Zo dat is eruit

Ik heb bijna nooit rijfoto's, maar als ik ze heb zet ik ze bij ITP, dan krijg ik ook wel commentaar als het er niet helemaal goed uitziet, maar ook positieve reacties..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SusanH schreef:Waar ik me het meest aan stoor zijn al die mensen die zeggen dat ze, omdat ze nog niet gestart zijn, B nivo rijden. Dat kan helemaal niet, je rijdt immers pas B nivo als je ook werkelijk 1 of meer winstpunten in de B hebt gereden. Ik heb dan ook geen meer zin om te reageren in zo'n topic, zeker niet als ik zie dat ze bijvoorbeeld het paard niet in galop de baan rondgestuurd krijgen (en er zit toch echt galop in een B proefje). Misschien ben ik een muggenzifter, maar schrijf dan dat je omdat je nog met de basis bezig bent, je nivo rond of net onder de B zal liggen. Er zit immers een heel verschil tussen de oefeningen uit de B beheersen, en deze daadwerkelijk op wedstrijd in een proef laten zien.
Wat me verder opvalt is dat veel mensen nu hun rijfoto's nu bij ITP plaatsen omdat ze het niet HAW waardig vinden. Dat vind ik wel weer vreemd, want het commentaar is met de nieuwe regels wel een stuk opbouwender geworden. Ook is er veel meer diversiteit in nivo van de combinaties sinds het nieuwe HAW.
joyce2 schreef:Tenzij mensen denken dat ze eerlijk zijn en gewoon hun eigen fouten niet zien
brigitta1987 schreef:Enige nadeel is dat je topic direct wordt gesloten als je per ongeluk toch iets vergeten bent. Is het niet mogelijk om een Pb te sturen met wat er mist? Dan heb je ook niet dat mensen precies hetzelfde topic opnieuw openen maar dan met een regelje extra in de openingspost, ik vind dat altijd erg onoverzichtelijk.