Nouks schreef:Maar dan kan je account nog wel geblokkeerd worden
Ja, dus maak je gewoon weer een nieuwe account aan. Heeft dus weinig zin.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:DDW1190 schreef:op marktplaats gebeurd het ook redelijk vaak, ik weet niet wat hun voor stappen ondernemen?
ik vind zoals marktplaats het doet eigenlijk erg goed, gecontroleerde verkoper, dan moet je je spullen en gegevens insturen en dan krijg je onder je naam gecontroleerde verkoper oid, dan weet je dat het bij diegene veilig is om te kopen, lijkt me hier ook een idee, en als er dan wat mis gaat dan kan bokt helpen.
odetteke schreef:xDramaQueen schreef:
ik vind zoals marktplaats het doet eigenlijk erg goed, gecontroleerde verkoper, dan moet je je spullen en gegevens insturen en dan krijg je onder je naam gecontroleerde verkoper oid, dan weet je dat het bij diegene veilig is om te kopen, lijkt me hier ook een idee, en als er dan wat mis gaat dan kan bokt helpen.
En wat zou bokt dan kunnen doen? Een knokploeg langssturen?!?
Als iemand de boel bedondert is het enige dat je kan doen naar de politie gaan (en die mag dan bij bokt het ipadres opvragen). De opgestuurde gegevens zeggen niet zo veel, het mailadres en bankgegevens krijg je via het pb contact ook.
YankeeBoy schreef:je kant och ook het geld dat je hebt overgemaakt binnen een maand weer terughalen?
verder zou ik neit weten wat er verder aan gedaan kanw orden.
Misschien ip-adres blokken? *weet niet of dat kan en hoe dat precies werkt, maar toch
Diesel54 schreef:Als ik dit zo lees krijg ik de neiging om maar gewoon niet te kopen via bokt.
moonfish13 schreef:Diesel54 schreef:Als ik dit zo lees krijg ik de neiging om maar gewoon niet te kopen via bokt.
Sja, bokt heeft het grootste aanbod in (aparte) paardenspullen imo.
Veelal vind ik dingen niet op marktplaats, maar dan wél op bokt.
Dat is voor mij de reden om via bokt spullen te kopen en niet nieuw/marktplaats.
KiWiKo schreef:de enige mensen die verantwoordelijk zijn voor oplichting zijn de mensen die zich op laten lichten.......
je kan ook meer geld uitgeven en het in de winkel kopen..............