Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Maar hier ben je toch zelf bij? Je hebt toch zelf de verantwoording om wel of niet dit onderschrift te plaatsen. Los van het emotionele, hoe wel van mensen die strijden voor het goede, maar of het slim is als er geen uitspraak is, is iets wat je dan zelf bepaalt.Dat vind ik dan weer goed van bokt. Dat ze proberen zoveel mogelijk in te grijpen en de partijen de uitspraak in een rechtzaak (als die er is) af te laten wachten. Zoals in het geval waar jij steeds met sneren op doelt. Pluimpje hoe bokt daarmee omgaat
Maar ik ken ook voorbeelden waar geen rechtzaak van komt waar dan weer wèl iedereen vuil mag spuien op bokt. Daarvan loop je dus de kans dat je geheel onverwachts een brief van justitie op je deurmat treft. ( mijn onderschrift bijvoorbeeld)
Spreekt dit elkaar niet tegen?
Maar ik begrijp dat het team van bokt dat gewoon af wacht wat er van komt.
slimmerik schreef:Ik lees het zo vaak op het boktforum. Dat er gewaarschuwd wordt voor b.v. verkopers, paardenhandelaars en maneges. Nu las ik op een ander forum dat er een uitspraak is geweest van een rechter in 1 bepaald geval dat zoiets niet mag.
Hoe wordt er hier over gedacht door het team en leden?
http://www.internetoplichting.nl/
slimmerik schreef:Wat mijn onderschrift trouwens betreft: het team heeft nu na 2 maanden gevraagd het weg te halen. Zoals ik op 12 februari al aangaf, zal ik aan dat verzoek voldoen als me dat gevraagd wordt.... Dus na deze post gaat het eraf
slimmerik schreef:Zoals ik aangegeven heb Shadow0, nam en neem ik de volledige verantwoording van en voor mijn onderschrift. Krijg je een verzoek van het team om het dan toch maar te verwijderen, dan ga ik natuurlijk daarin mee. Ik gedraag me als een gast op dit forum en het team is mijn gastheer/vrouw. Goh dacht dat jij daar wel achter stond?
Shadow0 schreef:slimmerik schreef:Wat mijn onderschrift trouwens betreft: het team heeft nu na 2 maanden gevraagd het weg te halen. Zoals ik op 12 februari al aangaf, zal ik aan dat verzoek voldoen als me dat gevraagd wordt.... Dus na deze post gaat het eraf
Wat een wonderlijke manier van doen? Je bent zelf volwassen, je kunt zelf een inschatting maken of je iets verantwoord vindt of niet. Ik vind dit een zeer aparte manier van het afschuiven van de verantwoordelijkheid van jouw onderschrift,
En daarnaast vind ik de houding 'als het niet verboden is, is het prima' heel vervelend. Het doet me nog het meest denken aan kinderen die in een narrige bui zitten en met een pen of mes op tafel tikken, net zo lang tot iemand vraagt of ze even op kunnen houden met dat tikken. En dan gaan ze tegen de tafelpoot schoppen, "want je had alleen maar iets gevraagd over het tikken, over schoppen heb je niets gezegd"
Als je 10 bent is het irritant maar misschien nog enigzins normaal gedrag, maar toch niet meer als je volwassen bent???
En het draagt alleen maar bij aan steeds meer overbodige regeltjes, omdat je aangeeft blijkbaar niet zelf te kunnen (of willen) oordelen maar daar volledige sturing van de mods nodig te hebben.
Echt, ik vind het onbegrijpelijk
slimmerik schreef:Wat betreft mijn onderschrift: dat was puur om mensen te waarschuwen tegen deze dame die volop op marktplaats adverteert.