Strafvermindering op een ban?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 18:49

radoszin schreef:
Ook ik vraag mij af waarom mensen met een niet goedgekeurd sa wel geen ban krijgen.

Ik snap je vraag niet, gaat het er nu om of een bokker met een niet goedgekeurd SA wel. of geen ban krijgen? }:0

Russel; wist niet eens dat je daar een OW voor kon krijgen, klopt dat wel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 18:50

Ja, dat neem ik dan wel aan. Als je in strijd post met de regels, krijg je volgens mij een OW.

radoszin

Re: Strafvermindering op een ban?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 18:58

Ik heb het een beetje ongelukkig neergezet , zal t wat duidelijker neerzetten ( hoop ik ) .
Er is hier een vrouw op het forum ( naam zal ik niet noemen ) die heeft naast haar "hoofd "account nog een aantal sa's .
Deze sa's zijn inmiddels gebant maar haar "hoofd "account niet , ook staat ze niet in de banlijst met een ow of ban .

Terwijl dit al door een aantal bokkers is gepbt naar de moderators krijgen ze ook nog eens geen reactie terug van de moderator hoe dat het nu zit.

Met hoeveel sa's krijg je onderhand een ban , zij had er zeker 4 zover wij weten.

Nou iets duidelijker ?

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 19:02

Je vorige post was ook duidelijk genoeg hoor.
Wel raar dat ze met haar hoofdaccount geen ban heeft gehad, lijkt mij toch het meest voor de hand liggend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 19:05

Dat is idd een vreemd verhaal Radosin, zou dit al sik jou was eens met Eline bespreken, want dit zou natuurlijk niet moeten mogen.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 19:08

Het ligt er helemaal aan hoe dat zit met die SA's, en het kan best zijn dat die persoon er op het hoofdaccount wel degelijk een OW voor heeft gehad. Als dat een eerste OW was óf de vorige OW was meer dan 6 maanden oud en vervallen dan heeft er geen ban aan vast gezeten en is het ook niet gemeld in het speciaal voor bans bestemde topic :) .

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 19:10

zomaar iets tussendoor............

If you can't do the time don't do the crime............

en we hebben hier op bokt een brommerende leuke jurie die heel goed kan kijken waar de schoen wringt

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 19:10

Ik had al getypt wat Gwen net postte, dus ga er enkel nog aan toevoegen dat je mij eventueel ook de vraag kan sturen Radoszin.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 19:14

russel schreef:
Ooit een OW gekregen omdat ik mijn zadel in een leuk huiskamer topic en passant ook nog even aanbood in mijn post. Was advertentie en mocht niet op die manier.....

Wat ongeloofelijk vreemd?
Deze week nog kreeg ik te horen van een moderator dat je gewoon huisdieren te koop aan mag bieden in HK topics, dat zijn toch ook advertenties?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:12

Dat hangt er vanaf ThePast03. In je eigen HKtopic mag jij best navragen of iemand interesse heeft in je paard, je zadel of je valkparkiet voor mijn part. Het wordt iets anders als ik ineens binnenval in een HKtopic waar ik nooit kom en mijn paard te koop aanbied. Dan ben je nl. aan het spammen EN je valt een HKtopic binnen dus dat is tweevoudig reden voor een OW.

Radoszin, het kan ook zijn dat men er zeker van is dat het SA's zijn maar het niet aan het hoofdaccount kan koppelen? Of idd dat er een OW naar het hoofdaccount is gegaan maar het de eerste OW is (of dat de oudere zijn vervallen en het dus een eerste OW is) zoals Gwen al zei.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:12

Nooit is een groot woord, in dat topic kwam ik wel eens, maar niet de laatste paar pagina's. Alleen je waar aanprijzen met een regeltje is dan wellicht een advertentie, maar een topicbericht met meer inhoudt, is m.i. weer wat anders.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:24

De achtergronden van jouw specifieke geval weet ik niet Russel, het is een algemene uitleg naar ThePast03 :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:27

Is ook niet belangrijk ;) , idd was ook even ingaande op jouw bericht.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:51

Urielle schreef:
De achtergronden van jouw specifieke geval weet ik niet Russel, het is een algemene uitleg naar [*olduser*] :)

Bedankt voor je uitleg. De rest heb ik je even via pb uitgelegd, want het ligt toch net even iets anders dan in jouw uitleg.

radoszin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 07:56

Ben al een hoop wijzer geworden door Eline , bedankt.