Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
russel schreef:Ach met de profs vind ik het wel meevallen, had wel meer dierenartsen, hoefsmeden die daadwerkelijk een goed lopende praktijk hebben op bokt gehad.
Dan mis ik ook wel de echte profs met inbreng, het zijn toch nog steeds de huis, tuin en keuken ruiters die denken het zo ontzettend goed te weten.
In elke discipline zou ik wel wat meer landelijk of over de grens bekenden willen zien met inbreng van hun praktijkervaring..
Iessie schreef:Bij HAW ligt het ''probleem'' ook een beetje bij de regels van bokt, denk ik.
Bij HAW ben je namelijk verplicht je reactie van rijtechnisch commentaar te voorzien. Ik denk dat je hier al voor een deel strengere reacties mee kweekt. Maar ik vind het gewoon heel moeilijk om commentaar te geven op een (bijv) M2 ruiter, omdat dat ver boven mijn niveau is. Al lijken sommige bokkers daar helemaal geen moeite mee te hebben. Iedereen lijkt wel op een redelijk tot hoog niveau te rijden, totdat je het profiel aanklikt en de rijfoto's ziet.
Chiqa schreef:Armaris schreef:Waar ik het dan wél moeilijk mee heb zijn bokkers die even in je profiel spieken, zien dat je nog 'maar' 16 bent en maar besluiten dat jouw mening er niets toe doet
Hier maak ik mij ook schuldig aan, en laten we eerlijk zijn....dat is toch niet wereldvreemd?
Iemand die wat ouder is heeft immers meer levenservaring, laten we daar alsjeblieft geen doekjes om winden.
KiWiKo schreef:sociaal zwak, geef ik toe...... maar ook ik heb een keerpunt
tessyke schreef:als je iets ziet dat beter kan kan je dit evngoed op een vriendelijke manier zeggen maar nee hoor...
Heel bokt snauwt en valt aan
_Tivoli_ schreef:Ik denk niet dat je uit een post kan afleiden of iemand écht een DA is... Mensen met een beetje medische kennis kunnen zo met wat moeilijke woorden gooien.