Maar als die persoon ook op bokt zit en jou foto, met de nodige beledingen en beschuldigingen, op een andere site zet, is dat dan niet misbruik maken van bokt? Dan zou hij/zij hier eigenlijk ook gestraft moeten worden want volgens mij is bokt er niet om misbruikt te maken van andermans foto's.
Iris82
Geplaatst: 28-05-09 22:04
Ik ken het bewuste topic ook, maar moet wel zeggen is dat de enige die zich nu te kakken zet, die persoon die jou wilde 'pakken' zelf is. Want het is nu wel overduidelijk dat jij het niet bent.
Anoniem
Geplaatst: 28-05-09 22:05
Hm, is iets om over na te denken, Ikima. Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die daar wat over kunnen zeggen.
Ja, uiteindelijk wel Iris, maar dan sta je er toch maar mooi op met foto, naam, leeftijd en afgeschilderd als een griezelig mens...
Iris82
Geplaatst: 28-05-09 22:05
Ikima schreef:
Dan zou hij/zij hier eigenlijk ook gestraft moeten worden want volgens mij is bokt er niet om misbruikt te maken van andermans foto's.
Maar Bokt kan niet straffen voor het overnemen van tekst of foto's die door users gepost zijn imho.
Karl66
Geplaatst: 28-05-09 22:06
Het heeft weinig zin en is ook niet de bedoeling om wat er op een ander forum gebeurt hier op Bokt te bespreken. Hier dus een slotje.