Persoonlijk vind ik het logo van JulienSVU mooier.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Cameee schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik het gekozen logo niet heel erg nieuw of verfrissend vind.
Maar gefeliciteerd Kitty en Sjimmy!
Ben het hier wel mee eens. Ik vind dit logo persoonlijk zeker niet beter dan het huidige en van andere logo's vond ik dit wel. Maaaaar, Kitty, toch gefeliciteerd!
EDIT: ook als je terug in topic 1 gaat kijken en je ziet dat men op zoek was naar een logo met een meer volwassen uitstraling... nja, niet mijn keuze... Misschien veranderen die aanpassingen daar wel wat aan.
Fiffill schreef:Jammer dat deze het is geworden, dit is namelijk niet wat ik nieuw en verfrissend vind, qua stijl is het eerder wat 'ouderwets'.Met name de in mijn ogen oerlelijke letters en de stijl van het paardje, maar goed het zal mijn smaak wel niet zijn.
Smaken verschillen nu eenmaal.Een ander lettertype zal denk ik al een hoop schelen.
En een ander kleurtje, en nouja.. vind dan het logo wat er nu is leuker, maar zoals ik al zei je kan niet alles hebben.
Maar toch is het jammer.![]()
Maar, desondanks Kitty, gefeliciteerd! En natuurlijk iedereen die de moeite heeft gedaan een logo te ontwerpen!
Sterre schreef:Fiffill schreef:...Als je het lettertype en het paardje nog helemaal aan gaat passen, lijkt me dat er net zo goed een ander logo gekozen had kunnen worden...
Dat bedacht ik me ook al toen ik dat in Bart z´n post las...
Citaat:Ook willen we gelijk duidelijk maken dat het geen 'de meeste stemmen gelden' wordt: het beheer van Bokt neemt uiteindelijk de beslissing over het nieuwe logo.