden zoiets, als ik alleen m'n eigen fora aanpak is het toch goed genoeg? Maar dan zorg je er dus voor dat er te weinig door verschillende mensen en te weinig diepgaand wordt gekeken naar lastigere zaken... Ik denk dus niet dat je met een uur tijd alleen je eigen forum kan ondervangen, niet als je ook alleen naar je eigen tabblad kijkt en reageert en meedenkt.
Tieneke schreef:Ideaal zou zijn dat er een team is zonder solo-players met alleen maar teamplayers
Stravero schreef:Lijkt me een goed idee Liezel1, alleen is het dan wel verstandig om écht mensen te nemen die er echt heel veel tijd in kunnen stoppen, verstand hebben van bokt, en er geschikt voor zijn.
Amanda schreef:Je kan beter wat minder mods hebben die voldoende tijd hebben en er geschikt voor zijn.
Dan blijven de lijntjes korter, blijft iedereen op de hoogte, gaat de communicatie sneller, enz.